|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
sjukt grymma! jag är så jäla överlycklig över de!! nästan så jag blir sugen på sf's bogs nu med... jo gamla trappen ner till uppfarten är der och potentialen finns helt klart när det finns nån sorts altan uteplats snickrad så det dröjer nog några år:)
stick the fucking flag up yer god damn ass
|
|
|
Heter det inte kräkskiva!?!
:-)
http://www.slagskottfilm.com/
|
|
|
jävla vad nicea poo. info plx!
Forumssignatur...<br>
|
|
|
|
|
|
snyggt poo! hur kommer det sig att du hade dom innan släppet?
|
|
|
Ouff va fina de där är poo! Lika nyfiken som de andra att få reda på varför du redan har dem när de släpps idag :)
Yes! In Concert — For the love of music
|
|
|
omg det är bojjan som gör crop-circles!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
|
|
|
Fina kicks poo och bojjan! För mig igår
What else is there?
|
|
|
bman: Sjukt snygga. Måste nog skaffa mig ett par air spiridons!
Always against the odds, one with the underdogs
|
|
|
Thx crucialh! Spiridons är väldigt bekväma att vandra omkring i, men upptäckte att de var desto mindre roliga att trampa cykla med pga yttersulans utformning.
What else is there?
|
|
|
poo e sponsrad av puma nu! han e en "web-based-sneaker-bigshot"...
|
|
|
haha nja kanske inte riktigt så apeman men min adress verkar ju onekligen ha hamnat på en bra lista borta hos puma iaf:)
|
|
|
Boxfräsch
|
|
|
Är det nån som vet hur man laddar upp bilder från tex flicr eller sitt album på mobilen till Whoa? Så man slipper göra det från laptopen?
|
|
|
Testade göra från flickr på min lur men verkar inte som jag fick med hela bildadressen. Sjukt drygt att surfa på whoa med mobilen förresten. De borde opta sidan för smartphones :)
Forumssignatur...<br>
|
|
|
igår på väg till råsunda för att se djurgårn mangla götet!
|
|
|
Fina Jays och AM1or jgizzo! Ut en sväng för att hämta lite käk
What else is there?
|
|
|
Fresch kicks people, keep em comin!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
|
|
|
Häromdagen
|
|
|
|
|
|
 Kom igen people, posta era bilder :)
What else is there?
|
|
|
bman
I dina Vintage Vandals, står size och prod. datum sådär snyggt som det gjorde back in the day?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
candide
Det stämmer att Vintage Vandal paret som jag postade på förra sidan har storleken tryckt på insidan istället för på en "lapp". Kul detalj :)
Har du några skor med samma?
What else is there?
|
|
|
De flesta i den här tråden är ju dessvärre snubbar, men ni kanske har koll i alla fall.. Asså, har letat ihjäl mig efter ett par Nike Air SC Trainer High i min size, men hittar bara men sizes. Har hittat låga i wmns men vill som sagt ha höga. Någon som alltså vet om det ens finns höga för tjejer?
|
|
|
De låga var visst inte samma modell insåg jag nu.... är inte värsta sneakerhead, men they're all Bo Jacksons..
|
|
|
FEL TRÅD! ahhhh jag orkar inte
|
|
|
bman
Nix, har inga par där det är tryckt så. Hade ett par vintage Pony City Wings från 85 där det var tryckt sådär på insidan. Verkar som att det var så man gjorde innan små vita lappar uppfanns, hehe. Jag tycker att det är en snygg detalj.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Jtothe: fint att du håller låda! Ser fett ut som fan!
Forumssignatur...<br>
|
|
|
|
|
|
Den där Janoskin är inte fy bubblan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Den där Janoskin är inte fy bubblan. fantasiskt sköna också...
|
|
|
Jo, utom mitt par då som var helt knasigt felsytt, det skilde fan en hel size i bredd på vänster o höger. Pallade dock inte byta, så ja drog sulan ur den så gick det okej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
dra ut sulor ur skor är ingen höjdare.
|
|
|
näe, men lagen o nöden o så där du vet..
|
|
|
igår  i onsdags
|
|
|
Senaste dagarna:    och så denna från tältet under Oxegenfestival :)  gör detta från luren, så ifall det inte går skyller jag på det :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
 mina gamla, slitna, underbart sköna Roots :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
|
|
|
iskall air peressoorooor!
|
|
|
 På dop i dag: Supreme-keps HUF-skjorta Stüssy-jacka HUF-jeans Jordan III true blue
|
|
|
|
|
|
Lisa? Tack!
|
|
|
torsdags
|
|
|
promenix till röstlokalen
|
|
|
Får du alla släppa från Puma numera, poo? De där släpps väl idag?
|
|
|
heta jävlar. bara för det ska jag börja använda mina sf x blaze idag banne mig.
|
|
|
Poo: rockar pinrolls och har skor som inte ens släppts. Omg that swag!
Forumssignatur...<br>
|
|
|
hahaha poo's got hiz swaggah onz!!! Riktigt feta skor.
http://www.slagskottfilm.com/
|
|
|
|
|
|
poo rolls puma deep! de är grymt fina! när är det de släpps, till helgen?
Yes! In Concert — For the love of music
|