|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
 http://img214.imageshack.us/img214/8492/dsc0131h.jpg
|
Graffare
2010-06-07 20:46
|
 tavla jag gjorde för ett tag sen. det är blått mellan deras huvuden nu.
|
|
|
|
Hangaround
2010-07-08 01:17
|
.. ... .... Åkte till Åre idag för att fota och medverka på min kusins bröllop. Jag passade på att filma lite från tåget och när jag kom fram så redigerade jag ihop en kort film. Det finns även handling i den. Kontexten är att jag aldrig kan sova på tåg: D et är stökigt, och han kan inte sova. Till slut så somnar han och några får syns utanför fönstret. Han drömmer sig iväg till ett mer stillsamt ställe; på vägen dit.Den är uppladdad på vimeo så man måste tyvärr klicka på länken. Att tillägga är att detta är först gången som jag fotar film, klipper och postar. Så ha det i åtanke lite. Min idé var att få till en så drömsk känsla som möjligt. Kram http://vimeo.com/13159355
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fan, orkar inte fixa bilderna nu.
Boyz n the wood
|
|
|
stickyjumpcrew
Måste säga att jag rådiggar din stil. Älskar hur du jobbar med burken och pennan och efter att ha kollat din blogg vart man peppad på en egen hemma på väggen
- men nog om dig nu.
|
|
|
|
|
|
Nu när det är regnar o jävlas ska det fan målas!
|
|
|
  två gammla skisser. har total saknad av inspiration! hur skaffar man sej det?
|
|
|
GreAt_rEtarD F22 Man går ut o blir inspirerad av livet. =) Eller tittar på andra grymma konstnärer, för att se hur cool man önskar att man vore. =) Eller känner ångest inför hur dålig man är. Hur som haver så leder den ångesten eller önskan till att man känner en lust att sträva efter mer.
|
|
|
förslag 1 lät bra... dom andra? nä tänker inte nedvärdera mej själv i syfte att få inspiration jag är redan bäst behöver bara något att framhäva detta. Men tack ändå kakmonstret för förslag nr 1!
|
|
|
GreAt_rEtarD F22 Fast det är ju inte helt fel att se på vad andra konstnärer gör bra o försöka lära sig av vad dom gör. O få inspiration på det sättet är ju inget fel =D
|
|
|
|
Hangaround
2010-08-16 18:50
|
Arttack: Precis. och tack så mycket! Kul att du gillade. Som sagt, dina saker är makalösa. Och den där MF Doom masken skulle jag gärna hänga på väggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
hmm... orkar någon förklara hur gör jag för att lägga upp bild?
I will no fall I will stand tall
|
|
|
yaya.. jag listade ut att ändå. Riktigt snygga grejer ni har gjort här :) Här är lite vad jag styr med om dagarna.  warning  cyklopet
I will no fall I will stand tall
|
Producent
2010-10-27 09:36
|
http://tamashaka.comDet sysslar min syrra med. Allt på sidan (inklusive hemsidan i sig) är skapad av min syster :)
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
Ja, Tamashaka.com måste ni kolla in! äger själv ett par superfina örhängen från henne :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
Graffare
2010-11-12 19:27
|
  ansiktet är en spraymall, så håll ögonen öppna i göteborg
|
|
|
|
|
|
 Här är en av dom senaste, kommer lite fler teckningar snart :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Här är dom tre senaste UTI-grejerna med mig och Clava.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
|
|
|
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stickyjumpcrew fortf min favo-whoa-artist. keep it up
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
|
|
|
fan va feta grejer här finns! riktigt snyggt altså. hade också velat dela med mig av lite grejer jag gjort men har glömt vad den sidan heter som man kan ladda upp på, hade någon kunnat länka? tack!
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
|
|
|
Lite akvarell:  Kollage som jag nog inte publicerat slutresultat på:  Ställer ut 4 tavlor nu i Göteborg på L'Assassino men glömde fotografera verken. En liten bild bjöd en vän på dock:
I love
|
|
|
|
|
|
Lite till akvarell. Creds till den som ser vem det är:
I love
|
|
|
|
|
|
Fan vad snyggt det är här inne, dags för nytt, får bli lite kreativ någon dag.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag och *..emelie..* målade denna idag.
|
|
|
|
|
|
jag å emelie igen :) 
|
|
|
Näänu Snygg!
|