stick the fucking flag up yer god damn ass
sjukt feta! båda två. men N vinner lätt. Jag håller på och packar o grejjar inför en flytt så jag kommer inte posta typ något på några dagar/vecka/or.
Forumssignatur...<br>
känns som jag kör mitt eget race härinnne:/
Jo, fast du äger! Highfive! haha
Forumssignatur...<br>
mm du håller flaggan högt ;) jag kanske måste sluta vara slö och börja posta. var ett jävla tag sedan.
lalalalallalalalalallalalaaalala
var är brudarna?
Jag försöker hålla det här uppe men det går inte. Starkt jobbat av poo att bära den här tråden. På lördag kan du ju ta kort på allas fötter och posta.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
haha bra poo Har fortfarande inte hämtat mina skor från morsan :P men ska ta kort ida
Ursäkta att dom är så skitiga. Fick för mig att spela fotboll igår på en grusplan. Men dom är så sköna :)
Haffade dom på Footlocker i Berlin!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
lite parkhäng = lite skit på skorna
Forumssignatur...<br>
välanvända sommar sneaks
bra alkor! fin bild som alltid!! gillar de där oxå^^
byxor idag:/ blåser ju orkavindar här
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Poo feta CT!
vad är det i påsen?
Forumssignatur...<br>
igen som vill gissa? :)
Forumssignatur...<br>
Jag vill gissa. Du köpte dem igår va? Air Toki's? Hmm... Gula?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
alkor Jag gissar på Air Toki eller Raging Bull femmorna
Nå? Får vi någonsin veta?
De gråa tokis! sjukt fresha alltså.
Forumssignatur...<br>
Ja, funderade på dem men vågar inte köpa nåt innan sneakerswapen, känner på mig att jag kommer hitta nåt där. De grå Tokisarna (hehe, coolt ord) är faktiskt sjukt grymma.
pereZosOo fin snörning!
What else is there?
Jag 670BB kanske en av de tre bästa NB nånsin o Alise i OG Suede Mids! som de var menade att se ut inget undefeated skräp suede mid 2
Jag såg dig på vägen till sneaker swapen poo. Jag hade black swords 577or.. Dina 670s såg klockrena ut!
äh varför hollade du inte då?
äh varför hollade du inte då?
hur fan kunde jag missa ett par black swords?? känns som jag gått o glott neråt hela dan
En general fråga om snörning bara vilket kör ni på ? Själv så kör jag som pereZosOo F21 med fatlaces, men lägger in knytet i skon så det inte syns.
http://www.aktivdemokrati.se/
Beror mycket på vad för skor det är. SB lägger jag in snörena på, Forces knyter jag som vanligt och jordan blir väl lite blandat.
gör som du vill med snörningen.. tycker du de är snyggt o snöra rätt över som peresseerrroo hade däruppe gör så.. man kan variera i all oändlighet men en sak jag lärt mig för o få skor med fat laces o se bredare ut snör över utåt
typ såhär
o inte åt det här hållet om du ser skillnaden.. de här ser lite snedare ut
kunde inte hålla de box fresh så länge:D
Windrunners!
förut hade jag knytet i skon men blev så himmlans mycket snöre i de air forces så de blev jobbigt. Men brukar variera mina snörningar.
Var sneakerswapen bra? Tycker det brukar vara sådär.
samma fast annorlunda, som en säger
-supR härliga Windrunners, me like! :)
What else is there?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poo De är underbara. Snyggaste clydsen, lätt. Ska försöka haffa ett par nån dag.
Ja fyfan de är riktigt feta. Säljer du dem? :) Är det efter de skorna som eran sida är döpt förresten? :O
Forumssignatur...<br>
Lustigt det sidan skulle eg bara handla om puma suede som är mkt bättre än clydes men vi tog ändå namnet från en clyde. passa klockrent ändå o clyde kom ju med direkt så.. säljer de INTE:) har grämt mig över de förra pare jag sålde som inte passade så värst bra men ändå däremot ska jag ta upp jakten på de gröna igen!!! får väl bli ett banklån nästa gång jag ser ett par
GL HF som som skriver i internetz world :D. Vad gjordes det, 50par? Har aldrig sett någon ha på sig ett par gröna faktiskt.
Forumssignatur...<br>
erik på sns har haft på sig sina gröna har jag sett :)
Jag har för mig att jag såg en bild på SNS-Peters blog där de var 2 eller 3 pers som hade på sig de gröna. De rosa är snyggare dock och lättare att få tag i va?