I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2009-03-21 15:41
Rappare

2009-03-21 16:32
Jag letar ett whoa-ligg helt enkelt min gb är till erat förfogande!

pöss på er!

2009-03-21 23:05
phatie
ja då väljer du rätt alternativ, det enda alternativet.. därför jag tycker vikktorius inte är riktigt riktig ju!
gillar du "äldre" män? haha :P

2009-03-21 23:19
ok, jag vill ha en msnkompis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-22 00:14
msnkompis?

2009-03-22 01:19
nån som gillar att chatta va!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2009-03-22 01:40
Jag:

Dalmas som pluggar i Göteborg. 24 år och jag gillar hiphop/reggae/electo musik är väldigt intresserad av historia (som jag pluggar) och massa andra saker.
Jag söker någon som bor i Gbg som jag kan hänga med.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-03-22 03:35
Gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inga andra sätt?

09-39-200-3000
Intressepenisen hårdnar!

2009-03-22 12:23
thailand eller estland.

2009-03-22 14:48
baldur

haha, hur vet du hur gammal jag är? hmm.. kanske skrev det i "Kontaktannonsen".
äsch, är du trevlig och har de flesta hästar i stallet så är jag game! allt börjar ju med vänskap ändå så..

2009-03-22 15:55
Finnes: Kille 24 år med egen lägenhet i centrala Malmö, snus och rökfri, dock ej krökfri.

Sökes: Trevlig tjej 24-26 år, gärna kampsportsintresserad eller så.
Ät

2009-03-22 17:09
tihi..krökfri

jag kommer nog sitta o bara vara offtopic här tror jag.
ursäktar för de.

(vill herr södra malmö se på fotboll ngn dag är han förövrigt välkommen att hojta till)

2009-03-23 13:52
Har du några roliga kanaler likt viasat Premier Eller Serie A??
Ät

2009-03-23 16:25
Hahaha!