I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

engångsligg - borta eller hemma?

Övrigt - Blandat

2009-04-21 15:30
Det jag inte gillar med bortaplan är att man inte
är lika fri att gå på toa! Hemma kan man ju göra lite som man vill,
dra igång kranen o vafan man vill, medans hos andra måste man
in på toa o de ska gå fort fort så att hon inte börjar tro att det är number 2 =)
Highfive anyone, anyone?

2009-04-21 15:40
Jag fattar inte om planen ändå är att man ska dra fort som fan, varför inte då lägga en tvåa precis innan man drar liksom ?
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-21 15:41
sen i trappen kan man highfive sig själv och skrika "you got pawned"
http://www.aktivdemokrati.se/

2009-04-22 09:55
borta, borta, borta
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2009-05-02 13:34
HEMMA då e ere bara kasta ut snubben, fattar han inte piken e det bara säga att föräldrarna sms,ade precis å var på väg och skulle vara hos dig inom en timme, då blire eld i baken på honom :P

BORTA då kan man ju smyga ut nr han somnat, men oftst så somnar man själv å då blire jobbigt morgonen efter när han antar att man ska hänga resten av dagen...

2009-05-02 13:40
hemma. bara att skicka ut tjejen med någon riktigt kass bortförklaring =)

2009-05-02 13:44
borta. då kan man gå när man vill och man slipper förklara varför man har mer damm på golvet än möbler.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-02 14:30
JERRY: She's right in my building! Right above me! Every time I come in the building, I'm gonna have to sneak around like a cat burglar.

GEORGE: You're doomed. You're gonna have to have all your sex at women's apartments. It'll be like a permanent road trip. Forget about the home bed advantage.

JERRY: But I need the home bed advantage!

GEORGE: Of course, we all do.

personligen bryr jag mig inte om nåt "home bed advantage".. bortaplan är bäst för då kan jag dra när jag vill. då slipper man leeches som ska försöka hänga kvar hela dagen..

dock, är det jobbigare på fräscha till sig-fronten när man kör bortaplan.. så man sitter oftast och känner sig jävligt äcklig på tunnelbanan.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2009-05-02 14:36
UncleSam borde fan få nobelpriset
Twang System fi de werl

2009-05-02 18:39
Är inte mycket för one-nights, men borta kan väl ge ett hum om vad det är för tjej. Nackdelen med borta är väl att det finns skabbiga brudar som inte byter lakan speciellt ofta, inte har något ätbart hemma (endast en champagneflaska i kylen?!!) , eller att man möter tjejens mamma på väg till toan och skrämmer skiten ur henne.

Hemma har man allt man behöver; rena lakan, mat och diverse alkoholfria drycker. Dessutom slipper man den grymt sega hemresan dagen efter. Men just nu är det lite kaos i min lilla koja, så jag väntar jag med äventyr tills det styrt upp sig lite. Om det nu blir något mer äventyr för min del. Kom på att det inte är värt allt jobb bara för lite megamys.

2009-05-02 19:16
VA är det bara jag som spolar upp ett bubbelbad till gårdagens prinsessa, matar henne med chocklad praliner samtidigt som jag läser poesi i hennes öra ? / RenegadeHard

Haha, nä jag kör samma stil. Bubbelbad, vindruvor och lite viskande i örat får den mest spända knipfittan att slappna av. ;)

Till dom som snackar om att man inte drar på one night stands för att sova: Är ni porrfilmsskådisar eller? Vem orkar ha sex i flera timmar? Efter sex kommer sömn, och känner man sig inte bekväm så kan man kanske inte sova och får man ingen sömn är hela dygnet förstört, hur skönt sexet än var!!

2009-05-02 20:36
Nu var det att tag sedan man horade runt då jag är en trogen herre.
Tänkte dock dela med mig av en historia som skedde för några år sedan.

Det var en varm sommarkväll och jag och några vänner befann oss på Chalmers "sommarklubb" eller vad skiten hette då.. Dom hade i vilket fall som helst en pool vilket var riktigt soft då man kunde flyta runt med en gigantisk kagge bärs i en badring.

Jag blev givetvis ganska packad och tyckte jag såg någon som tittade på mig. Det var en medelålders kvinna runt 40 som satt och log vid bassängkanten. I mitt alkoholiserade tillstånd så verkade hon vara ett riktigt kap.

Senare när vi badat klart och alla var riktigt waistade och skulle hem så såg jag henne med nån latinosnubbe som smörjde henne med fina ord på spanska och försökte lura iväg henne.

Jag gick fram till henne och frågade om hon visade mig sina bröst skulle jag visa mina på riktig dräggig göteborska.
Efter lite fler charmtrix lyckades jag lura med henne bort from latinon som tydligen visade sig sakna bostad och som kommit vilse på semestern.

Mina vänner ville gå hem och tjatade på mig att komma men jag ville gå en liten promenad med den sköna kvinnan. Dom skrattade som fan men jag förstod inte riktigt vad som var så roligt.

Jag tog med henne upp i en skog och hon berättade att hon aldrig varit där tidigare.
Hon verkade lite rädd och vi kramades lite oskyldigt och hon berättade att hon inte låg med folk på första träffen osv.
Jag hörde knappt vad hon sa utan bara nickade och lyckades tillslut lura henne av stigen in i skogen.

Under ett stort berg mitt i skogen försökte jag belägra henne och hon gav till slut med sig. Då jag var alldeles för full så gick det sådär..

När vi väl kommit igång så började hon viska saker i mitt öra.

Hon ville att vi skulle gifta oss, skaffa hund, någon speciell ras, jag minns inte vilken.
Vilket bilmärke vi skulle ha osv.

Jag blev skiträdd då hon verkade tro att vi ingått i någon slags förlovning.

Hon märkte av min rädsla och försökte snärja mig med att jag fick ta henne bakifrån så fort jag flyttat in mina grejor hos henne.

Detta blev droppen och jag reste mig mitt i allting (alltså att jag skulle flytta in..). Hon såg förvånat på mig och jag insåg att hon inte direkt var den vackraste prinsessan i kungariket. Jag insåg oxå att jag hade en mördarsnigel mosad på min tröja.
Sen tittade jag på henne och såg att även hon hade sådär 5-6 sniglar på kroppen och kläderna.
Tydligen hade vi lagt oss i något snigelnäste och jag mådde illa som fan.
Hon började direkt fråga efter mitt nr när jag ställt mig upp då hon säkert hade på känn vad som skulle hända.

Jag gav henne ett påhittat nummer som den sjuka häxan givetvis testade direkt och då fick jag ge henne mitt riktiga.

Sedan medan hon försökte samla ihop alla sina saker där i den mörka skogen så lovade jag att jag bara skulle gå ner till vägen igen för att se om mina vänner var kvar och säga hej då till dem. Hon bad mig vänta men jag sa att det skulle gå fort.

Hon skrek efter mig då jag flydde genom skogen, sprang allt vad jag orkade och lämnade häxan bland sniglarna, naken och vilse då hon inte kände till skogen.

Skrattade lyckligt hela vägen hem och slängde simkortet till telefonen i en brunn.

Mina vänner brukar säga att jag låg med en "Samemongolid" då hon tydligen skulle ha varit Same och halvt mongolid.

Jag har inga riktigt klara minnesbilder, minns bara allt sjukt hon viskade i mitt öra.

Så sensmoralen i denna historian är:
KNULLA UTE, DU VET ALDRIG OM TJEJEN ÄR EN SAMEMONGOLID SOM VILL BILDA FAMILJ!
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-05-02 20:53
Hur är man halvt mongolid? 46,5 kromozomer?
Intressepenisen hårdnar!

2009-05-02 21:28
wasteapa01 P21

Man har nog mest ett mongolistiskt utseende. Det finns ju en look som är ganska typisk.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-05-02 23:02
Hos henne, definitivt.

Har aldrig förstått det här med att fly så fort man slår upp ögonen. Träffar man en brud som är skön nog att stoppa in den i vill man ju lära känna henne bättre och ta henne en gång till på morgonkvisten.
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -

2009-05-03 03:32
F.ö. så var Toyboys berättelse ett riktigt skräckexempel, inte för att lappmongot visade sig vara ful utan för att jag hatar sniglar. I Jämtland är aldrig sniglarna större än en 2 cm när de sträcker på sig.
Intressepenisen hårdnar!

2011-10-21 21:53
Den här borde passa som nattråd idag, känner jag.
Vi blir aldrig som dom från stan!
Toastare

2011-10-21 22:55
Har ingen kommenterat det? Det heter pälsÄNGRAR, inga änglar.
Jag skyller allt på Emma!
Rappare

2011-10-21 22:56
gör det på mellanplan! i en buske!

Tyckte det var lite roligt sagt, då jag faktiskt valde att ta en one nighter på en fotbollsplan. Hehe.

Förövrigt gillar jag bortamatcher bäst. Det är iofs jävligt obekvämt i någon främlings lya och säng, men jag kan tagga precis när jag vill. Brukar inte ens stanna över natten. Brukar ba' vänta tills dom somnar, eller säga rakt ut att jag måste dra. Iofs är inte jag en sån som drar one nights stands allt för ofta, så jag behöver egentligen inte oroa mig så värst mycket.
Wurrup?

2011-10-22 13:47
borta som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-10-22 14:03
Sån ball tråd :)
At the gates of Eternity...

2011-10-22 16:14
Borta. Då kan man spana in hur personen bor, problemet är bara att många tjejer ser ut att vara vårdade och fräscha tills man kommer hem till dom. Då är det någon Hiroshima aska över det hela. Hemma går bra ibland, men det är oftast då jag är riktigt shitfaced och jag vet att vägen hem dagen efter kommer vara lång, problemet som kan uppstå här är att tjejen hänger kvar för mycket och jag är lite för snäll för att va otrevlig - föräldrarna kommer funkar i vissa fall men är hon för fäst kanske hon stannar bara för att träffa dom.

Konsertbesökare

2011-10-24 09:33
Helt klart bortaplan, man kan dra när man vill utan att behöva be henne dra, det jobbiga är att åka hem dock men men...
Konsertbesökare

2011-10-24 09:46
ToyboY P25

Hahahahahhha fyfaaaaan va sjuuukt, träffade också någon sjuk brud inte alls lika som din men ändå. Vi var på en fest sen drog vi in på ett rum och gjorde vårat. Sen dan efter (vi somnade där) så vaknade jag av att hon smekte mitt ansikte och sa att jag var så vacker och fin. Låter vell inte så konstigt men hon gjorde det på ett så besatt sätt, vilket gjorde att jag fick panik och var tvungen att dra. då jag inser att mina polare låst dörren till rummet. Efter mycket om och men så lyckades jag få upp dörren och drog därifrån :D

2011-10-24 10:06
Fan va deprimerande o läsa det här! :P
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2011-10-24 18:16
Haha hoes gotta eat too...
Bitches Ain't Shit
Rappare

2011-10-24 18:53
Har hittils bara varit på hemmaplan, längtar till borta så man kan dunsta.

Får väl dra en historia jameråå..

Rubriken lyder; Dra aldrig hem en för full brud, hur kåt du än är.

Träffades på krogen och hon var skapligt full, dum som jag är köper jag en grogg till henne, som även var fel, så hon fick lite starkare grejer än det jag skulle köpa.
Jag var också jävligt full så jag brydde mig ju inte då, ville bara hem o knulla.
Efter akten försvann hon en liten stund in på toan, så när hon e klar går jag in på toan... Då är golvet fyllt av spya och jag har stopp i toastolen.
Hon var inte så smart, hon torkade upp det mesta men spolade inte efter varje torkning, det slutade ju med att det blev stora bollar.
Dagen efter skulle jag till Uddevalla för att titta på Cross VM.
Så på morgondagen skickade jag hem henne och köpte en sån fjäder som rörmokare använder, stoppet var så hårt att fjädern bara böjde sig.
Så istället för att slösa pengar på rörmokare igen (fick en kortlek nerspolad på nyår.)
skulle jag ta saken i egna händer. Men jag var ju tvungen att dra till Uddevalla, så jag hann inte fixa det innan jag stack, hemma igen på söndagen, bakis o slö, sköt upp det tills dagen efter, så från mitt sketna jobb till ett värre.
Då man inte kan lyfta av ryggen på min toa så fick jag fixa fram rakblad för att lossa på silikonet som höll fast toaletten. Var så fruktansvärt äcklad och tänkte inte mig för, rakblad har ju två vassa kanter... ;)
Sitter o pillar bort silikon och trycker ganska hårt, skär upp hela fingret, men lindade in det i papper o fortsatte. Silikonet försvann och jag lyfte upp toastolen, mer spya. Stoppet var inte i röret utan det var i kröken på toastolen, in med handen... ;) Såg ut som hon hade spolat ner två rullar typ världens jävla bollar haha.
Så hon har jag faktiskt inte snackat med mer, trots att hon jobbar på Coop där jag handlar.
Sorry för att det kanske inte är så bra radbyten o skit, blir kanske tråkigt att läsa, men nu i efterhand e det lite komiskt, men ack så äckligt.
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Moderator

2011-10-24 19:28
Haha lätt bortaplan, så smidigt att bara gå när man vill då, eller stanna om man nu känner för det ;D haha.

Brukar oftast insistera på att gå hem till tjejen när det händer.
Har haft hem 2 brudar tror jag, båda drog skapligt tidigt så behövde inte säga åt dom att gå =).

Men senast det blev ett 1 night stand så åkte vi hem till henne, båda va askalas o själva akten minns jag knappt. Men iallfall, dagen efter så vaknar vi rätt tidigt, klockan var väl runt 09-10:00.
I början så va det lite stelt men efter ett tag så började vi prata om allt mellan himmel och jord, så där i sängen vi låg och snackade ett tag och hade faktiskt rätt intressanta "bakissamtal" haha.

Sedan frågade hon mig om jag ville äta nått osv, så jag kände mig rätt bekväm och välkommen. Vi hade sex igen, sedan låg vi och snackade, skämtade och skrattade ett bra tag.
klockan var ca 17:00 när jag drog därifrån.

Det roliga är att det var rätt stor ålderskillnad på oss.(hon var äldre) Men det tänkte inte jag på och hon verkade inte bry sig om det på hela morgonen heller, det va inte förns jag kom hem och kollade upp på facebook hur gammal hon va som jag faktiskt tänkte på det haha.

störtskön morgon hos ett 1 night stand enligt mig iaf :D
//TW

2011-10-24 23:21
Vart jag än för chansen skulle jag nog svara =)
Highfive anyone, anyone?
Rappare

2011-10-25 06:26
Borttagen märker du själv hur många gånger du skriver/svara på TS tråd?

Bortaplan har också fördelen att man kan ligga och analysera saker i personens rum för att sen bestämma sig för om människan är värd att träffa igen.
Eller om man har sömnsvårigheter är det iaf en fördel..

borta gillar jag.

om bruden är ful säger man bara att man ska ha möte med sin chef för en halvtimme sen & måste dr

Hemma! För då får man sova en i skön o fräsch säng som luktar gott.

Bortaplan helt klart, så håller man sig vaken lite efter hon har somnat sen kan man dra hem, men innan man drar så lämnar man en tjuga på huvudkudden!

OT:
Hmm föredrar bortaplan, just pga att man kan skippa efter eget behag. Sämst värre är det när man hamnat någonstans man inte har någon aning om vart man är eller hur man kommit dit och kommer därifrån. Stå där utanför villan med mobilen i handen och beredd och ringa taxin utan nån som helst susning om vart man är.

En annan anekdot är ju fyllan så att man hamnade på efterfest och ehum i någons säng. Morgonen med första solstrålen långt över horisonten redan så skulle man dra iväg innan någon vaknade, bra kul och upptäcka att man är ute på en jävla ö i skärgården. Vart man vart, clearly clueless även tills idag. Att komma därifrån blev en alldeles egen projekt.

...vafan?:o

tbh hemmaplan alla dagar i veckan!
fosho
Rappare

2011-10-25 14:24
tMy, troll? Alla användare som tagit bort sig heter Borttagen
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Rappare

2011-10-25 15:31
troll, hoppades på mer hat dock :(
fosho

2011-10-25 20:44
Toyboys historia var det bästa jag läst i år.
http://soundcloud.com/80scrackpolo