I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart gör det ondast att tatuera sig?

Övrigt - Blandat

2008-11-12 14:23
en smiley på klitoris bör ju kännas en del.
HMOR

2008-11-12 15:10
ja ska gadda mej nu under bröstet...kommer kännas en del har jag hört
vi är överallt!

2008-11-12 16:57
jag har gjort heltäckande underarm från handled till slutet av armbåge,där var helt klart armvecket och "cp-nerven" på armbåge värst,sen bröst gör också ganska ont nyckelbenen gör fett ont,ryggen var okej,ibland.har med kört det mesta på halsen och det är enligt mig det som gör mest ont pga "konstig" smärta,nerver som spänns och hoppar å grejer riktigt onice,MEN det ska väl göra ont att gadda sig? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-12 17:08
blaze...

bjud på bild :)
HMOR

2008-11-12 20:44
haha njaä vill inte då mycket är halvfärdiga projekt,men snart :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2008-11-12 20:51
rakt över nyckelbenet var ingen hit
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2008-11-12 21:54
värsta jag varit med om är revbenet, herregud säger jag,
och då har jag upplevt såsom "blazeandmaze" säger om halsgaddning,det är en anings obekvämt

2008-11-13 14:45
Har någon något att jämföra smärtan med? Jag är riktigt känslig i huden och har tänkt mig en massa grejer här o var - problemet är att jag inte vill dyka upp och sen svimma o grina ihjäl mig för att jag är för känslig, har ingen smärttröskel alls :D

http://www.myspace.com/murderdem

2008-11-13 23:47
Känns väl som en blandning mellan tusen nålar/sitta och gnugga med handflatan på samma ställe tills det bränner rätt gött.
phow phow.

2008-11-16 02:25
Jag gjorde en på underarmen insidan, tyckte inte det var farligt faktiskt.
Domna bort rätt så snabbt. Men tror att det är olika från person till person så klart.

peajz (:

2008-11-25 17:05

Stjärnan mellan brösten gjorde ont..... Men fint blev det..... (har ritat upp den själv) :)

2008-11-25 17:08
Jag har hört att det ska vara under foten, där det inte är hårdnat. Nu har jag inte läst tråden så ni kanske sagt det.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2008-11-25 17:17
Men vem fan gör under foten om man inte ser den.... :S

2008-12-31 23:54
Min pojkväns första tattoo.. Gjorde den för nåra timmar sen på honom och på visa ställen tyckte han att det gjorde ont....

2009-01-01 15:00
Jagtyckte fotengjordehelt sjukt ont

2009-01-01 15:05
Jenova: Var du tvungen att lägga upp en bild på din pojkväns buttcrack?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-01-01 16:06
foten var ju minst smärtsamt. tycker nyckelbenet och revbenen under armen liksom gjorde ondast. ryggen var en bit kaka också
http://www.kommandot.se/wp/

2009-01-01 18:07
Men nu är det tatueringen ni ska beröma... :P

2009-01-02 11:46

Är nog inte särskilt skönt

2009-01-02 11:50
Men palla... :P

2009-01-02 13:19
av dom jag gjort var nyckelbenet värst, och så fruktansvärt obehagligt när dom är på benet och det skakar
when I play doctor, I play to win

2009-01-02 13:51
Ögonen måste göra ont.
Liksom ollonet (tunn hud, mycket nerver) om du har ett sånt.
Under naglarna och magsäcken bör göra ont, men man kanske blivit lite avtrubbad av vägen dit.

Men utan att förstöra kroppen på vägen till tatuering så är min gissning ögonen, vet inte om vitan eller regnbågshinnan gör ondast.

Men här då, tänk å pierca hjärnan!! Hur ont skulle inte det göra!?
Eller gnaga av sig benet, PRECIS vid knät?
Fett ont, eller hur!?
Ridå

2009-01-02 13:53
Men va!? Såg bilden på rödögat nu.
vafan, det där kan inte va riktigt?

Fan va nasty!
Ridå

2009-01-02 15:17
Jag frågade min tatuerare... Han sa att halsen och bröstet inte var några höjdare. Och typ tinningen osv :)
Signatur får rum här

2009-01-02 19:10
Har inte några tats själv, men min bror är sjukt tattuerad. Enligt honom så tog det ondast på insidan av foten, ner mot hålfoten så att säga.

2009-01-03 12:41
ansiktet under ögonen, revbenen och hälsenan tyckte jag var rätt obehagligt.
Chillar med låtsas-mpc'n...

2009-01-03 12:50
Vad gjorde du under ögonen?... :S

2009-01-03 12:59
beatmachine

langa bild! alltid nice med utmanande tatueringar.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-01-03 20:24
nacken nuu

2009-01-03 22:42
Jenova F18

gjorde det ont där vid nyckelbenet på din självskissade gaddning, ska gadda mig runt det området om några dagar o är fett rädd!:D

annars gjorde ju som många andra har sagt att precis under armväcket jääääääääääävligt ont enligt mig!

2009-01-03 22:45
nära armhålan gör svinont nyckelbenet gör inte så ont men närmare i mitten ner mot bröstet där stjärnan är gör dett piss jävla ont...
Poet

2009-01-03 23:23
vad jag har förstått så ska det vara magen och revbenen...

Men det som har varit absolut värst för mig, har varit anklarna... det var riktigt jobbigt.
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/

2009-01-04 12:33
annars är det ganska skönt att gadda sig..efter 5 timmar så börjar man gråta för när allt svullnar upp och blir ömt så gör det så mycket mycket mycket ondare :/ jag ska fortsätta med min tattoo över bröstet nu på tisdag och jag längtar inte XD :D

2009-01-05 11:26
revben, armhålor, ljumskar, höftböjarbenet, nagelbanden och vissa andra delar på händer och fötter, huvudet och magen ska vara de värsta typ.. men det är individuellt som fan och beror mycket på ens dagsform om man ätit bra, sovit ordentligt, mår psykiskt bra o.s.v..

måste flika in här i tatueringstråden att jag tar emot enklare jobb för en billig peng från och med snart, sitter på etablerad studio och fixning garanteras av mina lärare om något skulle skita sig, vilket det inte ska göra då jag bara kommer ta jobb inomramen för min förmåga..

ska du göra enklare grejer som kanjitecken, helifyllda svarta texter utan för mycket krumelurer (typ old english och trycktypsnitt o.s.v), tribals, stjärntecken och alla andra enklare helst svarta symboler och former tveka inte att höra av dig så snackar vi pris..

jag sitter på No Fear Tattoo i vasastan i Göteborg och min myspace är Länk till http://www.myspace.com/joehellart

finns ett par exempel på mina första tatueringar där och massa konst..

2009-01-05 11:27
rumpan tycker vissa är ett helvete med kom jag på..

2009-01-05 11:29
Töntnörden: man har ingen känsel i hjärnan så det skulle inte kännas alls..

2009-01-05 13:03
För mig pinade det som mest runt handleden.

Många säger armbågen - Visst det gör ont.
Men för mig var det inget som gjorde speciellt mycket ondare än de andra platserna. Det gäller bara att kunna sitta still. Jag har för mig att min arm ville sprattla varje gång han gick upp på armbågen.

Jag sitter och planerar min nästa tatuering som en magtatuering. Någon som har någon aning om var som gäller där? Är det pina utan underhudsfett. Eller hur går reglerna på magpartiet...
Har byggt på mig en liten ölbulle, så det kanske får bli mitt pansar?

Haha.
mok vurban

2009-01-05 17:24
fyfan...revbenen...d smärtade nått så jävligt....men värt
vi är överallt!

2009-01-08 08:40
Såg på Miami ink för nån dag sen, då skulle kat tatuera sig på knäskålen. Och med tanke på hennes reaktion så såg det ut att göra jävligt ont.
 Nån vaken? dygnet runt? neaw.

2009-01-08 10:00
Heiden: Kat von D är iofs sjukt känslig för smärta enligt henne själv i serien.

2009-01-26 14:10
På själva testikeln är nog ingen höjdare !

2009-01-29 21:08
ögat är tydligen värst
Jag bara skämtade.<br><br>

2009-01-29 21:30
Man tattuerar inte ögat för att få färg sådär, man injecerar bara färgen med kanyl!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2009-01-29 21:30
Tror mjälten gör rätt ont

2009-01-30 12:22
Har hört att det ondaste stället ska vara under foten. Mitt imellan "trampdynorna", den lilla upphöjningen :D hehe Vet doc inte om det är sant, har inte sett nån gaddat sig där.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2009-01-30 13:34
Skallen, no doubt
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
Admin

2009-01-30 13:45
Har också hört att nyckelbenet ska vara ganska så jävligt, speciellt om det är i slutfasen av tatuerandet. I synnerhet om du är smal. Det går ju en del nerver rakt över eller runt nyckelbenet och de trycks mot benet kan det inte kännas särskilt skönt. Men har som sagt inte upplevt det själv :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-01-30 14:54
Crue

en vän tatuerade sin skostorlek på stället du nämner, och han sa att det va nog det ondaste han gjort.. och han har inte mkt ställen på kroppen kvar som inte smakat nålen!
Tu m'emmerdes!

2010-10-15 16:04
Intressant men gammal tråd..

Ska snart gadda mig likt denna bild. Blir en text från Dilated peoples klassiska banger. " Any day your last day might come
You can't hide, you can't run "

Blir dock lite högre upp så det knappt syns när man står med armen rakt.

Någon som har erfarenhet av hur det känns ?. Är inte speciellt nervös, men jävligt nyfiken.

kan tillägga att det är min första tattoo.

2010-10-15 16:36
Meynekl: de flesta tycker det gör förjävla ont där. ställ in dig på att det kommer vara överjävligt iallafall så att du är mentalt förberedd.. det är ett jobbigt ställe för tatueraren att göra text då folk ofta inte lyckas ligga still när man kör där då det gör såpass ont, så bestäm dig som fan nu i förväg på att ligga blickstilla hur ont det än gör, det sitter mest i huvudet.