I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

Vart gör det ondast att tatuera sig?

Övrigt - Blandat

2008-07-09 13:39

Vart gör det ondast att tatuera sig?

Tjaba!

Undrar bara vart det gör mest ont?
Dela gärna med era egna erfarenheter :)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2008-07-09 13:41
logiken säger: där du inte har underhudsfett.

på individnivå kan du svimma vid första stick eller inte känna speciellt mkt obehag efter en timme oavsett placering.

på mig har de gjort ondast- där de inte finns underhudsfett.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."

2008-07-09 13:48
okey det var intressant svar men jag undrar om nålen träffar ben? tex revben eller bäcken(tror de heter så)? tunn hud + låg underhuds fett + ben = måste vara mardröm jue?

Manager

2008-07-09 13:57
Min logik säger: Pungen, snorren, ögonlocken och huvudet.

Att träffa benet är inte så farligt som man kan tro för benet i sig har ingen känsel. Dock skakar det en del, men det är bara skönt :)
Redline!

2008-07-09 14:12
mage, revben o bakhuvud.... :)
/P Strom
Producent och Allvetare.

2008-07-09 14:21
bröstet, precis nedanför halsen gjorde helt galet ont på mig.
insidan av överarmen, som många brukar säga gör ont, va nästan där det känts minst av alla jag gjort.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2008-07-09 15:51
kan tänka mig att de gör ont under armen :P
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!

2008-07-09 15:55
av de ställena jag har tatuerat (armarna o benen) så var smalbenen värst av allt.

2008-07-09 15:57
I RÖVEN! hahaha

nejdå, men nacken, insida av lår, insida av överarm och alla ställen där du har tunn och känslig hud.. Jag är skitsmal och har på underarmen längs benet, satt med armbågen i bordet när han körde och då och då hörde man hur hela bordet vibrerade, då var han i benet.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-07-09 16:02
Ollonet borde ju kännas en del antar jag, likaså pungen om man stretchar ut skinnet riktigt mycket.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-07-09 16:04
Kan tänka mig att tinningen gör rätt ont. Näsan lär inte vara så jävla skönt heller.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2008-07-09 16:14
Av dom ja har är nog knävecket ondast
www.samyprod.com

2008-07-09 16:15
har hört att det ska göra mest ont på fingrarna , ... men va vet jag .
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-07-09 17:42
handflatan sägs göra riktigt ont
WAXHOLMSBOLAGET!

2008-07-09 17:58
Olika från person till person. En del tycker ju inte det gör ont alls medans vissa ligger och lipar. Ställen där huden är tunn och när nålen går över ben så brukar det svida till lite extra
va?

2008-07-09 19:20
Bröstet och magen har gjort mest ont av mina tatueringar. Har en tatuering på axeln också som iofs. inte sträcker sig så långt upp mot halsen men det kändes rätt oskönt så tippar på att halsen kan vara riktigt jävlig. Revbenen lär vara osköna också.
Still in the bridge

2008-07-09 19:24
på mig var nog skuggningen värre än placeringen faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-09 21:00
Läste en intervju med världens mest tatuerade man där han sa att det gjorde allra ondast var inuti öronen.

Jag har tyckt att det har gjort ondast på revbenen men jag är lite orolig för insidan av övarmen när jag kommer dit :P
Född för att springa med saxar!<br>

2008-07-09 22:05
bröstet var inte så farligt tycker jag..

men handlederna är ju känsliga tycker jag och nästan vid armhålan fyfan va ont det gör..nära armhålan då asså typ i fyfan
Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-07-09 22:31
Jag kommer att göra på översida arm med en krans runt armen, men det känns ganska lungt.
 DIF!

2008-07-09 23:55
Jag har i nacken och jag kan säga att det var smärta på HÖG nivå. Har gjort på magen också men där var det inga problem alls. Men i nacken kändes (och hördes) det som att han borrade i mitt huvud.

Producent

2008-07-10 03:25
har bara en tateuring, på nedre delen av fingret. det var skönt och gjorde ont på samma gång. kan tänka mig att det skulle bli oumbärligt om det skulle ta längre tid.

kan chansa på att det är ett av dom känsligaste ställena. samt framsidan av smalbenet. hyy
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-07-10 09:05
hur är det på sidan (revbenen) ngn som gjort där? Jag har en på skuldran och den är chill (på ställe där det är lite underhudsfett). Klart det varierar från person till person, men om ngn har på båda dom ställen får ni gärna hojta till hur ni upplevde det.

2008-07-10 09:54
revben och nyckelben är det som folk brukar säga gör mest ont(har en tjej som gaddar)
fingrarna var bara skönt. smalbenet och baksidan av vaden var inte skönt nånstans.
insidan av armen var inte heller så jäkla farligt. nyper till lite i börjar men sen vänjer man sig.

men att gadda sig är riktigt beroende framkallande.
vill bara ha mera och mera... :D

2008-07-10 10:22
jag tycker lätt att revbenen var det värsta absolut...
insidan av armen är inga problem själv tyckte jag att det gjorde ondare mitt på bicep och mitt på triceps om nin förstår.
men men vad gör lite smärta för nått som håller så länge?
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-07-10 19:20
Amontobin har så rätt. Ser inte fram emot mitt nästa projekt, vilket är att köra nerifrån magen och upp via revbenen mot halsen, dock så att den täcks under en vanlig t-shirt.

Vissa tycker också att armbågen är förjävlig men jag hade inte några problem med den. Iofs. så varierar det också från fall till fall hur ont det gör. Då jag tatuerade min underarm så var första sittningen a piece of cake i ungefär 2 timmar (jag somnade, tung dag på jobbet) men den sista timmen var plågsam. När jag kom tillbaka för att fixa resten så räckte det inte längre än 1½ timme men det gjorde väldigt ont. Jag antar att jag hade en dålig dag eller någonting.

Det värsta jag har varit med om är som sagt bröstet, men det var en kul dag ändå. Alltid skön stämning i studion var jag gaddar mig, folk går in och ut och de flesta var ju förstås tvungna att kommentera mitt lidande och skämta om det :)
Still in the bridge

2008-07-10 21:36
i spanien
seriöst du är ett mongo. sorry dude. Du kan inte ha ett roligt liv o har du det så förstår jag inte hur

2008-07-11 00:23
magen gjorde ondast tror jag.. var iofs spinkig, ung och det tog lång tid. annars armar, fingrar, nacken och rygg gör väl inte nämnvärt ont. kan tänka mig att revben och delar av ansiktet gör ont..

nån som har erfarenheter av insidan av läppen eller fotsulan?
Tu m'emmerdes!

2008-07-11 02:25
just det armvecket och armbågen är ju inte speciellt sköna heller.

men är det någon som struntat i att göra en tatuering på något ställe pga för hög smärta?

en klasskamrats polare skullle göra en rallyflagga (schackrutig) på sidan av magen o revbenen
han grejade bara linjerna och totalvägrar göra klart pga smärtan... hahah idioti
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Rappare

2008-07-11 05:15
Handlederna har jag hört att det ska göra shiiiit ont.
Hail to the King, baby!

2008-07-11 08:47
Hansen P15 - Får vi hoppas att det inte gör, ska göra det om 3 timmar
www.samyprod.com

2008-07-11 13:15
denna gjorde sinnessjukt ont, va nära på att avbryta flera ggr..
har på armen också, både underarm och insidan av överarm, det kom inte ens i närheten av denna..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2008-07-11 13:16
länken funkar inte.. har den som visningsbild på min presentation iallafall

2008-11-11 23:14
Gammal tråd men iaf..

Jag tycker övre delen av knäet och upp mot insidan av låret gjorde jäävligt ont faktiskt, någon mer som har erfarenhet av detta?
It's nice to be important. But it's more important to be nice.

2008-11-11 23:41
Av en snubbe som var tatuerad, kan det var 240% av kroppen.. Han sa att det ondaste stället var inuti örat..
be the change

2008-11-11 23:48
240 procent av kroppen är coolt att tatuera. Hur gjorde han, lånade andra människor?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-11-12 00:53
jag tror det är väldigt väldigt individuellt.. sen är det klart att vissa ställen är värre än andra. vilka kan du nog lista ut själv.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)

2008-11-12 01:04
handleden värst för mig ;s

skulderbladen kände jag ingenting på

2008-11-12 01:35
Bara kört på handleden hittils, o tyckte inte de va så jäkla farligt. Inget o jämföra med i och för sig.

2008-11-12 01:58
Ska snart täcka klart hela vänstra underarmen (från armbåge till handled). Ser inte fram emot sittningen då jag inte har en fettgnutta på hela jävla kroppen, och sist jag gaddade underarmen så var ställena med tunnast hud en plåga ibland.

Har hört att man ska äta så mycket socker och mat man kan innan sittningen, då smärtan dämpas när blodsockret pumpas ut för att härda smärta...
Correct me if im wrong?

Som sagt bara något jag hört...

http://myspace.com/BoodaBlezzin

2008-11-12 01:59
Candide P26

Han tatuerade över gamla tatueringar osv.
be the change

2008-11-12 02:08
Precis under armhålan var för jävligt, annars tyckte jag inte armen var så farlig alls. Var lite obehagligt nere vid handleden när nerverna gjorde så fingrarna levde sitt eget liv.
phow phow.

2008-11-12 07:31
Har tatuering runt armen och pa nacken. Tyckte inte nagon gjorde speciellt ont(finns ju sa mycket varre smartor)men av dom 2 var nacken snappet varre. Ocksa som nagon sa sa var ifyllningen det som gjorde "ont"
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2008-11-12 08:15
Toppen av fingret gör nog riktigt ont, eftersom en av dom känsligaste nerverna sitter där. (En bit inuti)
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-12 08:40
jag ska gadda mig på foten..hur ont gör det? jag drömde t.o.m. om det inatt...gaaah jag är en sucker för smärta...
tut!

2008-11-12 08:49
Av erfarenhet, röva,hälsenan +fingrarna precis under naglarna.
Enda garanti jag har - är att ditt hår växer ut igen!

2008-11-12 12:11
ollon skulle jag gissa, revbenen gör rätt ont, men sen ser man ju dessutom mina revben syndligt, inte så tjock..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-11-12 12:16
Min polares mamma har gjort tatuerat "under line" vid understa ögonlocket..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2008-11-12 13:41
har gaddat mig under foten, tänker ju inte göra om de iaf, nära till tårar och sjuuukaste svettningarna.
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-12 13:56
Hur var det att gå på det under foten när det skorpade?
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2008-11-12 14:05
de va jobbigt första veckan. Gjorde ju sjukt ont direkt efteråt. men nu har den mesta färgen försvunnit eller är grumlig...
LEGALISERA CANNABIS