I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

engångsligg - borta eller hemma?

Övrigt - Blandat

2009-04-18 21:49

engångsligg - borta eller hemma?

vart vaknar ni helst upp efter ett one night stand? Hemma eller bortaplan? båda kan ju ha sina för- och nackdelar. vad tycker ni?

t. ex.

hemma:

fördel - slippa leta rätt på kläderna och dra (oftast så fort som möjligt)
nackdel - är inte ragget lika snyggt som kvällen innan vet du inte hur länge hon/han kommer stanna, nödlögner!

borta:

fördel: man slipper bekymra sig över hur stökigt man har det, pälsänglar under sängen osv
nackdel - det kanske kändes värt besväret med den långa resan eller promenaden kvällen innan, inte morgonen efter

låt höra vad du tycker, motivera gärna! egna berättelser uppmuntras! moralkakor och diverse anklagelser undanbedes

Vi blir aldrig som dom från stan!

2011-10-21 21:53
Den här borde passa som nattråd idag, känner jag.
Vi blir aldrig som dom från stan!
Toastare

2011-10-21 22:55
Har ingen kommenterat det? Det heter pälsÄNGRAR, inga änglar.
Jag skyller allt på Emma!
Rappare

2011-10-21 22:56
gör det på mellanplan! i en buske!

Tyckte det var lite roligt sagt, då jag faktiskt valde att ta en one nighter på en fotbollsplan. Hehe.

Förövrigt gillar jag bortamatcher bäst. Det är iofs jävligt obekvämt i någon främlings lya och säng, men jag kan tagga precis när jag vill. Brukar inte ens stanna över natten. Brukar ba' vänta tills dom somnar, eller säga rakt ut att jag måste dra. Iofs är inte jag en sån som drar one nights stands allt för ofta, så jag behöver egentligen inte oroa mig så värst mycket.
Wurrup?

2011-10-22 13:47
borta som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-10-22 14:03
Sån ball tråd :)
At the gates of Eternity...

2011-10-22 16:14
Borta. Då kan man spana in hur personen bor, problemet är bara att många tjejer ser ut att vara vårdade och fräscha tills man kommer hem till dom. Då är det någon Hiroshima aska över det hela. Hemma går bra ibland, men det är oftast då jag är riktigt shitfaced och jag vet att vägen hem dagen efter kommer vara lång, problemet som kan uppstå här är att tjejen hänger kvar för mycket och jag är lite för snäll för att va otrevlig - föräldrarna kommer funkar i vissa fall men är hon för fäst kanske hon stannar bara för att träffa dom.

Konsertbesökare

2011-10-24 09:33
Helt klart bortaplan, man kan dra när man vill utan att behöva be henne dra, det jobbiga är att åka hem dock men men...
Konsertbesökare

2011-10-24 09:46
ToyboY P25

Hahahahahhha fyfaaaaan va sjuuukt, träffade också någon sjuk brud inte alls lika som din men ändå. Vi var på en fest sen drog vi in på ett rum och gjorde vårat. Sen dan efter (vi somnade där) så vaknade jag av att hon smekte mitt ansikte och sa att jag var så vacker och fin. Låter vell inte så konstigt men hon gjorde det på ett så besatt sätt, vilket gjorde att jag fick panik och var tvungen att dra. då jag inser att mina polare låst dörren till rummet. Efter mycket om och men så lyckades jag få upp dörren och drog därifrån :D

2011-10-24 10:06
Fan va deprimerande o läsa det här! :P
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2011-10-24 18:16
Haha hoes gotta eat too...
Bitches Ain't Shit
Rappare

2011-10-24 18:53
Har hittils bara varit på hemmaplan, längtar till borta så man kan dunsta.

Får väl dra en historia jameråå..

Rubriken lyder; Dra aldrig hem en för full brud, hur kåt du än är.

Träffades på krogen och hon var skapligt full, dum som jag är köper jag en grogg till henne, som även var fel, så hon fick lite starkare grejer än det jag skulle köpa.
Jag var också jävligt full så jag brydde mig ju inte då, ville bara hem o knulla.
Efter akten försvann hon en liten stund in på toan, så när hon e klar går jag in på toan... Då är golvet fyllt av spya och jag har stopp i toastolen.
Hon var inte så smart, hon torkade upp det mesta men spolade inte efter varje torkning, det slutade ju med att det blev stora bollar.
Dagen efter skulle jag till Uddevalla för att titta på Cross VM.
Så på morgondagen skickade jag hem henne och köpte en sån fjäder som rörmokare använder, stoppet var så hårt att fjädern bara böjde sig.
Så istället för att slösa pengar på rörmokare igen (fick en kortlek nerspolad på nyår.)
skulle jag ta saken i egna händer. Men jag var ju tvungen att dra till Uddevalla, så jag hann inte fixa det innan jag stack, hemma igen på söndagen, bakis o slö, sköt upp det tills dagen efter, så från mitt sketna jobb till ett värre.
Då man inte kan lyfta av ryggen på min toa så fick jag fixa fram rakblad för att lossa på silikonet som höll fast toaletten. Var så fruktansvärt äcklad och tänkte inte mig för, rakblad har ju två vassa kanter... ;)
Sitter o pillar bort silikon och trycker ganska hårt, skär upp hela fingret, men lindade in det i papper o fortsatte. Silikonet försvann och jag lyfte upp toastolen, mer spya. Stoppet var inte i röret utan det var i kröken på toastolen, in med handen... ;) Såg ut som hon hade spolat ner två rullar typ världens jävla bollar haha.
Så hon har jag faktiskt inte snackat med mer, trots att hon jobbar på Coop där jag handlar.
Sorry för att det kanske inte är så bra radbyten o skit, blir kanske tråkigt att läsa, men nu i efterhand e det lite komiskt, men ack så äckligt.
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Moderator

2011-10-24 19:28
Haha lätt bortaplan, så smidigt att bara gå när man vill då, eller stanna om man nu känner för det ;D haha.

Brukar oftast insistera på att gå hem till tjejen när det händer.
Har haft hem 2 brudar tror jag, båda drog skapligt tidigt så behövde inte säga åt dom att gå =).

Men senast det blev ett 1 night stand så åkte vi hem till henne, båda va askalas o själva akten minns jag knappt. Men iallfall, dagen efter så vaknar vi rätt tidigt, klockan var väl runt 09-10:00.
I början så va det lite stelt men efter ett tag så började vi prata om allt mellan himmel och jord, så där i sängen vi låg och snackade ett tag och hade faktiskt rätt intressanta "bakissamtal" haha.

Sedan frågade hon mig om jag ville äta nått osv, så jag kände mig rätt bekväm och välkommen. Vi hade sex igen, sedan låg vi och snackade, skämtade och skrattade ett bra tag.
klockan var ca 17:00 när jag drog därifrån.

Det roliga är att det var rätt stor ålderskillnad på oss.(hon var äldre) Men det tänkte inte jag på och hon verkade inte bry sig om det på hela morgonen heller, det va inte förns jag kom hem och kollade upp på facebook hur gammal hon va som jag faktiskt tänkte på det haha.

störtskön morgon hos ett 1 night stand enligt mig iaf :D
//TW

2011-10-24 23:21
Vart jag än för chansen skulle jag nog svara =)
Highfive anyone, anyone?
Rappare

2011-10-25 06:26
Borttagen märker du själv hur många gånger du skriver/svara på TS tråd?

Bortaplan har också fördelen att man kan ligga och analysera saker i personens rum för att sen bestämma sig för om människan är värd att träffa igen.
Eller om man har sömnsvårigheter är det iaf en fördel..

borta gillar jag.

om bruden är ful säger man bara att man ska ha möte med sin chef för en halvtimme sen & måste dr

Hemma! För då får man sova en i skön o fräsch säng som luktar gott.

Bortaplan helt klart, så håller man sig vaken lite efter hon har somnat sen kan man dra hem, men innan man drar så lämnar man en tjuga på huvudkudden!

OT:
Hmm föredrar bortaplan, just pga att man kan skippa efter eget behag. Sämst värre är det när man hamnat någonstans man inte har någon aning om vart man är eller hur man kommit dit och kommer därifrån. Stå där utanför villan med mobilen i handen och beredd och ringa taxin utan nån som helst susning om vart man är.

En annan anekdot är ju fyllan så att man hamnade på efterfest och ehum i någons säng. Morgonen med första solstrålen långt över horisonten redan så skulle man dra iväg innan någon vaknade, bra kul och upptäcka att man är ute på en jävla ö i skärgården. Vart man vart, clearly clueless även tills idag. Att komma därifrån blev en alldeles egen projekt.

...vafan?:o

tbh hemmaplan alla dagar i veckan!
fosho
Rappare

2011-10-25 14:24
tMy, troll? Alla användare som tagit bort sig heter Borttagen
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Rappare

2011-10-25 15:31
troll, hoppades på mer hat dock :(
fosho

2011-10-25 20:44
Toyboys historia var det bästa jag läst i år.
http://soundcloud.com/80scrackpolo