jo nåt sånt.. förresten.. candide klart kiddet vinner!!
stick the fucking flag up yer god damn ass
Haha, ja, han gör ju det. Tungt med Converse. Han ska få lite fler skor så småningom just nu växer han ju ur allt på bara nån månad eller så.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
hur gammal? min kotte är 16 månader o hon kör mest puma
målade mina döende skor..
^^ bra gjort! kan inte förstå att du föredar de över ett par hederliga handboll special bara! ;)
hahaha... det förstår verkligen jag... men det är en annan femma...
gå o lägg dig apeman så du orkar upp till jobbet sen :P du sitter ju o yrar eller nåt;)
för mkt jävla hip hopare på de här forumet o får några som kan uppskatta lite hederliga gamla casualklassiker
åja... en å annan gammal goding går väl an... vi möts vid clyde ju!
Hehe ett par Dunks ifrån 2003, riktigt smutisiga men sp var slaskväder med. Lägger mest upp för att tråden ska hållas i liv. Ser nästan ut som de här vintagedunksen som kom för ett tag sedan ;)
De här och Poo:s stålex kan nog tävla om skitigast i tråden iaf
Forumssignatur...<br>
Ser fan lite skumma ut med... är nog för att jag står lite konstigt
Forumssignatur...<br>
Moderator
2009-02-05 22:32
poo Känns lite overkill att matcha selvagen med kicksen ;)candide Tungt med Converse. Han ska få lite fler skor så småningom just nu växer han ju ur allt på bara nån månad eller så. Är det en sneaker geek in progress? Hehe.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Är det en sneaker geek in progress? Hehe. Haha, ja det hoppas jag. Han har väl en 6-7 par skor nu tror jag. Hans första par var Nike Baby Force One men han har vuxit ur dem nu. Förhoppningsvis växer han upp till en storlek 10US för då kommer han ju genast ha en hel del skor att rocka.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2009-02-05 22:50
Haha, ja det hoppas jag. Det vill jag höra dig säga det när grabben är 14-15 och vill att pappa ska betala exklusiva släpp, hehe :) Jag har faktiskt också ett par Nike Baby Force från sent 80-tal, dock jävligt smutsiga efter allt härjande i sandlådan ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Det får ju helt enkelt bli att köpa två par av alla exklusiva släpp senare. Blir ju lite dyrare men förmodligen kommer jag tjäna mer om 15 år, hoppas jag iaf.
går ni barfota idag eller???
köptes idag..med rosa skosnören till.. jag gillar färg.
va fan va mycket olika skor ni har? det är ju sjukt :] har kör med 2 olika. ska bidra med bild sen när jag har på mig ett par av dom
www.RekFoto.se
undercover i slasken
Var säkert 2 månader sen jag rockade de här sist.
mstery F24
Fresh!
mstery gillar dina byxor! är du rejvare?
skitiga jetters idag
poo hahahahaha nej? det är inne med färger u know.... jag kör hiphop vs lite 80s vs lite 90s. du är hårdrockare med handbollsskor va?
åh fan.. brukar inte ha så stor koll på vad som är inne men bra o veta:) hårdrockare med handbollsskor.. asså jag har ju fler skor än de två paren även om du inte märkt det;) men hårdrockare? visst
Åkte båt idag, Helsingborg - Helsingör. Då blir seglarskor ett måste...
HELSINGBORGS IF!
poo Känns lite overkill att matcha selvagen med kicksen ;) kan fan aldrig bli overkill men de där va nästan en lyckoträff.. de oranga viste jag ju skulle funka men jäla röta att de turkosa oxå matchade klockrent:)
TIDIGT PÅ MORGONEN SEN BLEV DET JU REGN!
få saker är så cleant som clydes med rediga fatlaces! big up
Lördagsslack. Observera ketchupfläcken.
misslyckades med heinzrycket i natt när
jag var radiostyrd, ketchup i hela lyan tammefan :P
Men det får funka ner till sju-elvan iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TheMatt Får funka ner till sju-elvan?? asså, jag har ett par sånna som ligger i sin kartong och väntar på att få bli använda... jag räknar nog dom som ett par av mina 10 bästa kicks över huvudtaget... dom är ju hur snygga som helst!
^^ antar att han skulle ha på de ner till affären seven eleven.. som mauro scocco du vet
alltså.. mina sås-indränkta mysisar duger till äffären. skorna älskar jag såklart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
poo jo.. jag fatta att han skulle ner till 7/11... bara reagerade på att dom "får funka" dit... dom är ju asfeta dojjorna ju!The Matt Jag menar det!
Jag klarar inte av färg på vintern, hur gör ni det?!
Can't break necks in boxes
whosa Man får ju hålla koll på vädret... ibland kan man plocka fram nått bra ur samlingen ju...
shyrre bilde apeman!
fan va de snöar:(
tackar! verkar som om resten av Whoa! gått barfota idag...
Ja vem tar på sig skor på söndagar?
Ja vem tar på sig skor på söndagar? Kyrkligt folk?
...så alla ni andra firar sabbaten då?
härlig färgcombo Apeman!
punkish today
Igår körde jag samma som Realidad och idag blir det:
Ja, jag har en rolig form på mina fötter. Men jag behöver inte lägga jellyrolls i mina Puma´s ;)
Louder har du lagt upp en suddad bild?
Suddad bild? Hur menar du?
det var ett felmeddelande innan... men inte nu längre... stod att bilden som var länkad, var en flyttad, eller suddad bild, å så en photobucket-logga.. men det ser ju bra ut nu!