angående jordan packet... än så länge finns det inte ens bilder på prototyper ju... de som är postade här är på OG dojjorna... eller på dom från 2000... står nike air därbak å allt... å när dom började skriva om det som blev varcitys... så skrev dom att det var infra... men bilder på varcitys.. så det kan vara så att det kommer ett pack, men att det är varcitys...
Apeman har du något hår kvar nu eller hur går det? och /hud har du hört något mer om det cumbria packet? Jag är jävligt sugen på dom också.
Can't break necks in boxes
whosa jag var rakad från början så det är lungt ;)
Det ska bli spännande att se hur dramat Apeman vs Nike framskrider :)
bli inte förvånad om ni hör talas om en Jihad-Apeman med sikte på Nike HQ ;)
Är inte de en klassiker på hur rövknullade vi blir.. kommer en shysst collab som kostar multum o 2 månader senare kommer en snarlik gr för 2 tredjedelar av priset
stick the fucking flag up yer god damn ass
whosa jag håller utkik med ingen mer info än så länge. Apeman - Jihad Apeman, hahahah
http://www.slagskottfilm.com/
2010 ser ut att bli ett bra år för 6:orna.. Tur att man är rik NOT.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
ja eller hur. Har kommit och kommer massa 6or. Tur att jag hann köpa ett par innan jag blev pank. Men nu kommer det massa nya istället som jag vill ha.
Jag har kanske tjatat om detta tidigare men jag tycker det har blivit för dyrt, har redan dragit ner på mina sko köp men kommer nog dra ner ännu mer och bara köpa grails och kanske vissa klassika retro släpp. 1200-1300 kr visst det kan jag leva med men nu när i princip alla jordan släpp ligger på 1700 och air max på 1500 har jag tröttnat...jag har igentligen inget emot att spendera dyra pengar på saker jag vill ha men när det kommer till nike så känns det inte värt för mig längre. Var bara tvungen att ventilera lite. :) Ang. my bug problem så verkar det vara löst, är endå lite nojig över att sätta på mig skorna. Köpte dom på ebay och va tycker ni jag ska göra, har inte lämnat feedback än. Säljaren är säkert ovetande om detta och han hade ganska mycket skor uppe för aktion samtidigt som dessa, hela hans samling kan ju vara "Infested"! :o
själv befinner jag mig mellan två arbeten så det är fokus på andra saker än skor just nu tyvärr, men men life goes on anyway:)
jag hör vad du säger metodmannen... känner lite samma sak... känner mig less på hetsen...
har haft en process senaste tiden... å min avsmak för hur nike behandlar sina kunder har puttat mig ännu lite längre över kanten...
Så, gott folk...
Jag kommer sälja av ännu mer av mina skor än det som ni kanske redan sett uppe till försäljning...
Det kommer en del mer än det som ligger på den här flickrn, men det här är vad jag börjar med...
Märk väl att där är både mina å sambons skor...
Men är här nått av intresse, så hör av er... så snackar vi om priser... Kommer annonser på olika platser för olika grejer framöver... men om det är nån som vill ha nått här är det alltid roligare att det hamnar hos någon som bryr sig..
http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157613837045236/ OK... Det var steg 1 i Jihad-Apemans födelse ;)
JIHAD JIHAD!!!!!!! FRRRRRRUT FRRRRRRUT ( ak47 skott i luften)
Can't break necks in boxes
Matte: Precis vad jag känner sjukt dyrt nu. Kommer knappt ihåg senaste skorna jag köpte för full pris. Jag tycker du ska säga till säljaren i ett meddelande och fråga vad han har att säga om saken. Han kanske har hört det av andra nu också. Kanske kan bli lite pengar tillbaka om han är schysst?! :)
Forumssignatur...<br>
Apeman, vad är det för storlek på AM180orna?
Jag är lite inne på apemans bana, men det är väl ingen mer än jag som har storlek 11,5-12 här? Har sökt skola utomlands så om allt går som det ska flyttar jag och då man får ju knappast med sig speciellt många par heller. alkor, japp ja har mailat säljar men inte fått svar än hehe...ska bli spännande å se vad han säger!
Matte-Rappar. Jag hade nog mer än gärna plockat ett och annat par av dig om du hade haft 1 storlek mindre. Känner du att du inte orkar släpa med dina Evidence's till utlandet så är det bara att höra av sig.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Matte-Rappar har 12,5 - 13 så för mig e d lugnt...;)
Skivsamlare
2010-03-17 00:15
Äntligen flyttat och styrt upp nät i nya lyan! Var det någon som mot förmodan stack till Amsterdam och haffade sig Parran? Själv klickar jag runt och försöker hitta något att tröstköpa, även om jag ska försöka stå emot. Något hett som kommer snart?
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan: om du är sugen på air force 1 hikern us 9 så hojta, har ett par extra du kan för lägre peng än sns tar :)
Så jävla enkel!
Så jävla clean!
saknar vintage swooshen bara men annars riktigt shyssta
Hehe, anade det. Tror att jag ska ta mig till LV nån dag och haffa ett par, ringde häromdagen och då hade de inte de svarta inne. Vart ska du flytta förresten?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Om du är säker på att du ska köpa dom och vill ha dom i svart så be dom beställa in dom? Fast det är ju snart sommar så dom får säkert re-up. Los Angeles om allt går som planerat. Vad ligger frakten på för ett par skor med kartong inrikes? Har glömt.
84 kronor med posten, allt som oftast. Gillar den nya röda men jag vet inte, känns som att man kan ledsna på den efter ett tag.
tack! precis, svart funkar ju till allt dessutom!
får man fråga i vilken prisklass era solglasögon ligger i?
realidad nånstans mellan 50-300:- är vad jag lägger på solglasögon... Har ett par locs för en 50-lapp... å ett par polaroidglasögon för 300:- funkar hur bra som helst...
jag kör second-hand kap för 25 kr
Har ju inga solglasögon för tillfället. Hade ett par wayfarers innan som jag gillade, vet inte var de tog vägen. Dags att skaffa nya helt enkelt.
tänkte mest på lv-glasögonen det snackades om.. kan tänka mig att det är en liten slant..
mmmmm pegasus
Johan tror du att ni får in dessa?:
strax under 5 tusen ligger evidence noir modelen på har jag för mig
såg att cali gjort om sin sida.. har de äntligen kommit in i 2000 talet med lagersystemet oxå? så man vet att man får de man beställer?
min senaste upplevelse av cali är lika dålig som tidigare. gick in i butiken för att prova en jacka. fanns inte inne i min storlek, men fanns på lagret och han kunde beställa in den och ringa upp när den kommit. skulle ta några dagar. nu har det gått tre veckor och fortfarande inget samtal.. heja!
Haha, samma här. Skulle köpa ett par Edwins för ett par veckor sen, gick in till Cali och de skulle beställa hem dem från lagret. Har inte hört nåt än, köpte byxorna på SOLO isället.
off topic, gå in på google och sök på "find chuck norris" sen truck på "jag har tur" knappen eller "i'm feeling lucky"... :) On topic, handlade på cali på rean då gick det smidigt annars va det nåt år sen ja handla av dom. Diggar Kings snapbacken dom collabat med New Era på...hade köpt den om det inte va New Era...tycker deras logga är den fulast som finns...usch!
Lyckades äntligen kommer över ett par Air Force Jewels idag. Så nöjd. Orkar inte ta bilder på dem bara, ska ta tag i den saken i helgen.
nya size x nb577
dom va väl ok... men inget jag kommer jaga ihjäl mig för...
Betalade med Paypal för första gången alldeles nyss...nu är det bara att vänta. Kom igen fedex! Kom igen fedex!
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
hörde att candide va jäkligt sugen på det undre paret:P rätt o sugen på skinn nb's.. förutom om ja skulle få tag på pd's of course
tycker dom översta ser lite ut å va inspirerade av sns 577:an... den som kanye hypa så dom sålde slut på alla sns x nb i alla färger...
apeman, jag vill inte vara den som är den, men jag tror inte våra vänner på size? hittade inspirationen till denna från vår 577. candide, vilken färg på jewels fick du tag på?
Det tror inte jag heller... Men jag tycker ändå den påminner... helst med den ljusgröna mot den armygröna..
den svarta har en schysst färgsättning men vafan har dom valt för material till toeboxen? förstör skon helt för mig. och föredrar en sko helt i suede över leather/suede som på den..
Poo. Jag är nog inte jättesugen. Inte sugen alls faktiskt. När släpps de? Johan . De gråa NYC edition med vit/pärlemorskimrande swoosh. Tror att Erik har dem på Sizeeleven med.