Vad klarar du dig INTE utan?
Nu menar jag inte mat/vatten osv utan saker typ :P Själv säger jag nog mobilen :) känns som att den nog är det viktigaste haha :P så? :)
Vi är alla misstänkta
Pökpåsen!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2009-12-07 01:56
Får väl säga mobilen jag med eftersom den används till sjukt mycket, sen behövs det en dosa snus i bakfickan också!
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Producent
2009-12-07 02:42
bögslungan antagligen, alltid skönt att ha händerna fria!
vadå? jag dyster?
greggan Vad är en bögslunga? Klarar mig inte utan internet, cigg och coca-cola.
Internet, mobilen och daxwax.
bögslunga: "magpåse" över bröstet, lite som en väska för killar, används av streetkids och ska gärna vara fake Gucci. jag hade nog inte klarat mig utan mina snäckor och min flickvän.
papper och penna.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
mobilen (kalender, mp3, internet och telefon. allt i ett!), mastercard och försvarets hudsalva.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Apelsinjuice och min iPod. Mobilen lämnar jag fan gärna hemma.
Hörlurar. (Vilka i sin tur oftast inte klarar sig utan mp3-spelaren.)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Skivsamlare
2009-12-07 11:34
Min flickvän *NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW* nemen seriöst, datorn.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
mja jag vet inte exakta definitionen av en bögslunga, det ska väl egentligen vara någon typ av handväska för män. om den måste hänga över bröstet/magen vetefan. jag har iaf en läderväska som kostade en förmögenhet över axeln ungefär 24/7. på vintern kan man ju ha saker i fickorna men på sommaren när man har typ badbyxor eller shorts på sig är den helt oumbärlig, att bära öl och tobak i t ex.
vadå? jag dyster?
Alltså, frugan känns väl självklart. Samma sak med katten. Så jag antar att det är materiella ting som efterfrågas? Beror lite på hur lång tid. En vecka utan skivsamlingen är grymt jobbigt. Men på daglig basis är det egentligen bara snus och kaffe som krävs för att jag inte ska bli en extremt osympatisk jävel.
Musik.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Producent
2009-12-07 13:44
snus o musik...o självklart kärlek
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
helt ot men jag känner jag måste kliva in och reda ut saker och ting.
det finns något som kallas för bögslägga, det är en kuvertväska med handtagsom gör att den ser ut som en slägga. sen vad bögslunga är har jag ingen aning om, aldrig hört.
På ämnet så är jag tråkig och säger musik.
jag skulle inte kunna klara mig utan medoria. all jokes aside, känner att det jag behöver mest av allt är mina linser/glasögon. livet vore jävligt jobbigt utan klar syn alltså.
Datorn/Internet, cigg, Alkohol.. Och sånt ^^, mobilen, Sex klarar jag mig bevisligen utan ett tag iaf, men bra mår man ju inte :P hehe
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Backinnaday var bögslunga vad ett fanny pack kallades på svenska skolgårdar.
greggan får langa pix or it didn't happen :P
Lite mer på ämnet så skulle jag nog ha svårt att känna mig helt lugn utan min netbook. Jäkligt behändig och klarar det mesta jag behöver en dator till :)
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
En telefon så jag kan ringa hem till mamma och pappa såklart! Vart har ni era hövven?
Jag har ingen personlighet
Ett stort ombyte sneakers har jag svårt att se mig själv utan. Varje gång jag åker bort och tvingas begränsa mig till typ 4 par mår jag lite illa. Sen är det väl en del självklara saker som min son och fru.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
shit har du BARAAAAAAAAAAAA 4 par sneakers när du reser, det är ju inte alls överdrivet!!!!! jag skämtade med min flickvän...min dator får väl anses som min enda stadiga brud för tillfället!
Promotor
2009-12-07 19:07
Kaffe, cigg, datorn och qweety
Datorn, no doubt.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Producent
2009-12-07 19:18
Cigg,Internet/dator, mobilen och min mpc.
mobilen, bruden, musiken och cigg lite vid sidan om :)
www.youtube.com/ajdiin91
Facebook, msn, eztv, spotify, mobil, cigg, lypsyl, stimorol sensations och tacodipp.
My heart lives in my vagina.
I stort sett allt jag har idag, vilket inte känns så jävla bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snus, kniv och kontanter
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
internet och popcorn
Käft då.
Datorn är det enda jag inte klarar mig utan.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Kaffe, Cigg och Kärlek. Gärna i kombination.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När folk började balla ur och nämna flickvänner o katter så kör man väl på samma spår som dom. datorn, vännerna, kärleken
whoa/internet, ipoden, snus, kaffe, gräs, mobilen
datorn/internet.. alltiallolådan
mobilen (kalender, mp3, internet och telefon. allt i ett Låter som du upptäckte mobilen igår :)
MR-J, haha, nej verkligen inte. Men jag är sjukligt attached till min E71a =) slutade typ ta med mig laptop till skolan när jag köpte den. och slutade använda min jättestora kalender när det äntligen fanns en BRA mobilkalender. fick typ tre kilo lättare väska =D
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Weed, Busskort, Mobil, en bok, Ipoden.. tror jag
Follow the dao, right about....NOW!
Får nog vara så trist att jag säger glasögon (annars är min dag körd...) och iphonen.
Min bräda, ipod och snus tror ja
Producent
2009-12-08 13:25
musik, har dock ingen mp3 så det blir väl datorn på köpet eftersom att musiken ligger där.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
datorn, mobil, ipod.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Vem fan köper en mp3/ipod i dagens läge?! Kom till 2000-talet ffs.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
dator med internetanslutning och weed. sen är jag ready for whatever.
Tottenham och träning.
9-1