|
|
|
|
|
[Sneakers] Idag har jag på mig!

Kom igen nu whoa få se vad ni har på fötterna!
Enbart EGNA bilder är tillåtet!
(Inlägget ändrat av Louder 2009-02-22 09:10:07)
(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-05-26 13:04:52)
stick the fucking flag up yer god damn ass
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
^^Stüssy court force?  ...idag var det mina endaste new balance... varje gång jag har dom på mig så önskar jag att jag hade fler... men varje gång jag hittar några jag vill ha, så snålar jag av en eller annan anledning...
|
|
|
Jag orkar inte riktigt ta bilder just nu, kan ta bilder på vad jag har på mig imorrn istället.
Idag hade jag iaf, Spiz'Ike Cool Greys på mig när jag gick ut på morgonen. När jag gick och handlade senare hade jag Spiz'Ike Fire Red istället.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Apeman vad är det för denim? Nudie?
jag är sjuk så jag har inte varit utanför dörren idag :(
Forumssignatur...<br>
|
|
|
apeman
perfekta färgkombot på NB, som vanligt så vet dom gubbarna hur man ska göra färgkombos!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
alkor
tro det eller ej, men det är carhartt...
erorone
dom är sjukt bra... köpte dom till en LRG-jacka när jag var i NY för en herrans massa år sedan... dom passar till den jackan som om dom var sydda till varandra... får helt enklet ta mig i kragen nästa gång jag hittar NB jag vill ha och fylla på samlingen...
|
|
|
brunt i alla nyanser tillhör verkligen den här tråkiga årstiden...
|
|
|
Materialvalet på dessa är perfekta för årstiden..
|
|
|
realidad riktigt nice bild!! rätt snören oxå!!
|
|
|
Jo, tycker de passar bäst med grönt! Första bilden med nya 50mm objektivet jag köpte på morgonen!
|
|
|
skulle vilja va kamerasnobb jag oxå så de kunde bli lite najsa bilder för mig å.. idag:
|
|
|
I dag är det tillbaka i ursprunget... Air Force 1...
|
|
|
poo, de där 577orna är perfektion i form av ett par skor.. Snyggt med blåa istället för gråa snören också!
|
|
|
 Clae rollins
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Apeman
Grymma cammobrallor! Jag hade ett par som jag älskade för ett par år sen med de slets sönder helt. Har inte hittat några nya sen dess. Air Force One är ju heller inte fel, någonsin.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
|
|
|
Borgata shit dina ben ser ju helt genomskinliga ut!
realidad! jag håller med.. 577 måste tveklöst va den snyggaste runnern av de alla
|
|
|
Poo jag är ett spöke ..
|
|
|
 lustigt... ser inte ut som om du behöver skor då...
|
|
|
apeman
mkt bra ide. dessvärre kostar dom visst skjortan i andra länder, även UK. kan inte förstå varför dom e så jävla speciella i us osv men inte här... vilket iofs e gött!
|
|
|
 nu ska de slappas!!
|
|
|
Härlig kontinuitet i dina inlägg :) Jag orkade inte ta fram någon kamera innan jag åkte till jobbet men jag har haft på mig ett par gamla Nike Cross Trainers från 94 som håller ihop bra och har fungerat som skitvädersskor.
|
|
|
måste ju försöka få tråden på fötter innan man släpper den... verkar inte va så mkt sneakerintresse på whoa som man kan tro.. imorrn kan jag garantera lite heat i dagsljus så jag får till en skaplig bild för en gångs skull
|
|
|
|
Moderator
2009-01-30 19:36
|
En dag försenad men såhär såg mina tassar ut igår:
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
^^ bra jobbat ni båda!!! apeman diggar flippen! n starkt.. kanske borde pröva om ingen köper de av mig :)
|
|
|
LATE LAST NIGHT EARLY THIS MORNING
|
|
|
|
|
|
sköna air max realidad
|
|
|
Air Max 90 Escape II från 2003 är det. Tror det var exklusiva till Asien då.
|
|
|
Timbos ofc
|
|
|
 Idag är det dessa som finns på fossingarna.Många som rockar NB såhär i vintertid.
Can't break necks in boxes
|
|
|
vita nike air force 1 as usual..
|
|
|
|
|
|
vita nike air force 1 as usual.. Inte så vita längre med andra ord. Whiteonwhites är ju för övrigt helt sjukt hett.
|
|
|
candide P26
Ofcourse, men inte på vintern!
Can't break necks in boxes
|
|
|
whosa.
Hehe, nej, de upphör ju att vara heta efter ett par svängar i slask, salt och grus.
|
|
|
Inte så vita längre med andra ord. Whiteonwhites är ju för övrigt helt sjukt hett. faktiskt väldigt vita fortfarande.. folk brukar fråga om jag putsar mina kicks varje dag eller nått, men det gör jag inte :S
|
|
|
mkt snack å lite bilder...
|
|
|
igår  idag
|
|
|
|
|
|
Ståfräs. Ska fota mina idag och ladda upp när jag kommer hem
Forumssignatur...<br>
|
|
|
Idag orkade jag ta kort på mina skor.
|
|
|
|
Producent
2009-02-02 17:24
|
candide P26
wankmaterial fosho
|
|
|
|
|
|
bra jobbat candide o apeman! apemans snyggaste bild hittills helt klart!!
|
|
|
 Ingen superkvalle på bilden, men ni fattar.
|
|
|
Snygg bild och snygga skor Apeman. Kom igen nu folk, tycker att alla ska göra det till en vana att posta dagens skor här.
|
|
|
bra sagt candide!! gillar de N där uppe! blev ingen bild idag men ni får den här för o fira att jag äntligen köpt tillbaka det här paret!!  från 91 JD Clydes
|
|
|
candide
det tycker jag verkligen vi ska göra... så, det är bara för dig att fortsätta då... min kontinuitet är det i alla fall ingen som kan ifrågasätta... haha!
|