brander P21 Du kommer ju få betala ur öronen för ett par svarta. Det största SNS fick in senast var 12:or så Ebay blir ju ditt enda alternativ, och så stora som 13 kommer ju kosta multum.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Mina nya, va tycks?
candide ska jag köpa några så blir det direkt när dem släpps, från butik alltså. får väl hoppas att cali får in i storlek 13 då... kanske kan gå med ett par 12.5 beroende på hur dom sitter :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
500 kr thematt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alkor, de där är störtsköna. Älskar Firered III:orna.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Candide ja de är riktigt feta. Jag gillar dem så mycket att det blir svårt att använda dem :). Men men ska släppa lite på det där.
Forumssignatur...<br>
senaste två dagarna! ja ni hörde rätt samma par two days straight hur knostigt de än må låta!
stick the fucking flag up yer god damn ass
gomorron!
Igår, Jag i jordan 1or och Dashiki i wmns BW's
Forumssignatur...<br>
första gången jag postar i den här tråden så jag kör hela veckan... :)
idag på väg till jobbet
igår på ett KALLT stadion
för ett tag sen på pendeln
^^Välkommen till tråden! trevliga dojjor du har rockat i veckan!
Alkor & Dashiki gör det med klass!
fan va skönt med helg!
Jag ska åka rullskridskor upp till Stockholm idag. Wohooo!
aniii F20 ah shit, min retro balle fylldes med blod
Dumhetskomplex_, :( du kanske kan tvätta dem... Jag funderar på att ta med mig dem ut på krogen nångång. Tror du man blir insläppt?
jtothegizzo: välkommen! riktigt feta skor! apeman: tack! :) fan du och poo har inte haft långa byxor på er sedan ni tåg på er shortsen för första gången? hehe. Ser fett ut iaf!
Forumssignatur...<br>
alkor>> inte så skönt på morron om de är mellan 0-5 grader varmt bara men de får man ta:)
wörd på det... kan bli kallt på morrnarna, men man får ju igen det under dagen!
jtothegizzo dina bilder syns inte. Inte för mig iaf
på väg ut...
....så mycket sken de när jag kom ut....
..fixade snörningen när jag kom hem.
Forumssignatur...<br>
idag till jobbet
alkor P25>
syns dom nu?
alkor P25 vart fixade du den vita G-shock klockan ?
http://www.aktivdemokrati.se/
Jt: dina senaste. japp! schyssta era:s Renegadehard. Köpte min på shelta men det finns ganska enkelt att få tag på över allt på internets! :)
Forumssignatur...<br>
lite dött eller?
aniii F20 : hehe, nej det får du sköta själv ;D dem såg vell inte så smusiga ut eller ? såå jaa klart du kommer in, men det blir nog svårt att komma hem heh
igår
Poo det är för att du och apeman inte varit lika aktiva längre!
Forumssignatur...<br>
alkor>> fan va rockat!! en av de bättre bilderna jag sett på de!!!
Schysta sneakers allihop!
soundcloud.com/jerrones
Poo tack som fan! :)
670 idag igen. tror jag har postat dem innan iaf
Forumssignatur...<br>
fett idag igen alkor!
fan va tråkiga ni är! kom igen nu o posta!! de är inte pinsamt o ta kort på skorna bland folk det är coolt!
de är inte pinsamt o ta kort på skorna bland folk det är coolt! qoute of the day!
Feta bilder söt dötter!
Forumssignatur...<br>
kalla det inte en comeback!
till å me t-shirten är on point idag!
vafan apeman har du fortfarande feber o glömmer o snöra om skorna innan du går ut? trodde jante om dig! ser bra ut för övrigt o fet grym matchup!! o fan va skönt o inte va solo längre.. har för några nikes för o kunna bära en sån här tråd! campus äger ju nu förvisso!!
poo får skylla på allergin... kan knappt hålla mig vaken, allergin gör mig trött, å medicinen gör mig ännu tröttare! plus att jag knappt ser nått eftersom jag hela tiden kliar mig i ögonen!!! död åt pollen!
skicka upp de till mig så fixar jag snörningen åt dig o drar i de vita som bonus:P
dom vita??? jag snörar förr i dom orange innan jag tar dom vita ;)
nu när sommarn är här (eller?) så fick det bli chucks
behöver stoppa in dom i maskinen...
Nobody got them! ;)
chisel P29 Dom var riktigt snygga.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ