Den Officiella Kontaktannonstråden del 2

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Sämsta är att det finns basketplan å stor gräsmatta på min gård, men om man vill spela beachvolley så är det på andra sidan spårvagnen å det är en bit å gå, hade varit så mkt mer nice om allt fanns på samma ställe, helst en stor fet pool också :)
och ett mindre vattenlandskap med rutschkanor hade inte varit fel heller :)

vilket i-landsproblem
I'm a different kettle of fish
haha ah jag vet. funderar på ett starta en fond för att åtgärda mitt svåra problem.

Fick tyvärr inte tid! Ber om ursäkt Brazen! :D.
Don't!
Inget svar..Oslo softa ute i parken 2012,ingen som är game? =(
 http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
Sökes :

Tunga skejtare för musikvideo. Skall spela in i Oslo som en streetvideo den andra Juni, men skateklippen kan vi börja med imorgon om ni har lust.

Glöm inte att ha extra koll på kapitalist-landet i väst yo.

Kolla in nyheter om kommande grejer på www.breakrecords.no, www.popularmusik.net och glöm inte att supporta min grabb Fela från Breaknecks och hans releasfest för musikvideo/första singeln "Damn". Bad Case är med på låten och den finns att köpa på iTunes från och med idag och är första släppet från en kommande soloplatta.

PM för mer info.

Glöm inte att äta tomater, fett nyttigt!

Och viktigast av allt, FREE KINESEN!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lugna puckar Mitchy ^_^
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Starnate; Jag paxar dig med, fuck Halloween! Kom till Sthlm så hänger vi! =)
 LGTM
Förortsbon tog sin cykel och flyttade innanför tullarna, så stockholmare som gillar att glida längs stadens alla gator om nätterna, sippandes på en öl eller dina gröna fingrar, eller bara du som inte drar dig för att spendera ett par timmar i en park med en boll.
Jag har mina homies, du har dina homies, fler är roligare.
Det blir kul!
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
jaymush: haha ja tack! ;)

Till er som bor i Göteborg..helst 415 :P lördag 16:e blir grill å chill-kväll på Beväringsgatan :) Tekone har lovat att vara lekledare :) Fixar en tråd om detta sen, men bara så ni vet :)

vet att d är lång tid kvar, men jag är upptagen med tråkigheter fram tills dess å motiverar mig här genom att ha något roligt å se fram emot :)

ääh, glöm det. just den videon blir inte av.

,-.,-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah jag e lekledare å alla som inte e med å leker får elhalsband som jag har kontrollen över ;)
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Hangaround

2012-05-27 13:20
Är på 415-grill!

Sångare

2012-07-02 13:48
Hej! Jag är en tjej som söker fler vänner, bor i Stockholm, snart 27 år. Jag gillar att spela musik/sjunga (bla jazz/soul och latinamerikansk/reggae musik). Och att dansa olika danser (just nu magdans och flamenco). Gillar även andra former av kultur, tex varitee och konst.

Andra intressen är att vara i naturen (tex promenera, floristik) och resa. Jag är typ anarkistisk och lite agnostisk. En bra författare är Pablo Coelho och två bra filmare är Peter Birro/Lucas Modysson.

Hör av dig så kan vi tex ta en fika, promenad eller hitta på nått annat. Mejla mig på poiu_@live.com så kan vi prata mer.

Ingen som lyckats i denna tråd ännu då?
Ibland är det negativt att bo i skogen, alla bor ju runt Gbg och Sthlm :P
SMÅLAND!
Såhär bor vi idag efter att ha träffats genom denna tråd i januari 2008:

Så somliga har lyckats även om resan inte varit spikrak.

/ kleton och Reflective

Gött! Bor också sådär fast ensam....
SMÅLAND!
Battlerappare

2012-08-07 21:15
Haha va nice, grattis

Admin

2012-08-07 21:56
Awesome! Grattis till er!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Poet

2012-08-07 22:06
Grattis! :)
www.wallyjohnson.se
Moderator

2012-08-08 10:09
Ni träffades inte alls genom den här tråden i januari 2008. Tråden skapades i augusti 2008. Liar!

Men hur ni än träffades (gissningsvis i del 1) hälsar jag ett stort grattis och önskar er fortsatt lycka!
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Snart ar sommaren slut och da blir det inte mer parkhang
Januari 2009 skulle det vara, tryckte på fel tangent ivern.

Frågan är vem som vill träffa mig? Jag är ascool och särskriver aldrig något jag skriver. (aldrignågonsinallsalltså) I tillägg är jag ganska snabb.
irritor vi tar en Näskaffe så kan vi vara snabba som fan tillsammans.
Jag och KaptenKrok träffades också via den här tråden, nu bor vi i en fin villa tillsammans!
I'm a different kettle of fish
Promotor

2012-08-12 03:24
Finnes: Pizzabagare

Sökes: Pizzaäterska

;)
We're here
danielsorola

Jag hade lätt ätit pizza med dig om jag bodde i stockholm!
Toastare

2012-08-13 23:47
Finnes: Kändis

Sökes: Groupie
www.twitter.com/jimmypistol232
Ingen som vill hitta på något i Kumla eller Karlskoga typ onsdag-torsdag? Ska dit och jobba
SMÅLAND!
Uppdaterar denna då!

Finnes
Namn: Sofia
Ålder: 22 (snart 23)
Bor: Göteborg!
Klädstil: Det jag orkar matcha med.
Musiksmak: Lite Kakkmaddafakka, lite The Rapture, lite The Doors och massa Múm just nu.
Filmsmak: Action, sci-fi, thriller, komedi, vissa dramafilmer, zombifilmer av alla dess slag.
TV-smak: Dexter, Six Feet Under, X Files, Game of Thrones, That 70s Show, The Walking Dead, HIMYM, Xena Krigarprinsessan en tråkig dag.
Läser/Boksmak: Sci-fi, fantasy, musikbiografier och skruvad chic-lit av Rennison.
Intressen: Film, musik, teve, böcker, resa och olika sätt att få adrenalinkickar. Gillar att lägga pärlplattor och prata om allting som jag tycker är intressant.

Sökes
Skönt folk att hänga med!
- Dexter Morgan
Hangaround

2012-08-20 15:53
Brazen, bor du under mig? I k-dala?

Chokladcigg, nope. Bor på Hisingen :P
- Dexter Morgan
Hangaround

2012-08-20 19:02
Happ då.

öj de är i mo i rana de händer!
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Massa namn jag känner igen men allas siffror har blivit högre.

Jag vill träffa någon som är lika lättad som jag över att Malmöfestivalen äntligen är över.
Gillar du räknudlar, reggaeton eller är allergisk mot katter är det en no go.

Jag söker en hemma man som kan laga mat, städa, se på film med mig (när jag känner att jag vill ha filmsällskap) , han ska vara lång.
lillJ; du betalar räkningar, hämtar hem föda och ger komplimanger?
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
neej det är hemma mnnens uppgift..
jag ska bara va..
jag ska bara va

that´s my plan!

-Mark Twain
Troféhustru is teh shit!
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

För när folk håller med, får jag alltid en otäck känsla av att jag har fel. - Färska Prinzen
blweria - vill du skriva intresseanmälan? det är ganska högt tryck nu på vem jag ska välja.. många som vill..
Troféhustru is teh shit!

nooo, it is shit...

-Mark Twain
jag visste inte riktigt vad troféhustru var så jag googlade...
och hitta denna länk hahahaha.. that's what i'm talking about.

http://bluegirl70.blogspot.no/2006/08/trofhustru.html
du får skicka ett formulär och en sekreterare för det...;)

-Mark Twain
haha whuuuut...
kan ju inte det där med intresseanmälan...är det som att skriva en arbetsansökan..?;p

-Mark Twain
ja de är typ några frågor man ställer ja och nej till, men viktigt att ha passet med sig så man kan skriva in passnummer (vill ju vara på den säkra sidan och pass ljuger aldrig), sen är de lite allmänna frågor om längd och vikt. Sen gärna tidigare meriter och erfarenheter..

finns även övningar man ska göra tex hur snabbt man kan laga den perfekta spagettin, hur snabbt man kan städa osv.. många ha failat på övningarna.. krävs en hel del kärlek för det