|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
 är det bara jag, eller blir det mer och mer trötta människor i denna tråden?
|
Producent
2010-09-01 13:17
|
 ja ser så ut t.i.a :p
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
|
|
|
http://www.tweenerpie.blogspot.com
|
|
|
perverterad_linus Lite het du e, no homo!
my name is xelly smelly
|
|
|
Elvis lever!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
|
|
|
Rätt kass webcam bild. En klasspolare övade läggning på mitt hår idag (med spolar, typ sånna som gamla tanter går och lägger i håret hos frisören så det blir lockigt/volymigt) och det blev riktigt nice tycker jag :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
|
|
|
Hallonpaj du påminner lite om Dita von teese
|
|
|
propp mjaaaaau!
hallonpaj oj, vad vacker du är!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
Den här bilden tog jag nyss för ett (sorgligt) ändamål. Min japanska vän gick bort ganska nyligen i cancer och alla hans vänner vill hedra hans minne med att fixa ett event i Tokyo, men även att sammanställa en "FACEBOOK" där alla hans vänner ska ta en porträttbild med tummen upp. Denna ska sedan ges till familjen. Så jag satte mig ner och ville få till ett fint leende och positiv energi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
 jag som brunett!:)
|
Moderator
2010-09-02 17:14
|
Corazonzita Vilket fint initiativ av dem!
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
äggledarposen!
|
|
|
Nostalgi. Du ser verkligen ut som en skräcködla på den där bilden. Haha. Kitchen nug muckets på den:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
|
|
|
|
|
|
perverterad_bäver. Oj oj oj. Riktigt snygg bild:)
|
|
|
kul med en halv kuktag på miserys ena bild ^^
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
äggledarposen! Haha, men seriöst, det här måste vara den roligaste bildkommentaren på länge!? I like it!
whoa.nu - siten där snillen spekulerar... humankind: a big russian roulette, no bullets, instead h.i.v. "behind every beautiful thing, there's been some kind of pain"
|
|
|
fridan
hahahahaha!
one spliff a day keep the evil away!
|
|
|
tog bilden bara för att få lägga den bildkommentaren :)
|
|
|
Jag blev också lite lycklig inombords när jag läste det och såg bilden!
|
|
|
Kung Mamma
Liqorice = Lakris minus u & t
|
|
|
d-beck P22
eller hur!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
Perverterad_bäver: jag tänkte att jag inte ens skulle kommentera eftersom det bara blir samma typ av kommentar hela tiden men JÄVLAR vafan! du är ju verkligen skitfin.
Fridan: hahaha jag typ DOG. du är min dagens bästa idag!
Lacroix: SÖT som socker för fan!
you killed the part of me that cares.
|
|
|
apple: Dita von teese... har jag faktiskt inte fått höra förut. Jag tar mig friheten att ta det som en komplimang, hon är väldigt vacker.
*..emelie..*: Oj, tack så jättemycket!
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
|
|
|
hallonpaj: alltså du borde alltid ha håret så där, tycker också det fanns stora likheter med Dita..
you killed the part of me that cares.
|
|
|
det är verkligen en komplimang :)
|
|
|
Lacroix F21
MYCKET vackert leende, botade min bakfylla like that.
|
|
|
Phatie o, 1882
Tack så mycket:D
|
|
|
KaptenKrok P25
yes mkt fint! men blir nog rejält mkt faces i den
1882
Ok. då vet jag det! :) punkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
 Har man tråkigt tar man egobilder :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|
|
|
hörru tottenham sp*rs hon är visst fin. kanske inte 'whoa!! snygg!!' som strippa snygg, men Corazonzita F25 är mer av en vacker kvinna. fler bilder zita..
"life's a garden, dig it."
|
|
|
Choppa P20/ Balhoo
åh :) nu blev jag glad.
"Beauty is in the eye of the beholder", om han inte anser att jag är snygg och vill informera mig om det, fine. Men jag tror mer på att det ligger något bakomliggande störningsmoment när en okänd människa på internet har negativa åsikter om någons yta och påpekar det. Det betyder dock inte att man inte FÅR säga så i en bildtråd. Jag skulle själv aldrig välja att göra det, oavsett om jag inte fann någon attraktiv i mina ögon. Förstår inte riktigt meningen med det förutom att "sätta någon på plats (för att personen tros ha för höga tankar om sig själv rent utseendemässig)/vilja testa dennes reaktion och gensvar".
|
|
|
hm jag realiserade att jag kanske aldrig själv skriver fina ord om de andra i denna tråd, så nu kör vi, fick lust till det nu:
*..emelie..* är underbart söt
pereZosOo har ju lite samma drag som mig, riktigt vacker, men det jag imponeras mest av är hennes kreativitet :)
SkadegladsBack Het milf! diggar nya stilen, så fina fräknar
jennie is back är ju ashet! jag vill ha hennes lockar
krossad anka är en jättesöt tjej och ögongodis
Rachel har världens finaste rådjursögon
junkgirl har riktigt schysta tatueringar
Killarna brukar jag aldrig våga ge komplimanger... haha jag är tyvärr lite feg/blyg med sånt.
|
|
|
Många vackra flickor är det, men Corazonzita är fortfarande min drömkvinna. ;)
"jag har fin hår. som en waterfall."
|
|
|
jag och min fina vän på Urkult festivalen! lyckliga flickor! jag i brunt hår, orkar inte med höger och vänster!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
fina o snälla mli! :)
gör coola saker hela dagarna
|
|
|
testar iphone 4 kameran lite
|
|
|
 (Inlägget ändrat av PenDragon 2010-09-05 08:05:13)
Watch out, I'M A VIRUZ
|
|
|
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
|
|
|
lite gura å sång! antas vara jag med gitarr
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Jag kan också ta bilder i spegeln.
|
|
|
Skillz
haha hur fan fick du råd med den
|
|
|
tjjoppa
det är inte min :( om det var iphonen du syftade på haha
|
|
|
Har suttit o glott i den här tråden aslänge nu eftersom jag inte har nått liv. Snygga ni är!
|
|
|
Skägg is nice!
(OCH DÄRFÖR PAXAR JAG LOUDER!)
|
|
|
en till eftersom jag inte har så mycket att göra på en söndagskväll som denna..
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
|
|
|
skillz, hur mörkt var utrymmet vars du fotade?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
|
|
|
psyko
den togs på min balkong mitt på natten utan något ljus, bara blixten
|
|
|
skillz med betongbalkongen, hehe :) gillar den dock, utsikt över hela botkyrka. nice.
|