I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ont vid skuldran.

Övrigt - Blandat

2008-09-27 16:26

Ont vid skuldran.

Det är så att jag har börjat jobba på ett nytt ställe där jag står upp hela dagarna, och visst jag hade räknat med att fötterna blir bortdomnade osv osv.....

men det är så att jag har fått ont vid höger skulderblad,, eller nja mellan skuldran och ryggraden, och det är bara på höger sidan. och när jag tittat neråt så spänner det och gör ont på samma ställe. Någon som kanske vet vad det kan vara? eller är det bara att jag är ovan eller något liknande?

Peace.

There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2008-09-27 16:30
Det kan bli så även när man sitter ner, vilket tyder på att man står fel eller sitter fel. Det enda är väl att du antagligen fått en liten streckning eller så har du en otränad rygg.

Men om du står väldigt mycket se till att röra lite på dig, gå lite sätt dig ner vid varje möjligt tillfälle, sträck på dig osv.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-09-27 16:50
Tackar!
kan nog vara som du säger att jag har en liten otränad rygg och kanske står lite fel, försöker sträcka på mig så gått det går, funderade till och med på att kanske köpa ett såndär band liknande man sätter runt axlarna som en 8'a som drar tillbaka axlarna lite så man trycker ut bröstet lite mera så det blir som att man sträcker på sig.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2008-09-27 16:56
jobbar du vid en dator?
låter som sådär ont man kan få av musfingret typ..
One chapter a day

2008-09-27 17:16
Jag jobbar med att sälja Kameror... så jag står vid Kamera stånden hela dagen lång, eller ja.. går runt

-Katt Williams

2008-09-27 20:39
Ja men prova en sån däre "åtta"^^ Det funkar säkert bra.
Anledningen till att man får ont är för att man spänner sig på ett konstigt sätt, fick det rätt ofta när jag jobbade på okq8, då stog man upp hela tiden, böjde sig och höll på.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2008-09-28 01:14
1. Styrketräna ryggen.

2. Förbättra din hållning.

3. Be en liten, liten thailändsk farbror knata runt på din rygg ett par timmar.

2008-09-28 01:23
tackar tackar!

-Katt Williams

2008-09-28 08:14
Vi har samma sjukdom! Har ont på exakt samma ställe, känns som om det är precis på vingen där skuldran går in mot ryggen. Sjukt koncentrerad smärta, är det det på dig med?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-28 10:27
GreenCap P23

Ditt kräk! :D Har du fått jobb på något soft kameraställe nu också? Do tell! ^_^
Look with your own eyes - See with your own mind

2008-09-28 10:36
har ont på exakt samma ställe, men jag var iofs i slagsmål i fredags :|

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-28 16:40
Smärtan har avtigt ganska bra så jag skulle nog tro att det bara va jag som va ovan eller hade stått i nån kånstig ställning (=

PenDragon P24

Biccamera

-Katt Williams

2008-09-28 16:41
ni sitter för mycket vid datorn, people!
One chapter a day

2008-09-28 16:56
Jag har alltid ont vid skuldran, har haft det de senaste åren.. Vet inte alls vad det beror på, ibland går det ut över axeln och armen!
men ja.. kjag har inget tips! : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-09-29 01:35
GreenCap P23

Jag hatar dig :( Vilket Biccamera?
Look with your own eyes - See with your own mind

2008-09-29 17:31
Jobbar på Biccamera i Yurakucyou... stationen efter tokyo stationen

-Katt Williams