är tjejer lömskare än killar?
japp, tanken slog mig idag på bussen. visst använder båda könen knep för att få "det de vill ha" men jag tror att ni tjejer är lömskare. ni har mer knep att tillgå känns det som medan vi använder färre och grövre (?) knep. shoot.
what's good for the goose is still good for the gander.
ja jag vet, kvinnor är onda.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
det märker man, mannen är rent fysikskt större än kvinnan för att om det hade varit tvärt om hade kvinnan antagligen tagit kol på mannen. kvinnan är liten och ondsint men mannen är stor och godsint vilket gör att denne kan hantera det mindre, onda väsendet.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Producent
2009-01-28 11:04
tjejer bara ljuger hela tiden,sen så kan dom aldrig svara i telefonen...verkar vara mode bland dom där..
BOIA CHI MOLLA
tänk så här.. om två hundar bråkar så gör dom det pga rank, den som vinner blir högre rankad och sen bråkar dom inte mer... Typ samma med tjejer, man lägger sig fan inte i och det är dessutom skrämmande att se!
Producent
2009-01-28 11:24
ojoj :D snart kommer det flickor till tråden och ska dra historier om män istället. denna tråd ska följas tills döden skiljer den från mig!!
Jag ska följa den med mitt liv och se hur många som vill säga nåt elakt om mig nu :P
Enligt min erfarenhet är tjejer mer lömska än killar. Med det inte sagt att det inte finns lömska killar eller att tjejer är hemska elaka lögnare, men tjejer har i allmänhet ett annat sätt än killar att närma sig vad de vill ha, behålla det eller göra sig av med det som kan uppfattas som lite..lömskt.
det märker man, mannen är rent fysikskt större än kvinnan för att om det hade varit tvärt om hade kvinnan antagligen tagit kol på mannen. kvinnan är liten och ondsint men mannen är stor och godsint vilket gör att denne kan hantera det mindre, onda väsendet. hahaa skönaste förklaringen hittils, jag tror stenhårt på det :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det brukar kallas Ass N Titties
det är sant, kvinnor är ett underligt däggdjur
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men det är som katter och hundar.. katter är också lömska
Producent
2009-01-28 12:52
jag har okså fått intrycket av att det är fler tjejer än killar som är lömska. fast det finns självkalrt killar som är lika lömska som tjejer. men man vet ju aldrig. killar kanske gör det på ett smartare sätt så att man inte kommer på dom med sina lömskheter.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag tror det kommer från "uggha uggha" tiden, då män gick runt med påkar och någon djurhud lindad omkring de allra heligaste. Männen var större och starkare än kvinnorna. Och gjorde inte kvinnan som mannen behagade, så klubbade han ihjäl kvinnan. Därför blev kvinnan tillslut tvungen att börja använda hjärnan och manipulera mannen. Så att hon inte blev ihjälslagen. Det kanske förklarar varför tjejer också blir lite mer mogna i tidig ålder om man jämför med pojkar? Så slugheten sitter kvar. Men vi killar kanske börjar komma ikapp i revolutionen och börjar använda våra hjärnor lite mer också. Men än så länge är det begränsat till ett par få killar. Där har ni fakta, allt jag säger är sant. Tro på det eller dö!!!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
peacerich, tänk när vi är både smartare och starkare. då jävlar
Jag tror det ligger i mannens natur att följa sociala strukturer och ifrågasätta mindre än vad kvinnor gör. Därför är vi nog lite "klena" när det gäller olika knep.
http://www.aktivdemokrati.se/
Eller så är det så att vi är alla olika individer, och visa är mer lömska än andra.
easyskanking: Ja problemet lär väl vara då att dessa satans kvinnor lär ha blivit ännu smartare.. Hell to women.... Det går ju inte att förstå sig på dom.... Gah... Förlåt för alla punkter........
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Allt är deras pappors fel som gett dem allt de velat ha, och har det inte gått så fixar pappas lilla flicka något sätt att få pappan att känna sig dum om han inte ger sin lilla flicka det hon vill ha, sen bär hon det med sig genom hela livet.
jag tänker att jag har uppfostrats (och nu jämför jag med mina tre bröder) till att vara mer inkännande, inte säga rakt ut vad jag vill ha (inte tjata, det är fult), utan försöka kommunicera genom kroppsspråk, tonfall, ordval, som ett komplement till att vara rak. det är visserligen egenskaper jag värdesätter stenhårt hos mig själv och andra, att man faktiskt kan tolka och inte måste bli behandlad som en autistisk person som behöver konkreta och raka besked. å andra sidan krockar det ju ibland, man blir inte förstådd, man uppfattas kanske som lömsk.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
japp, kvinnor är lömskare.
no doubt!
ABSOLUT, alltid också...
stop bröd!
Man kan inte könsbestämma lömskhet, det är ett personlighetsdrag...
Klart kvinnor är Illsnidigare, det ligger i samhällsstrukturen och kanske t.o.m deras natur. Kan man inte mäta sig fysiskt får man hitta på något annat istället. Problemet är väll att de flesta killar vill att man ska vara tydlig och rak med vad man vill och inte ge massa tramsiga tvetydliga svar till höger och vänster (det är så himla jobbigt ). Tjejer som kör med tjuvknep och rävspel borde man ge fan i så kanske dem dör ut enligt Darwins teori? =)
kvinnor är ju djävulens påfund. haha
BIT POP is taking over klockan 8
nog med kvinno hat nu tack!
lär dig skilja på hat och sanning, quinna! ;)
det är inte kvinnohat.
kamel P16 pubertala trams?
Kristet Utseende - Quinna Alla tjejer dom är, Dum i huvve! Själv har man endast ett fel: Man är en jävla idiot Labil, frigid, lättretad Kan ej dricka sprit, Vad är det för fel? Lätt att lura, svår å bli av med Quinna! Lätt för att sura in i det sista Quinna! Hora! Lätt att lura, svår å bli av med Quinna! Lätt för att sura in i det sista Quinna! Hora! Tjackskadade, lömska, pilska spättor Lismande luder från Amsterdam Riv och slit, klös och bit. Gråta. Kan ej sansa sig, vad är det för fel? Lätt att lura, svår å bli av med Quinna! Lätt för att sura in i det sista Quinna! Hora! Lätt att lura, svår å bli av med Quinna! Lätt för att sura in i det Allra sista Quinna! Hora! Hehe nej men båda könen är väl lömska... :P
haha fredrik stolt 27åring! HAHAHA försöker du reta mig för att jag är ung haha så sött!! men jag är hellre en pubertal 16åring änn att var en bitter 27åring.
Nejdå. kära ungdom! Du får dock gärna förklara var bitterhet kommer in i bilden?
jamen, vad ska man göra, om gud ger än en spade är det bara att börja gräva
when I play doctor, I play to win
"nej då kära ungdom"? du låter som Leif Gw persson vafan, du är inte så gammal hörru....
stop bröd!
nej jag vet inte kändes som du verkar lite bitter
Nejdå. kära ungdom! Yea....
haha jag är faktiskt rätt harmonisk och tillfreds med mig själv!
grabbar, förstå att han skojar lite genom att spela lite på sin ålder..
hade inte förvånat mig om det inte va så, nå Fredrik är du så lill-gammal eller är du ironisk?
stop bröd!
så trevligt då:D. själv är jag pubertal;D
Sticky lill-gammal känns rätt fresh, tror jag kör på det!
HA isåfall är jag glad för din skull "Herr Fredrik", aka stor-ung haha :P
stop bröd!
Man kan inte könsbestämma lömskhet, det är ett personlighetsdrag... Word på det som vi säger här!
Tack Soul_Almighty! Då får vara beredd på en del påhopp nu pga av din ålder....vi är ju bittra gubbar du vet...
sant, ett personlighetsdrag som oftare förekommer hos tjejer. ;)
nee nu tycker jag du överdriver fredrik!
stop bröd!
Det är lungt Fredrik, jag vet att de flesta här har en påklistrad liten "jag är så cool och vet allt "-attityd ;D
*hoppar på Soul_Almighty och Fredrik * Tji fick ni, gubbjävlar! ;)
araber är lömska, dom ger inte tillbaka pengar och kommer aldrig i tid! fast dom säger att dom ska göra det!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor