Blev klar med en tavla idag. :)
Fler bilder på den finns
på min blogg för den som är nyfiken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galet schysta grejer DoktorDöd!!
gillar jag riktigt mycket!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DoktorDöd P22 tack! och jag gillar dina tavlor!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
SNYGG pere! och doktordöd... damn
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Hade missat att folk hade kommenterat: tack
AdaliA ,
jennie-is-back ,
d-beck . :)
En liten enklare grej jag gjorde häromdagen:
Apelsinjävlar .
För övrigt var NääNuJävlar s senaste här ovanför väldigt iögonfallande, kan inte sätta fingret på varför, men den kändes... ja, äh... jag vet inte, men den var väldigt speciell, och jag gillade den. :P
Mycket fina teckningar doktordöd!
Tack, detsamma. :)
doktordöd otroligt snygga grejer på facebook sidan
Redaktionen
2011-07-12 16:48
4 färger!
namaste
jävligt stiligt.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Har suttit i sex timmar och maratonskissat, fan vad ont i ryggen jag har nu. ;/ Hursomhelst; såhär blev den!
RYMDISKT! Kul att tråden lever! Kul som fan att se folks prylar. :)
doktorn vad använder du för pennor?
skillz Blyerts, Alpha, Artline och Posca. :)
aight. vart kan man få tag på alpha & artline i sthlm? är det bra skit eller? har precis börjat kladda lite och behöver bra pennor. är inte riktigt nöjd med posca pennorna bara.
skillz Alpha är billigare pennor i kategorin alkoholbaserade pennor och kostar cirka 23-25kr/st, men som fortfarande håller väldigt hög kvalité (vill man, och om man har råd kan man dra till med dyrare och finare alkoholpennor i stil med Copic, men då får du räkna med 80kr/st). Alpha finns på Highlights.nu (det ska finnas i markbutikerna också om jag inte minns fel). Artline är inte heller det bästa i sin kategori, men det duger utmärkt till att göra tunna fina konturer (finns i både relativt grova och supertunna), finns i nästan vilken bokhandel som helst (finns inte Artline finns det ofta andra liknande alternativ, se bara till så att det du köper är vattenfast så inte Alpha-färgen smetar ut dina konturer!). :)
haha åderpåles och pereZosOos var lite lika
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Well, vet inte riktigt om det räknas som konst. Men slänger upp det ändå. Mest för att jag vill få tråden röd :)
Måste bara göra ett rör till växten, några fler svarta växter och ett par guldmynt. Sen ska det allt bli en tavla.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Redaktionen
2011-08-03 15:59
hah! skulle ju inte bli min profilbild bara sådär. jaja!
nu när jag tagit steget och skaffat mig en blog så kan jag väl länka lite därifrån också.
och en gammal tavla också..
namaste
brazen klart det är konst.
Redaktionen
2011-08-07 15:16
nänujävlar är inte den första din far? gillar bilderna!
namaste
Åderpålen haha! Förolämpningarnas förolämpning! Nej men... Nej det är INTE min far. Den bilden är resultatet av att umgås med 2 datanördar och en hund. Men jag gillar din fantasi. :)
Det blev en orm
Graffare
2011-08-15 22:05
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Graffare
2011-08-16 16:35
satt och ritade igår...
Sry för dubbel post, det vart nåt knasigt!
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Senaste tavlan, går att köpa om man vill ha den.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Inga målningar nu i sommar, har varit ute o rest o slappat mest.
Men det har iallafall blivit en typ resebilddagbok av mitt skissblock som jag hade med mig.
Den kan man se på den här länken;
http://yokomasi.tumblr.com/trip Framsida:
/Fredrik
Fan vad den här tråden är bra, mycket ögongodis :)
Redaktionen
2011-09-06 12:13
faan vilket nice troll.
namaste
Redaktionen
2011-09-06 14:28
Senaste jag gjorde i Photoshop, Cinema 4D, After effects..försöker komma igång igen.
stickyjumpcrew, fyrahundra tummar upp :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Tog bilden nedan för ett par år sedan. Det ska sägas att jag inte på något sätt har bearbetat bilden, utan så här blev den när jag tog den. Någon märklig slags inverterad kastskugga eller what-not? Fråga mig inte, men om ni zoomar in kan ni antagligen inte undgå att se likheten mellan djurets kropp och sådana som 70-talisterna rökte på diverse festivaler. Det är inte för intet som jag har döpt detta foto till "Glödstickan".
Torkad akrylfärg bortskrapad från paletten som inspirerade till.. något..
28-29e oktober kommer jag och mina målningar/teckningar att finnas Female tattoo & art exhibition i Norrahammar, Jönköping.
Om det skulle falla i någons intresse att gå på mässan
http://femaletattooart.se/ Återkommer snart här igen med en parafras.