Hårsnodd, mina sneakers och frukt
- mp3spelare - penna & papper.
ehhhh man köper en mp3/ipod om man inte pallar med alla skitmobiler med 1000 funktioner som hela tiden går sönder!
Hmm, om jag bara kunde välja en grej skulle det bli mobilen, kan verkligen göra alla grejer jag dagligen gör på den. Men det är mer behändigt att göra dom på en dator, så det skulle bli mitt andra val.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Moderator
2009-12-09 00:06
Det får väl bli datorn, har alltihop på den.
time isn't wasted when you're getting wasted .
MRsalesman Men troligen så behöver man ju en mobil, och om man inte verkliiigen snålar när man köper en så får man lika bra mp3-spelare på telefonen som man skulle haft på mp3, fett onödigt att köpa en mp3 då. Dessutom måste man bära runt på både en mp3a och en mobil, + cigg + nyklar + börs + övrigt.. Orka det.. Bättre o köpa bra ljudsystem på datorn då.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
EN STARKBÄRS!!
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
Skulle väl klara mig utan de mesta men de skulle vara jobbigt.. Saker som är viktiga för mig är: Bilen, mp3n, visa-kort, gym-kort, dator+tv=film, proteinpulver.. Sen massa självklara saker..
my name is xelly smelly
Fan.. Finns mycket jag blir helt jävla insane om jag inte får ha. Snus, internet, forum som dessa...
Dra åt helvete!
Musik, det är väldigt cliché men jag är sås sjukt beroende av det.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Moderator
2009-12-09 10:21
ehm, tv, how I met your mother, scrubs, cheers, ärligt talat en vecka utan det, är en bortslösad vecka, sen äre väl musik, och mcdonalds. och badet, badkar<3
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
snus och datorn!
Hej, Träffat Jacob?
how I met your mother, scrubs, cheers Fy! Satan! det där är dem 3 serier jag avskyr nästan mest just nu!
psyko_slusk Är du verkligen så pantad att du inte förstår varför folk vill skilja på mobil/mp3?lika bra mp3-spelare på telefonen som man skulle haft på mp3 Kanske iphonen då? Annars har jag svårt med nästintill alla mobiltelefoners mp3-spelare.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
skaffa riktigt bra hörlurar så är det inte så jävla stor skillnad imo.
9-1
matthew Förklara isåfall vad som gör mp3or så jävla mycket bättre att det är värt att lägga ut över 1000spänn extra bara för en sån. Personligen har jag en Ericsson Walkman telefon(w760), den är inte särskillt dyr idag, men har alla mp3-funktioner jag önskar mig ivf, och lite därtill, jag ser ingen som helst anledning att köpa en mp3 på det också.
Min kalender, jag skulle inte ha någon som helst aning om vad/var/när jag ska göra någonting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hiphop.
Keep playing sega-games
snus och bandy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Math - Snacka med föräldrarna kan jag göra via Skype - på min netbook :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
psyko_slusk Om du slutar anta att det du tycker är normen och tänker efter lite mer, kanske du förstår att de mp3-funktioner som finns på en walkman inte passar alla. Jag t.ex. (från skillnad till många) tycker väldigt mycket om iTunes och sättet att hantera mp3or till iPoden. Sen att iPoden är mycket bättre på andra sätt gör det hela värt den extra tusenlappen. Mobilen har jag till sms och samtal, iPod till musik och digitalkamera till att ta kort, och det är så jag vill ha det.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
concerta!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
matthew Vad är det för fel på Walkmanfunktionerna? Skaffa en iPhone isf..
Konsertbesökare
2009-12-11 11:39
Mobilen hade vart jobbigt att vara utan då det är både telefon och mp3 i min. Snus Dator Kläder, jobbigt att springa runt naken när det är kallt ute.
Hmmmm, svårt. Men Subutex, cigg, hunden, tjejen och min familj!
Låt kärleken slå rot..
musik, papper och penna. haha GAAAAAAAAAAY!
Producent
2009-12-11 18:05
Kläder
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
mobilen, läppcerat, cigg, bankkortet
Producent
2009-12-11 18:19
tandborste, tandkräm, öl, kaffe, sängen
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
musik, papper och penna. haha GAAAAAAAAAAY!
Keep playing sega-games
Träning, mat, brudar och musik!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Min pojkvän, mp3n och bregott .
Vem fan köper en mp3/ipod i dagens läge?! Kom till 2000-talet ffs. vad kör man annars med? Går du runt med en laptop på stan eller?
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Jag trodde jag var beroende av massa saker men på senaste har jag bevisat för mig själv att jag klarar mig utan weed,vänner,dator,musik,tvspel,tv och mobil. Jag är en riktigt karlakarl jag
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
Why man har en ipod iställe för en tele e för att en ipod e mkt mindre och smidigare en en tele. Om man håller på med non sport lr tränar e de mkt skönare att ha på sig ipod. Som ja jag skatar skulle aldrig kunna glida runt med en tele i fikan skulle kännas fett konstigt. Plus att de e mkt bättre ljud en va de e i en tele och de har inte med hörlurarna att göra.
olwan, ditt sätt att skriva är helskumt. Om du menar ipod nano(?) så förstår jag, men annars är dem väl typ lika stora som en tele? Men visst i sportsyfte kan jag förstå mp3or, ifall dem är små.
Producent
2009-12-13 17:05
Hur kunde jag glömma min cykel? My bike-vart jag en ska så hojar jag-klarar mig inte länge utan den.
psyko_slusk.Asså när ja skriver ipod menar ja en mp3.
Producent
2009-12-13 23:14
Menar du en mp3 spelare då eller en mp3 fil då?
P-piller < 3 Vilken värld där man alltid, även i förhållanden, skulle behöva rocka kådis. Slutna lurar <3 Storlek har betydelse Fester med öppettid >3 <3 Om man inte orkar dansa längre än till 3 kan man lika gärna gå till 1-haken..
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Skivsamlare
2009-12-15 18:46
snus, pengar
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
psyko_slusk En mp3 spelare knullar vilken som helst mobil på marknaden genom en enkel sak: batterilivslängden. Lägg till det dessutom bättre lurar så sugs batteriet tommare snabbare än din pung av ett undernärd ryskt luder en kall vinterdag i Moskva. Så jävla värt med och lyssna på musik i 2 timmar sen liknar mobilens livskraft som de undernärda ungarna i Afrika man sett bild o video på. Jag tar hellre med min iPod när jag tränar än min mobiltelefon, så jag kan lyssna på bra musik samtidigt som ingen jävel kan nå och störa mig. Inte glömma är även hur enkelt det är koppla in mp3 spelare i olika gränsnitt så som nya bilstereos, hemmastereos, datorer, ps3, högtalare etc.
mobil, hörlurar, comviq kompis, locobase repair
Kaneida Om du är sjukligt sugen på batteritid så har du rätt. Men t.ex Walkman mobiler drar inte så jävla mycket mer bara för att man lyssnar, jag har då iaf lyssnat från och till hela dagar och bara behövt ladda över natten sen, inte så jävla ansträngande.. Inte nu längre dock eftersom SonyEricsson suger, misstänker dock att t.ex iPhone har bra batteritid oavsett om man lyssnar? Det finns enkla adapters som oftast följer med telefonen som man enkelt kan koppla in i saker o ting. Hur ligger det till föresten ang. Mp3s o Spotify?
Spotify har fått ju stöd i iPhone och även Android, har inte koll på Windows Mobile och Symbian. mp3's klarar väl de alla spela utan någon konvertering. Kör man med fattiga pluppar så brukar man kunna lyssna på musik lite ja, däremot om man kör med bygellurar exempelvis med WE Bongo lurar så brukar batteriet börja säga ifrån tidigare så att man får ta och ladda antingen varje natt eller varannan natt. iPhonen brukar jag kunna använda under 1-2 veckor nu när batteritiden ligger på 24 timmar. Jag förstår dock det du menar i din kritik, det blir ändå en pryl för mycket och kånka på och många av dagens telefoner har musikspelare i sig. Håller med delvis, men min kritik riktar sig mest mot att det är få mediaspelare som är lika bra som rena mp3 spelare och att batteriet töms fortare än kvickt är ju hemskt. Kan nog jämföra en telefons batteritid för musikspelare med en telefonsamtal där batteritiden ändå utlovas till mellan 4 och 9 timmar. Ska man se video så dör mobilen efter 2-3 timmar.
Jag vet att spotify finns till mobiler, jag undrade hur det funkar till mp3spelare? För om dem inte finns till mp3spelare, så är ju det ett stort minus. Mjo, rena mp3spelare är ju bättre, men min walkmantele har ju flera funktioner jag inte ens använder, så en mp3 känns ju enormt överflödigt.. Det känns dessutom lite tidigt 2000-tal med mp3spelare.