Trendnet/Candide På Mercer Street var jag inne senast vi var i N.Y, men jag började ju med att fråga om de skickar utanför staterna, vilket de ju inte gjorde, så jag bara "Fuck this then!" och gick ut...
Hellsinki Sneaker Freak!
Hehe, exakt så jag tänkte där oxå.. fan om jag inte får hem dom e d ju wack..
nån som missa dessa om vill haffa dom i size us 9? paketpris om nån e sugen :)
Så första bilderna på infrared packet
Sa ju att de skulle släppas!
Jag tror fortfarande att vi inte kommer få se infraredpacket här i svedala. Limiterad US release tror jag på. Superhype blir det nog.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2010-04-23 21:42
Jag är inte alls så mycket för Jordans, men dom här små rackarna fick mig att dreggla.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Nej men de klart. Men vissa trodde inte ens att de skulle släppas överhuvudtaget. Nu har jag fått heltidsjobb jävlar va de ska köpas skor mihiih!! :D
Yo! är på jakt efter ett par schyssta AF1or till studenten, någon som vet om det finns svarta lite mer fancy, typ lack AF1or? och isf vart kan man få tag i dem?:) // bless !
@robim
Såg dem aldrig här i Sverige men har å andra sidan inte letat så noga. Du kan säkert hitta dem på nätet annars.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2010-04-25 14:12
robim - Det släpptes ett sjysst "Prom pack" förra våren, AJ1:or. SNS tog in dem men de är slutsålda. Leta runt på eBay!
Yes! In Concert — For the love of music
Alltså infrared färgen på de svarta ska väl gå över hela mittsulan eller? Som på de vita.
Forumssignatur...<br>
Har sett samples där den gör det. Ser rätt bra ut tycker jag.
har med sett... dock tyckte jag det såg ut som fakes snarare än samples.. hur som. Dom SKA inte ha rött över hela, för det hade dom inte från början... eller hur?
OK, jag har inte sett ett par riktiga OGs så jag vet inte. jag fick dock för mig att de såg ut så men det var kanske samples jag hade sett då.
Forumssignatur...<br>
Het!
Kanske lite mkt rött.. :)
Air attack packet?Är lite sugen på de ljusblåa am1 i samma pack.
http://www.slagskottfilm.com/
Jag gillar ganska många släpp från Air Attack packet, kommer att ha beslutsångest...
Hellsinki Sneaker Freak!
Yes, från air attack packet. Som sagt ovan, det är många bra skor i det packet. De ljusblåa är fina. Perfekta på sommarn.
Hej,har ett par sjysta Nike SB till salu:) "Spiderman" US 10.5 Kolla "säljes"
On the outside looking in
Ja de ljudsblå med ett par mörka rådenim och ljusblå t-shirt hade inte varit fel. Blir kanske ett köp.
Plus att det är en bra MFF-sko :)
Det känns smått dött här tycker jag. Särskilt från Apeman och poo. Ni killar var ju sinnessjukt aktiva förra sneakersäsongen, vad har hänt? Slutat köpa skor? Själv känner jag att jag tappat suget efter skor lite grann. Kommer ju inget jag vill ha.
jooo tröttnade under den här mongovintern.. kommer nog igen snart.. finns ju lite skor man trånar efter.. mest jordan jidder här ändå o jag har inte nåt o tillföra angående de... vad apeman pysslar med vettefan=) han spendera nog mkt mer än mig förra året.. när är cali swappen? låg o funderade nån kväll innan jag somnade vilka par jag skulle ställa ut.. ingen som har bord här va?
stick the fucking flag up yer god damn ass
* ingen här som har bord va?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Jag tröttnade också lite efter den här vintern. Helt sjukt haha. Nu har jag börjat köra på bra rotation i skohyllan så jag börjar få tillbaka peppet. :)
Forumssignatur...<br>
Trendnet ska väl ha ett bord va? Har jag för mig att jag läste för några inlägg sedan iaf. Funderade på att ha ett bord jag med men jag ska nog bara dra dit en snabbis på dan med lilleman så jag kommer inte bli långvarig tror jag. Jag har börjat komma igång med bra rotation jag med, även om ett par är väldigt frekvent återkommande, men jag känner inget vidare sug efter nya skor. Har ledsnat en del på många par jag har hemma med så jag funderade på att sälja av en del, men jag kommer inte på något jag vill köpa istället. Lyxproblem iofs.
Appropå ingenting så styrde jag ett par h&m boots idag. Som Dr Martens, fast glansigare & plastigare, 50 :! Så om ni hör nått om nån 90's eastcoast fest, hooler!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
^^ vilket extremt onödigt fylleinlägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA
Kan någon uppdatera mig angående Spizike släpp för April, Maj, Juni. Verkar som aprilsläppet erbjuds här och där på nätet. Men de lyser med sin frånvaro i de svenska butikerna. Whats up with that? Är existerande släpp legit? Kommer någon av de svenska butikerna få in dessa alls? Har inte direkt sett något av dessa i senaste köpt tråden heller.
Det dyker ju upp en hel del bilder på nya spizzies hela tiden tycker jag. Jag gillar stealth versionen som ska komma i sommar. Vet inte om sverige får alla som kommer dock.
whosa droppade ju bilder inte så länge sedan:
april:
maj
juni
April och speciellt juni släppet är jag sugen på. Med tanke på att det är sista dag i april nu känns det sjukt snålt att ingen i Sverige verkar ha fått in aprilsläppet QQ, skulle vara kul med info hur det kommer sig och hur det blir framöver.
hur var swap meet'et förra året? funderar på om det är värt att åka upp och kolla läget
http://twitter.com/svartext
De måste ja ha!
Jag kommer att ha ett bord på swap meeten med skor, kläder, kepsar och en jävla massa hiphopvinyl! Kom och kika!
Nike SB's Ron Burgundy (Anchorman) modell på ingång!
Would I shit you? You're my favourite turd.
Moderator
2010-05-05 22:38
Nike SB's Ron Burgundy (Anchorman) modell på ingång! Snarare på utgång, va? Dom där släpptes ju i höstas.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle Troligen på ingång för honom ;) Inget nytt om NB Cumbria Collection heller vad jag sett, har ni?
Can't break necks in boxes
Moderator
2010-05-06 12:16
whosa Jahaja, då är jag med. Fan vad drygt mitt tidigare inlägg ser ut nu då, haha. Ignorera det :P
haha, vi glömmer det inlägget :) Nu har sns fått in lite fler fina am1:or. Alkor: du va sugen på de vit/grå/orangea va? Dom ser riktigt fina ut!
Moderator
2010-05-06 17:18
Jag hittade en trevlig överraskning när jag grävde i garderoben häromdagen. Tre lådor box fresh SB-kicks som jag köpte förra sommaren och totalt har glömt av under vintern låg i mökret och väntade på mig :)
Nope har inte hört något om nb-cumbria släppet heller. Alltid fint att hitta skor man glömt bort :-) lite som julafton igen.
Trendnet: Japp har de fått in dem nu alltså. Ska nog in ok kolla på dem någon dag isf :)
Forumssignatur...<br>
http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=210621&id=549649602 Min sneakersamling än så länge om nån vill ta en titt:)
On the outside looking in
Airstab nice collect! Silver 3orna såg cleana ut.
På tal om Paris. Det skall finnas en rätt stor re-sellbutik där. Nån som har koll på vad den heter? Need info ska förmodligen dit nästa vecka :)
Forumssignatur...<br>
Skall vara Juicy Sneakers swap meet här i Helsingfors nu i söndag, fan att dom alltid meddelar om det så sent...kommer nog och gå förbi och kolla anyway, och på söndag kväll blir det Just Blaze & Alchemist dj battle!!!
Hellsinki Sneaker Freak!