I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

2009-03-21 15:41
Rappare

2009-03-21 16:32
Jag letar ett whoa-ligg helt enkelt min gb är till erat förfogande!

pöss på er!

2009-03-21 23:05
phatie
ja då väljer du rätt alternativ, det enda alternativet.. därför jag tycker vikktorius inte är riktigt riktig ju!
gillar du "äldre" män? haha :P

2009-03-21 23:19
ok, jag vill ha en msnkompis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-22 00:14
msnkompis?

2009-03-22 01:19
nån som gillar att chatta va!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2009-03-22 01:40
Jag:

Dalmas som pluggar i Göteborg. 24 år och jag gillar hiphop/reggae/electo musik är väldigt intresserad av historia (som jag pluggar) och massa andra saker.
Jag söker någon som bor i Gbg som jag kan hänga med.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-03-22 03:35
Gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inga andra sätt?

09-39-200-3000
Intressepenisen hårdnar!

2009-03-22 12:23
thailand eller estland.

2009-03-22 14:48
baldur

haha, hur vet du hur gammal jag är? hmm.. kanske skrev det i "Kontaktannonsen".
äsch, är du trevlig och har de flesta hästar i stallet så är jag game! allt börjar ju med vänskap ändå så..

2009-03-22 15:55
Finnes: Kille 24 år med egen lägenhet i centrala Malmö, snus och rökfri, dock ej krökfri.

Sökes: Trevlig tjej 24-26 år, gärna kampsportsintresserad eller så.
Ät

2009-03-22 17:09
tihi..krökfri

jag kommer nog sitta o bara vara offtopic här tror jag.
ursäktar för de.

(vill herr södra malmö se på fotboll ngn dag är han förövrigt välkommen att hojta till)

2009-03-23 13:52
Har du några roliga kanaler likt viasat Premier Eller Serie A??
Ät

2009-03-23 16:25
Hahaha!

Jag är en pojke på 29 vårar som diggar att lata mig, lyssna på musik, fotografera och leka med allt möjligt, företrädesvis lego. =P (Nä, jag leker inte med lego, men en del annat..)
Jag jobbar med IT & media och bor i ett hus som jag delar med en polare, strax utanför Lund.
Jag dricker ej alkohol men kan tänka mig att puffa på en och annan olaglig växtblandning. Har inget körkort och tänker inte heller skaffa en av diverse anledningar, så det e bra om du har körkort. Bil finns. ;)
Jag kan uppfattas som dyster ibland, då jag tycker om att använda min hjärna och därmed kan försvinna in i tankarna, men rent praktiskt är jag alltid positiv till den gränsen att folk klagar. (Ingen pessimist har någonsin förändrat världen...)
Jag e också jätte social med ett stor umgängeskrets, så du får gärna ha pust & ork att hänga på eller ge fan i det.
Jag är dessutom väldig bra på att laga mat men däremot så hatar jag att diska, så om du vill äta gott, får du banne mig diska efteråt.

Amor vincit omnia. =)

PS. Jag e snygg också.
Amor Vincit Omnia

2009-03-23 16:38
södra- nej , jag har en lokal pub.
har inga som helst kanaler. om inte tyska mtv räknas.

2009-04-10 13:00
jag vill också bli kär igen.. vill någon bli kär i mig?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-04-13 02:24
Haha, fan vad häftigt! HAHAH! Har aldrig sysslat direkt med annonser, därför måste jag pröva! :D

Finnes: en snart 17 årig liten smal krabat, finnig, rakad och allmänt dum i huvudet. Vad jag sysslar om dagarna är väl att.. Säger som ovan och så kan vi bara säga att jag filosoferar bort hela dagarna, sen när natten tittar in åker alltid flaskan ut och det slutar med att man får gå 2 mil för att få sova. Jag gillar mestadels hiphop.. 90% svensk, helst svensk okänd som den man finner här på Whoa. Sen gillar jag även Metal/Emo typ, svårt att förklara stilen då jag vet så lite om den. Nu var det inte mer att säga om mig, så rolig var jag.. Klädstilen jag har är väl.. Dom största storlekarna jag kan få tag i.

Sökes: Ja, jag letar en kvinna i 35 års åldern tänkte jag säga.. Näe, men, en ung flicka mellan 16-24 år ungefär. Hon ska gilla att kolla på film, en sju helvetes massa film. Så länge det inte är skräckisar, för då blir jag bara rädd. Och ifall det är så att denna kvinna vill se på skräckisar får hon vara beredd på att en liten finnig krabat kan hoppa upp i dennes knä för att söka skydd. Denna kvinna får mer än gärna ha ett par stora bröst som man även kan gömma sig mellan när man är rädd. Denna kvinna får mer än gärna också ha samma klädstil som mig så man kan bytlåna kläder lite till och från, sånt är alltid kul! Nu var det nog inte så mycket mer.. Jo, denna kvinna får absolut INTE vara totalt dum i huvudet. Tack.

PS. Bild kan skänkas om så behövs.
Dra åt helvete!

2009-04-13 02:41
Finnes: Kille 25 (snart 26) Boendes i sthlm, egen lya, helt wack men ändå rätt snygg

Sökes: skön kvinna, 23-26 som gillar att slappa hemma/dra på äventyr (typ balla ur helt, vi drar till västeuropa inatt med bilen, - nej e du galen, - ja vi fuckar ur kom nu)

2009-04-13 11:14
får man lägga in en liten ändring: jag ska inte till stockholm längre utan ska faktiskt numer flytta till.. *trumvirvel* Göteborg! : ) visade sig att jag visst hade något att göra där.

2009-04-13 19:14
haha, är den här i liv igen! träffade faktiskt mitt ex genom denna tråd för ett år sen.

2009-04-14 01:35
Nu smäller det! Här ska kastas in lite information!

Om mig!
Är en trevlig kille som alltid är med på det mesta trevligt. Glider väll för det mesta runt i min egen värld där jag lever som bäst, är för tillfället ute i den tuffa verkligheten och söker det där arbetet som ska vara det perfekta för just mig. Vilket betyder att jag vill hitta något som håller sig inom mina intressen som då är att få vara lite social, blandat med lite dator och teknik när jag är kung inom det!

Intressen!
Glida runt på sommaren med öl och vänner är väl någonting som inte kan kallas som något mer passande än ett intresse! Sedan lägger jag helst gärna ned några timmar vid datorn och då varierar användandet mellan lite spelande, webbdesign programmering och allt annat jag tycker om att göra och lära mig mer om. Gillar även det här lilla lugna att man sitter, spelar kort och dricker eller någonting liknande men även att dra ut och blinga med min swagga.

Allmänt!
Lyssnar på lite blandad musik men oftast så dunkar det någon skön hiphop från det sköna amerikat eller något svenskt som även det fungerar. Klädstilen finner jag i mina cleaaana schöööna shooes, har tyvärr insett för någon månad sedan att jag är fett grym i rätt kläder så det införskaffas lite nytt hela tiden.

Söker!
Likasinnad kvinna! En som kan ta konflikter när det behövs, inte tar allt i världen med för stort allvar då jag själv är lite av en buuse som helst gärna lägger ett skämt ( aka magnus betner) annars så ska du vara snäll och gilla dig själv!

Damn fick ihop en del så nu kan alla whoa brudar bomba mig cmon! Hade blivit sjukt glad av ett svar ialf.
-.,,.--.,,.--.,,.--.,,.--.,,.--.,,.-CarCe-.,,.--.,,.--.,,.--.,,.--.,,.--.,

2009-04-14 01:44
Jga är svag för tjejer som ställer upp på ass-to-mouth. Så om du är intresserad: HOLLA!

2009-04-14 02:31
hlgrsn

ingen diss, men pa din pres. bild liknar du lite killen i 101 Reykjavik
I be around, just out of sight

2009-04-14 22:52
Fan, jag hade ju också lite planer (i smyg) på att sätta klorna i phatie när hon kom till sthlm.

2009-04-15 00:04
jag vill roka en fatty med phatie!

o rasta nagons hund :)

2009-04-15 00:13
Sökes: internet/Msn-vänner, ett stort plus om du är online på kvällar/nätter eftersom vi annars inte kommer prata särskilt mycket. Jag fungerar nämnligen dåligt dagtid och har dessutom fått för mig att jag inte har tid att tillbringa min tid vid datorn då. Eller iallafal inte lika mycket. Går du, (likt min nuvarande msn-lista) och lägger dig klockan 21.30 varje kväll är du alltså kanske inget för mig.
Dessutom ska du helst ha intresse av att föra ett samtal längre än till stadiet med artighetsfraser. En gnutta humor skadar inte heller.

I övrigt har jag inga krav på dig. Kön och ras spelar ingen roll, och åldern och storleken har ju som bekant ingen betydelse. Iallafall inte på internet.

Du får: En tämligen aktiv nattmänniska som stundtals kan vara på lysande humör. Jag är tämligen fördomslös och har inga problem att prata om vad som helst som är intressant. Jag tar inte 15 minuter på mig att svara på en mening skriven på msn och min svenska är iallafall inte katastrofal. Jag har dock en tendens att använda smileys (i lagom portion) , så avskyr du sånna över allt annat ska du kanske undvika mig.

Jag har många intressen och dem växlar ofta. Jag är fundersam av mig och har inga problem med mer djupgående samtal, men inte heller det motsatta. Jag gillar film, musik, litteratur, människor och allt det där som alla andra också gillar. Jag tränar och gillar sport och kampsport, något jag även gillar att diskutera, om intresse finns.

Jag tror även att jag kan locka fram ett och annat skratt, och oavsätt kön behöver du inte oroa dig för att jag ska bli en jobbig internetraggare såfort jag fått i mig en öl och hamnat vid datorn.

Det finns heller inga krav på dig att prata med mig såfort du är online.

Så, Intresserad av någon att prata med på kvällarna? Tveka inte att slänga iväg ett medelande i min inkorg/gästbok isånnafall.
/Markus
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2009-04-15 00:19
insane M P24 Lät faktiskt riktigt charmig och som en helt skojjig typ! :)
Dra åt helvete!

2009-05-06 00:01
Kommer _INGA_ tjejer från skåne eller. Jäkla norrköping,gbg eller sthlm bara!!!!! LEDSEN

2009-05-06 18:38
kown: trist helt klart!

2009-05-06 18:39
when: var hittar man dig då?

2009-05-06 18:45
jodå.. här är en från skåne tyvärr verkar som sagt whoa vara för 18 åringar..och jag har växt bort från dem ehehe...
skulle gärna hänga med lite trevliga malmöiter..

2009-05-06 19:55
Phatie, jag är fri så jag finns lite överallt.

2009-05-06 22:29
Namn; Isabelle
Ålder: 23 år född 1985
Bor: för tillfället eskilstuna/stockholm med störst tyngd på stockholm
Klädstil: ööh... fin? vad spelar det för roll?
Musiksmak: 90tals rap, smörsoul, disco och jazz till mestadels.
Lite om mig: Jag gillar musik och tvspel. Rätt så skön att hänga med. Ganska söt, lite tjock men mjuk att krama. Pluggar till lärare. Är lång! Gillar att dricka alkohol i olika tillställningar. Har stabila vänner och föräldrar som skämmer bort mig. Ganska starka åsikter och brukar kunna hålla en diskussion utan att bli för barnslig. Folk säger att jag är rolig, jag säger att jag är roligast. Absolut ingen tävlingsmänniska men är en dålig förlorare.

Söker: Nån att kramas med. ps, helst inte dum i huvudet.

;D
Manager

2009-05-07 22:30
Haha, varför inte? Hellre whoa än typ match.com.

Namn: Tony. Nej, jag är inte ett typsikt y-namns-offer (kan man skriva så?)

Ålder: 27. Jag mäter dock inte i år utan i livserfarenhet och hur man förvaltar den.

Bor: Stockholm. I en etta en kvart från centralen med tub. Delar lägenhet med en engelsk staffordshire bull terrier och en katt. Snart även en dvärgpinscher. Alla säger att jag har den bäst uppfostrade hunden de träffat så jag antar att jag har god hand med hundar. Katten är som katter är, alltså jävligt ego och tror han äger stället de få stunder han är inomhus.

Klädstil: Jag klär mig snyggt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara stilen då jag inte kan såna häftiga modeuttryck. Sedan jag var typ 14 har jag alltid ägt ett par röda skor. Det är viktigt för mig av någon anledning. Men jag kan bära upp de.

Musiksmak: Allt som är skapat med hjärta. Hiphop har alltid förtur, pumpar öst, väst, midwest och south samt svensk, fransk, engelsk, asiatisk och annan utrikisk hiphop. All typ av musik har rätt tid och plats. Musik är rätt viktigt för mig. Jobbar även inom den branschen, eller rättare sagt, driver två företag inom musikbranschen. Pysslar även själv med musik men det är mer på hobbynivå.

Lite om mig: Jag vet mycket om mycket och gillar att diskutera mycket om mycket. Jag är vass på att laga mat och gillar att imponera med mina kulinariska skills. Jag är vegetarian men även de mest grovhuggna köttätarna/grönsakshatarna gillar min mat. Gillar även att baka och har tagit det så pass långt att jag bakar mitt eget bröd. Jag har målat graffiti sedan jag var 13 men på senare tid har det tyvärr inte blivit mer än ett par pieces per år. Är utbildad grafisk designer och pysslar även med det en del, och de två går hand i hand. Jag menar, har man studerat bokstäver sedan tidiga tonår är steget inte långt till att jobba med grafisk design. Hmm, vad mer...jag är 100% ärlig i alla lägen så vill du inte ha ett ärligt svar bör du inte fråga. Jag är uppväxt i Norra Botkyrka vilket givetvis har format mig rätt mycket. Jag själv anser att jag upplevt mer än de flesta tack vare det på både gott och ont. Jag är äckligt social om jag vill och har inte svårt att prata med helt främmande personer. Bla bla bla...pallar inte skriva om mig mer. Det finns mycket mer att hämta, jag är ett kap helt enkelt (självförtroendet är det inget fel på som ni märker).
Just det, min grundinställning är att total frihet i ett förhållande är ett måste. Stoppar du fågeln i en bur slutar den sjunga från hjärtat.

Söker: En självsäker och stabil kvinna som inte vill lägga sitt liv och lycka i mina händer. Du måste känna dig själv och förstå vad du vill få ut av livet. Utstrålning och energi är viktigare för mig än utseende och kläder. Huvudet på skaft och ruter är ett måste hos damer jag vill umgås med. Jag är som sagt inte ute efter en flickvän som vill flytta ihop och skaffa familj eller planera vårt liv fem år framåt utan jag är ute efter olika relationer på alla plan som bygger på frihet. Pallar inte med dominans, svartsjuka och andra svaga karaktärsdrag.

Hojta!
Redline!

2009-05-08 10:42
qualibrie är så insain lik robert hoffman III bah! step up 2 the streets.

anyhow, måste man söka knull eller går det bra med brevvänner?

Namn: Alice
Ålder: 21
Bor: Halmstad
Klädstil: PåKlädd
Intressen: Mitt jobb, mina vänner, musik, blabla allt det där.
Musiksmak: Allt utom saker där man inte kan höra texten (mullrande death metal dvs)
Söker: En vän! Jag är trött på mina prettovänner som inte kan hantera grova skämt, eller dra ett likadant tillbaka.

2009-05-08 11:03
Finns det inte någon lättsam rolig kille i 20-25 årsåldern i Skåne?!

2009-05-10 14:58
gurrl

jag finns nara Skåne, for Skåne kunde varit ett storre lan an vad det ar nu, sa begransa dig inte!

2009-05-10 16:15
Jag är lite uttråkad men.. okej nu skäms jag men jag har gjort detta förut så min stolthet är redan borta

Jag:
Maria, 24år. Stockholm.

Om mig: Jag har väll en rätt så rå humor och är väldigt verbal. Samlar väl lite halvt på sneakers. Började åka skateboard för nån månad sen. När jag går ut går jag helst på AOD/Traffic. Klär mig lite olika, gillar att variera mig, baggy jeans,leggings, hoodies..överlag massa färger. Lyssnar på hiphop, rnb inte Flo-rida.

Du: Är rolig.. Över 1,80m. . Lyssnar inte på death metal och liknande. Äger inga stuprör. Har ett intresse för sneakers eller okej har ett par rena iaf. Tatueringar och om du åker bräda är ett plus. Drogfri.

Sen kan jag sänka mina krav men det brukar inte hålla så länge då lol

2009-05-11 02:08
Har skrivit här förr, men orkar inte gå tillbaka och kolla vad. Efter en tids Whoa-frånvarande så kan man väl passa på att posta igen. Förväntar mig inte några svar, men vad har man att förlora? :)

Killar/tjejer med andra intressen än att råna, våldta eller på annat sätt våldföra sig på mig är välkomna att höra av sig! Eventuella sexuella erbjudanden från män kommer sannolikt inte heller att bli av, då ska det vara något djääävligt extra.

Tänkte främst folk i Göteborgstrakten, eftersom det är där jag bor, men även folk från andra delar får såklart höra av sig om ni tror att det ger er/mig något. Vi får helt enkelt ses över en öl i Göteborg eller er stad så tar vi det därifrån.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2009-05-11 02:28
Nu läste jag mitt gamla kontaktannonsinlägg här. fail
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-05-11 14:18
vroksjab: Var det inte du och jag som hade en liten flört på g?
"jag har fin hår. som en waterfall."

2009-05-11 15:57
Vart är alla skåningar? eller hänger det bara killar från skåne på whoa...

2009-05-11 17:50
Jag söker nån med pengar..

2009-05-11 20:04
Fan, cool tråd! Om jag inte hittar en tjej nu så ger jag upp:)!
Bild finns på min sida!

Namn:Jonas

Ålder:20 år:)

Bor: Just nu i Uddevalla där jag pluggar musik, men flyttar hem till Kalmar igen den 20 maj=)

Klädstil: Det beror sig på, men jag gillar baggy jeans.. Inte för stora, samma med tröjor. Hoodies, har även på mig lite mindre tröjor ibland. Dock inga som sitter slickade mot kroppen;) (Är ingen sån där gym-snubbe som pressar 200 i bänk)

Musiksmak: Jag lyssnar mest på Hiphop/R&B.. Promoes nya platta är ju guld värd. Men gillar mycket liksom, lyssnar på allt från Looptroop till T-pain om ni förstår, vill inte placera musik i fack!

Om mig: Som sagt, är en snubbe på 20 år. Håller på med musik som jag har hållt på med i några år, och det rullar på åt rätt håll. Lever för musiken. Som du kan höra om du går in på min sida, så är min myspace länkad där, om det är nödvändigt:) Har en del spelningar, så åker runt och så, men har alltid tid för tjejen(om jag hade nån).. Gillar att gå ut och ha kul med vänner, softa hemmakvällar, gå på bio/stan & shoppa.. Jag dricker ingen alkohol, så ah.. Nykterist vilket jag trivs med, jag har hur kul som helst när jag är ute på klubbar.(Ingen tråkig soffsittare på klubben) Behöver inte alkohol för att rocka loss, men du får gärna dricka. Bara du kan behärska det och hålla det på en nice nivå=) Så är det lugnt för mig. Jag har mitt Driving license, och kan köra dig vart du vill, hahah:D nemen det är lite om mig..

Söker: En söt & glad tjej med humor och en nice stil(inte hårdrocksbrud/punkare osv). Jag diggar mer tjejer med sneakers, nice jeans. En fet stil helt enkelt=D! Som gillar att dra ut nu på sommaren tex. softa på stranden. Musik, glida runt och leva livet bara=)
Rappare

2009-05-12 00:11
Namn: Börjar på D och slutar på avid

Bor: Stockholm

Ålder: 19

Om mig:
Är en helt sinnessjuk o vriden människa som skrattar åt rullstolsbundna. Fördriver dagarna på mitt jobb men ska plugga till höst. Är helt insnöad på hiphop och fortsätter med det. Gillar att dra ut och gå och snacka om livet, funderingar och kanske ta en french hot dog på valfri Shell-mack.

Söker: Skön tjej som har ett gott sinne för humor, ett plus är om du skrattar åt rullstolsbundna också. Även dom med Downs syndrome, jag menar? Hur roliga ser inte dom ut? Sedan vore det ju skönt om det för en gång skull är en brud som har något innanför pannan och uppskattar riktig musik och inte typ smälter bort så fort dom hör Joshua Radins jävla "Winter".

Är jag er fyr i stormen? Tveka inte! PM!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-05-30 21:46
Jag: Aye
Ålder: 21
Syfte med denna annons: Hitta någon att festa/gå ut med. Jag är trött på att alla mina vänner bangar på att gå ut hela tiden (senast 1 timme sen) så därför söker jag dig som gillar att gå ut och ha kul. Inte går ut för att supa sönder dig utan för att dansa/lyssna på musik/träffa nya människor.
jag bor i sthlm och har 0 cash men jag går gärna på gratis events, då och då klubbar med lite dyrare inträden.
Holla back i ett mail eller nått.
Jag älskar hiphop, house, dubstep är nice osv..
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2009-07-03 20:34
KeffJeff Söker en vän!
Yes, bor och lever i en 2a i förorten med min katt ute på märsta linjen.
Jag jobbar heltid, älskar att glo på filmer, hiphop-reggae-dubstep musik, festivaler, sommar häng i parker m.m. kort om mig.
Du är du bara. Skriv om du vill, behöver inte vara något flashigt :)
Ålder kön osv känns oviktigt, resten löser sig.

Skulle va fett med lite nytt folk att hänga/träffa/snacka med nu på sommaren!

sry om jag väckte denna tråd som nästan dött ut, men på sommaren/semestern ska man umgås supa o ha kul? :)

2009-07-03 21:13
jag tycker det är asbra att du väckt den till liv!

2009-07-03 23:51

Jag är en människoliknande, virrig varelse.. Bor i studentlya i Stockholm. Har precis studerat ett år på en grundläggande konstnärsutbildning och inväntar nu besked från mer akademiska utbildningar till hösten. Gillar att vara kreativ; pyssla, baka, måla/teckna/rita, fotografera och skriva. Musik är kul och nödvändigt, men är verkligen ingen musik-nazi med musikfaktabank i huvudet. Är rent allmänt ingen TP-människa. Film har jag ett relativt stort intresse för och ser fram emot att få besöka både Stockholms och Göteborgs filmfestival igen. Färg dominerar min garderob och jag har ett visst kläd/stil intresse, men är inte den som shoppar mig blodig. Jag breakar och har sedan ett halvår tillbaka börjat gå in lite för att ta det mer seriöst. Gillar att dra ut på ställen som antingen vibrerar av bas där man kan fuldansa sig svettig eller mysiga sunkhak där man kan tala om det ena och det andrat över ett glas vin/öl eller två. Parkhäng är också att föredra. Att hänga på mysiga fik, dricka svart kaffe och tala om livet är väldigt trevligt. Analyserar rätt mycket och är den som mer gillar att lyssna än prata. Mina vänner och min familj är de finaste jag har i mitt liv.

Jag söker avslappnade, kreativa, människoliknande varelser som vill umgås i olika former. Du är den som kommer med initiativ och inte ställer in i sista sekunden. Du bör ha intressen som liknar mina på något eller flera håll, annars blir det rätt svårt i längden. Du bör inte vara den som kontinuerligt svälter halva månaden då du råkat supa upp/röka upp större delen av din lön/ditt bidrag efter en utekväll eller den man får släpa hem eller den som hittas nästa dag i en buske. Nyktert umgänge är det som är mest eftertraktat från min sida. Du ska anse att människor är individer och tänker olika, att det inte alltid finns rätt eller fel och att etnicitet, religion, sexuell läggning eller kön inte är centralt för hur människor är eller deras värde. Du bör vara rakt på sak angående det mesta, inte vara konflikträdd och stå för dina åsikter.

Hojta till via whoa-mail om du finner något intresse. Vill du hänga på Stockholm jazz den 18-19 juli så vore det trevligt med sällskap.

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-07-04 00:22:12)
Delam tange barat

2009-07-04 13:29
Jag är lump rakt av, bara nere med n.y-hiphop tidigt nittio och vägrar förnya mig. Fotboll, bärs och grov porr är aktiviteter som är tummen upp för herr Tottenham. Jag sköter inte min hygien, nio av tio underkläder är utsmyckade med hål. Diskar gör jag sällan. Dock är jag en bra kock och gillar smaken av fitta. Kram.
 9-1