I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker att göra på jobbet när det skiter sig

Övrigt - Blandat

   

2008-08-13 09:34

Saker att göra på jobbet när det skiter sig

Okej.

Jag sitter på jobbet och absolut ingenting fungerar så .. jag kan inte göra någonting.
Då mitt jobb är att uppdatera och skriva nyheter/texter/shit till en webb och webbprogrammet inte funkar är jag dömd till ingentingattgöraalls.
Så.
Vad ska jag göra? INGET SLÖSURFANDE. då detta inte funkade igår heller har jag hunnit kolla igenom alla whoforumen, aftonblandet, bloggar, spelsidor .. you name it.
Jag behöver nått annat att göra! Sitter på ett kontor med 99% kostymnissar (jag står för den sista procenten) och de är inte sugna på att leka.

Igår köpte min chef en radiostyrd helikopter till mig som jag skulle underhålla mig med tills allt börjar funka men .. nu har helikoptern pajat (ramlade ner i utskrivarn och bröt ena propellern) .. Centrum är inte öppet (sitter i Kista science tower brevid kista centrum) och här finns det: Ett sats gym (inte medlem) en kaffeshop och en reception samt en miniatyrstad i plast som ska visa det framtida Kista.

VAD SKA JAG GÖRA? hjälp mig med någon lek som man kan hitta på medan jag väntar ..

jag är discoverys ansikte utåt