Dope - Malmös nya streetwear butik!
Hey folks, Tänkte informera er om att det öppnar en ny streetwearbutik i Malmö den här veckan. Butiken heter "Dope" och ligger på Föreningsgatan 12 (150 meter från Triangeln, granne med skateboardbutiken Top12). Butiken kommer sälja både kläder, skor och accessoarer från märken som Carhartt, 10Deep, Rocksmith, Adidas, LRG, Encore, Expensive Taste, Famous Stars & Straps, Sean John, Sabre Vision, Wesc, Skank, Edwin, New Era, Ackrylic, Supremebeign och många fler. Nya prylar trillar in varje vecka! Även till tjejer vill jag påpeka! Kom in o kolla butiken, vi smygöppnar fredag 24/10 o from nästa vecka är de full fart. Öppettider: Mån - Fre: 12.00-18.00 Lördagar: 11.00-16.00 Söndag: Vilodag Besöksadress: Dope Streetwear Föreningsgatan 12 21144 Malmö 040-120940
http://www.twitter.com/sammyksafari
Låt mig berätta en hemlighet kompis. Internet är framtiden för shopping. Se till ordna hemsida, och det illa kvickt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
skoj! hoppas det går bra för er !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sweet! Gillar webshops då jag bor i avskrädeslandet spanien. Ni skickar dit hoppas jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
erorone P21 Tack så mkt, de hoppas vi också. Det behövs fler butiker i Malmö! candide Självklart kommer vi skicka till spanien också. Men det dröjer ett litet tag innan webbutiken är up and runnin...
Riktigt nice. Alltid saknat butiker som säljer Rocksmith och 10deep. Hade varit soft ifall ni kanske kan fixa in lite Obay och Crooks & Castles också.
Keep crushin'!
Dope is dope! var där idag, riktigt fett!
DOPE STREETWEAR STORE FÖRENINGSGATAN 12, MALMÖ
Riktigt fresh butik där, hatten av. Ser fram emot webblanseringen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Massa nytt från Carhartt i butiken.. Vinterjackor, jeans o sweats.. Imorgon trillar del 2 & 3 av LRGs höstkollektion in genom dörren.. Välkomna!
dope to the world! tyngsta butiken i byn! kabooooom
www.bangarang-online.com
Just nu kör vi öppningserbjudanden i butiken. Köp 3 tee´s o betala 2 bland annat. Check it!
Kommer det finnas dickies, crooks n castles, the hundreads, basketlinne och stilrena kepsar så småning om också?
SkyhigH: Webshoppen är på gång, vi hoppas på att vara online innan årets slut men man vet aldrig! GonzalesJr P20 Det finns dickies i tre färger idag, helt vita o svarta lrg kepsar finns också, New Era Authentics kommer i alla lag o färger (Alltså helt vita, helt svarta, och helt lagens klassiska modeller), Crooks är möjligt tror dock inte vi kommer köra the hundreads. Vi jobbar på att få loss 10 Deep kollektionen till julshoppingen men det är lite problem där.. Vi uppskattar dock förslag på märken osv så keep em comin antingen här eller i butiken!
Mishka, Alife, For the homies, aNYthing, limiterade tracktops/rare tracktops från adidas vore skoj. det e lite sånt jag saknat undr åren, som kommit och gått.
Ser riktigt schysst ut hoppas det går bra för er! Jag tycker det är skoj om ni försöker få in bra märken som inte de andra stora affärerna i samma genre har.
Forumssignatur...<br>
erorone P21 Tackar för tipsen, de kommer mkt nice Adidas from dec, dom firar 60 år nästa år så var redo för massa schysst! alkor Tackar o bockar! Vi hoppas på att kunna göra precis det.. I Malmö är vi ju ensamma med tex LRG, Skank och mkt av det adidas som vi har... På nätet är de ju en annan femma dock.. Vi har fått in massa schyssta tee´s och restock från Skank idag so come check it!! Fortfarande tees 2 för 3, Dickies 2 för 1000 och andra sköna deals i butiken.
Skulle vara hur coolt som helst om ni skulle ta in Orisue också.. det hade nog varit lönsamt iom att det inte finns EN ENDA streetwearbutik i Sverige som säljer det märket (vilket gör grymt snygga plagg) vad jag vet. Skaffar ni Orisue tar jag mig fan ner och shoppar ;)
Kommer in och går loss när lönen kommer!
Ch1ll P17 Dom har endel coola grejer faktiskt, ska kolla in det närmare! Tack för tipset.. riot_starter P23 Du är så välkommen!
nicolas: Den kommer upp innan Januari (förmodligen om 2 veckor eller så) och det är då den första stora laddningen Adidas kommer så det ska inte vara några problem!
låter sick se till bara att ni har det som INTE kommer till SNS å dom andra butikerna, så blir det lite exklusivt å man slipper springa på 4 pers med samma tracktop på krogen =)
erorone P21 SNS är Adidas i Sveriges största kund så det är inte helt lätt men vi ska göra vårt bästa. Vi tittar lite på möjligheter att importera från tex USA men vi får se var de landar.. Första leveransen Adidas kommer visst nästa vecka... men jag tror bara de var nån vintage väska.. Trevlig helg folks!
Nu har vi fått in nytt LRG till butiken, byxor, sweats, jackor, m.m. Kom förbi och kolla! / The Dope crew
Hur går det för webshopen? Framåt?
Just nu kör vi rea folks!! 25% - 50% på allt i butiken!! Kom o fynda!
jag hade handlat för fullt om ni haft en webbshop :/ fixa den! ;) hur går det med Orisue föresten? tar ni in något?
Kommer nog förbi imorgon!
Ch1ll P17 Inget beställt ännu, men vi har inte glömt det! Ja webshopen är helt färdig, vi väntar bara på att få igång kortbetalningen osv. Kommer säkert köra lite öppningserbjudanden o så när vi får upp den! GonzalesJr P20 Gör det, det är en rätt generös rea måste jag säga.. Mkt sköna tees, hoodies o trainers kvar på 50% även om vi har sålt en hel del!
låter ch1ll.. jag kommer garanterat titta in och beställa både en och två gånger.. det finns ju så jävla lite streetwearbutiker i Sverige så det är kul att det kommer nåt nytt :)
ta in franco shade och jag blir stammis. butiken ser grym ut, får titta in nån dag
Ge oss webshopen!
Snabbt ska det gå.
ja! ge oss webshopen nuuu! ;)
Vi jobbar för fullt med att få upp den! Sidan är i princip klar och det är bara några små detaljer som måste fixas innan vi kan lägga upp den. Under tiden kan ni som bor i närheten av Malmö komma förbi butiken och fynda för vi kör fortfarande rea i väntan på vårens leveranser. / Dope crew
Var där på öppnings festen. Riktigt schysst ställe.
Riktigt nice ställe faktiskt. Alltid trevlig och soft stämning och bra priser. BIG UP!
Har ni flickskankjeansen kvar?
Grymt att ni gillar butiken! Vi har ansträngt oss för att det ska vara en avslappnad o nice stämmning i butiken så de är kul att höra!! EmCi_Emm F20 Vi har endel kvar ja, dock inte alla storlekar.. Men vi kommer få påfyllning inom kort, både på byxor o andra grejer. På tjejsidan har vi börjat få in skor från Adidas och fler trainers o toppar. Kommer mer grejer första veckorna i Februari.. På killsidan har vi mest fått in Adidas också, kommer nytt Wesc, Famous, Expensive Taste, LRG, Wildones, Nike, Supremebeign i början/mitten av februari. Vi har varit lite sega med hemsidan, tekniskt är den färdig men vi har inte hunnit ta bilder osv. Hoppas komma igång med det i veckan. Adressen kommer dock bli www.dopestreetwear.com /.se istället för dopestore.se.. Vi ses o hörs folks!!
Jag väntar fortfarande... Hur går det?
Ja, nu vill jag ha ett datum alltså! ;)
jo kom igen nu!
Dope!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
låter dope, ska nog komma ner till v 15 :)
Måste säga att jag blev besviken när jag var i affären, kändes mer som en repetition av kläderna när man tittade runt. Tonvis med LRG och Carhartt (ska kanske tillägas att jag var där i december om jag inte missminner mig helt). Jag hade velat se mer Rocksmith, Crooks och kanske CTRL. Dock är jag helt övertygad om att butiken har en ljus framtid, bra läge och jävlit clean butiksyta. Det blev jag imponerad av.
Keep crushin'!
eftersom jag inte bor i skåne vill jag nu veta när i helvete sidan kommer upp, faktiskt..