mars 2010??
wtf? jävla jordan... when I thought I was out, they pull me back in!!
tänkte på den fina färgkombintionen svart/gult... tror ni de blir en favorit i repris imorgon då eller ska ni ta ert första bandy guld?
stick the fucking flag up yer god damn ass
candide, kul! det var min första Air Force 1.
Cool. Så enkla och så cleana. Bandy, vem kollar bandy? Jag tror däremot att det blir superettanguld i år!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
apeman: säger det samma. Må fan ta nike!!
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
Apeman, såg det där igår och blev rätt sugen...men finns det någon bild på retro'n?? Mars är ju snart slut...är även lite sugen på dessa rackare..
Jag gillar vintage looken på dom.
AJKO's är grymma. De översta kommer väl till sns typ nästa vecka eller?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Nice...såvida dom inte kostar mer än 1100 så kanske det blir ett par!
candide, det stämmer, dom dyker upp snart.
Johan... stämmer det med beourdox (eller hur det stavas) Jordan 7:orna... eller e det ett lösryckt rykte även det?
hur många köpte oreos idag då?
Bordeaux är confirmed enligt sneakernews. Dock för mars 2011 så det är ju ett tag kvar.
Tänkte länge på Oreos, men har lite annat på kommande så vi får se hur det blir... Annars, har nån koll på leveranstider från Size?, hittade ett asbra kap och vill ha dem asap!!!Skulle va kul att veta lite när ja kan vänta mig paketet...
Hellsinki Sneaker Freak!
candide... känns ju bra att det var ett år kvar... Hinner man ju spara ihop pengarna ;) men men... känns även bra att det är pajas-sidan som rört upp hetta kring infrapacket som skrev att bordeaux skulle komma mars 2010... dom verkar ju inte ha koll... på nått sätt kändes ju det rätt skönt..
De undre ettorna däruppe är nog ett av de snyggaste jag sett.. synd bara att de är röd sula på de.. Size? skickar väl inte utanför uk alls så de tar nog ett bra tag.. (såvida de inte börjat med de på senare tid)
vare nån här som tog de azx fp's samples som låg på tradera i veckan? tänkte slänga in ett bud men glömde.
Så där.. ett par Oreos beställda. Undrar om man kommer att ånga sig för att man inte beställde fler än ett par.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
poo: size har börjat skicka worldwide numera.. £8.99 i frakt till Sverige är en bra deal!
poo nä jag hoppade fp's men samma skor låg ute några veckor innan också. Fint skick på dom dock hade säljaren ingen låda. Var lite sugen men jag bestämde mig för att jag ska köpa annars istället.
http://www.slagskottfilm.com/
Poo , dom skickar nog, kommer också ihåg att det tidigare inte gick, men nu gör dom det... Funderade också lite på att styra över mig till Stockholm då som den där sneaker meet:en e, som det var snack om några sidor sen. E det nån som kan ha lite info om hur mycket urval etc./stort evenemang det är? Lönar det sig att komma över? Har lite jobb grejer till höst som jag borde komma över o fixa annars också så skulle slå 2 flugor med en smäll...
Hellsinki Sneaker Freak!
Ska du ändå över så är det väl värt att gå. Förra året tyckte jag var sådär. Taskigt utbud vad gäller storlekar men prickar man rätt så finns det väl en del att gotta sig i. Ska ju vara större i år än förra året och inkludera mer streetwear än bara sneakers. Vi får ju styra lite ölhäng i år tycker jag för övrigt. Dåligt med det förra året.
Ska kolla hur det blir med sneaker meeten! Blir annars också säkert oftare resor över till Stockholm om det går bra med det planerade nya jobbet, vilket ju aldrig är fel!...
Hellsinki Sneaker Freak!
förra året va succe för mig! fick ju ett par grail pumas o 2 par adidas jag super gärna ville ha plus 2 nikes jag för 1800 pix.. dyker nog upp i år igen.. när vare igen?
parra am1s på foot locker. sjukt roligt för alla resellers om det är sant. vad tror ni?
Ja, det var ju ganska bra utbud men det gällde ju att man hade rätt storlek. Var ju väldigt få säljare. Fanns nog inget i min storlek men jag kom hem med ett gäng par ändå. 29 maj ska det vara. Är pappaledig då så jag får nog ta med mig lillgrabben.
Realidad, det kan inte vara sant. Helt sjukt om det är sant. Vad lurad man ska känna sig om man suttit i ett halvkallt amsterdam i 24+ timmar och väntat på sitt par. Jag hoppas att det är sant dock.
Hehe, skulle gissa på ett jävligt seriöst skämt.. men kul om det stämmer.
ojoj... det var nog rätt seriöst jobbat av dom som gjort skämtet om det är ett skämt... måste ju nästan va nån som jobbar på footlocker + suttit å köat för å köpa till sig själv som gjort det... men fyfan vad jag hoppas det är sant...
var kommer bilderna ifrån? ct?
dom ligger iaf där åxå...
någon som postade på lacebag och sen verkar bilderna spridits till de flesta sneakerforum, hehe..
Fan, jag behöver mer lön! Them sneakers gonna ruin me...
Hellsinki Sneaker Freak!
lär ju va ett skämt.. särskilt dumt att de har den FL exclusive taggen på sig.
så jävla gött om det inte är ett skämt... så jävla gött för alla dom som köpt på sig för å sälja på eBay... Ta den... upp i anno! ;)
Nu blir det till att spara för mig, precis fixat lya i stockholm och fått vetat att jag kanske inte får va kvar på mitt nuvarande jobb... jag som vill ha massa nytt...
Can't break necks in boxes
sälj lite gammalt då... out with the old, in with the new...
Jag har funderat på att sälja lite, men har inte riktigt nåt ja vill göra mig av med, speciellt nu till våren när jag vill ha så mycket som möjligt att välja mellan...
Hellsinki Sneaker Freak!
Jordan AJKO alltså. Jag tycker dom är grymt snygga, mycket för att det var en sån sko som fick mig att tappa hakan när någon hade i sin samling. Är sugen på retron faktiskt. Jag som trodde jag skulle hålla mig ifrån Jordan lite.. Nej nej.haha Fråga till er här inne. Jag såg någonstans att det ska va möjligt att tvätta bort "vintage"-patineringen på sulan, vad ska man använda då? Har väldigt svårt för det utseendet.
Always against the odds, one with the underdogs
baby wipes har jag hört ska räcka om man gnor lite.. inte prövat på mina vintage bläsers dock bara på cortez o såna med lite mer pu sula
crucialH Håller med, fet sko som fan, men jag diggar inte heller vintage sulan. Hade ingen aning om att man kunde ta bort det, då blev dom helt plötsligt mycket mer intressanta.
Can't break necks in boxes
Ja läste nåt om att använda fin fint sandpapper, och sen bara nån sneaker protector på...? kan kanske funka...
Hellsinki Sneaker Freak!
ska Candide gå till footlocker i morron då? ryktet säger ju att parras kommer till footlocker worldwide i måndag.. ;)
Hehe, rykten säger också att stackaren som stod för det här lilla skämtet inte kommer ha ett jobb att gå till framöver. Hoppas det var värt det!
Eller att han kommer att kunna gå.
http://www.slagskottfilm.com/
såg denna på Sheltas blog:
Vi söker omgående en person som extrapersonal (främst helger) till våra två butiker. Du ska ha butiksvana och ett starkt intresse för det Shelta står för. Vi söker dig som är uppstyrd och självgående, samt är effektiv, pålitlig och initiativtagande. Du ska vara mellan 22-28 år, och vi ser gärna en tjej på positionen då vi redan är killar så det räcker på Shelta, detta är dock inget som är ristat i sten. Maila ditt CV till [email protected] senast måndag 22 april. kanske något för nån.
Har vi nån Göteborgare här? Jag skulle gärna jobba på Shelta, eller SNS. Presenterade den idéen för min fru för ett tag sen men hon var inte helt på. Av någon anledning tycker hon att man ska tillbringa helgerna med sin familj och inte med att snacka sneakers med andra nördar. Har ni hört!
Fan att man inte bor i gbg då :(
Måste bara dela med mig av min lycka! Var i förrådet och grävde efter ett par vår kicks och hittade dessa!
Ett par Jordan 6 retro infra som jag trodde försvann i en tidigare flytt!!
Oh the joy!!!
OMG nice dada!
Forumssignatur...<br>