Hehe, då blir det tajt om någon härifrån vill åka dit. Pefekt helg annars när man har långledigt. Det får bli nästa gång kanske. Jag ska ju ha barn nu, igår faktiskt, enligt "experterna".
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Mr Cartoon x Dunk AC. Nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svalt intresse trots att snön lämnat oss.... why?
ape> kan inte annat än att hålla med, nu är ju snön borta o solen framme o då borde ju intresset komma till liv igen?
själv väntar jag på dessa skönheter. vet fortfarande inte vilka som kommer få in dom men jag måste ha dom. har aldrig haft ett par 2or förut...
http://nicekicks.com/files/2010/01/aj-ii-2.jpgannars är det snart dags för sneakerswap och en eventuell resa till nueva york i sommar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sneakerswap blir de inget för min del... även om jag har en hel del att sälja... men NY.. det är frestande... börjar bli riktigt länge sedan man var där... men det blir inte till sommaren iaf... får se om det kan bli nått sånt till årsskiftet... är det första gången eller?
har ingen kamera.. o köper inte så mkt.. men köpte faktiskt 2 par adidas från tradera i helgen.. helt ok!
stick the fucking flag up yer god damn ass
poo var det du som tog hem de 2 retro adidas skorna som låg ute. Funderade på att lägga bud på de ena. Turkos blå grå.
http://www.slagskottfilm.com/
Jag fick hem ett par Lebron AF1or från Tradera idag, helt ok skick och prislapp. Annars är jag inte sugen på någon som kommer. IIorna är jag rätt sugen på men jag vet inte. Sneakerswapen får vi se hur det blir med. Kanske dyker förbi. Ska du hålla bord poo?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
/hud yeees it was i.. fick ta ur innersulorna ur de men rätt fina från 87 oxå.. tog de blåish röda oxå.. commodore hette de candide nä inget bord
ape> näh inte första gången i new york, var där för 10 år sedan men då var jag inte så insnöad på kicks. men nu är det lite annorlunda.... har kollat flyg o fått fram några direktflyg för under 4500 så jag hoppas det blir av i augusti. 2:orna är ju ett måste! ser nästan precis ut som originalen. annars är det lugnt på min front också. sedan snön försvann har jag kört kicks varje dag men har inte köpt nåt nytt på nån månad. är det förresten nån som kommer ha bord på sneakerswapen som har size 10? fanns inte så mycket att välja på förra gången tycker jag. hoppas det blir bättre i år.
Det var riktigt dåligt med size 10. Ställ dig du så kan jag köpa.
Kan ta några tior när du ändå fixar bord jtothegizzo =)
Can't break necks in boxes
nej nej nej jag ska inte ha bord, jag vill bara att NÅN ska sälja lite billiga 10:or till mig.... that's it! :)
Så.....var det någon som köpte NBxundefeated idag ?
Vart kan jag hitta mer information om sneakerswapen ni referar till?
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Har du blivit äldre Alkor? Eller är det åtminstone nära förestående?
Jag är glad. Fick precis mail från syrran som lät hälsa att hon köpt några par air max 1 i NY till mig. Dags för en öl då.
Candide: jag fyller nu på Onsdag :)
Forumssignatur...<br>
Tack för informationen alkor ! Ska försöka komma och titta förbi, verkar vara en del kul saker som blir tillgängliga på detta event.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
alkor var inte du 25 nyss?
Bokade resa till Boston igår, blir av i november! Nån som vart där som har bra tips? Har inga andra planer än att försöka kolla nån Celtics match, och så förstås kolla Bodega. Var lite av ett impuls-köp den här resan, men jag tror det kommer bli riktigt fett...
Hellsinki Sneaker Freak!
pereZosOo F22: jag kommer alltid vara 25
Forumssignatur...<br>
Snart är det val så jag skulle vilja ge er ett litet tips här. De rödgröna vill ta tillbaka det sista steget i jobbskatteavdraget. Det gör ungefär att man får betala 100-150 i skatt per månad om man har en hyfsat normal inkomst. Det blir alltså ungefär två par skor om året. Och det är bara för jobbskatteavdraget. Är du dessutom rökare och kör mycket bil kan du säkert bli av med 4-5 par skor per år! Vill du ha fler skor? Eller vill du att någon annan, arbetslös, sjukpensionär eller gamling, ska ha fler skor? Hårddrar man det så är det ju det hela valet hänger på va? Förresten? Kommer det inga bra Jordan IIIor och IVor i år eller? Har inte sett några bilder än.
lyssna inte på candide... han är förvirrad. Rösta rätt, rösta rött. Men visa gärna bilder på nya jordan pjucks... ;)
Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007
efter att snabbt noterat att de säljer skor som kostar runt 300 dollar för 60 dollar, så säger jag nej. Den sidan är überfake!
hmm någon som vet en bra sida att beställa dem ifrån då :)
En regel när det gäller skor är att om alla par på hela sidan kostar 78 dollar, ja då ska man nog tänka om.
jag tror du är fucked på det packet om du inte går till resellersidor...
alla sidor som heter något med jordan är fejk typ :P
Bra sida! Men lustigt att det inte är samma fraktkostnad till Sverige och Finland, eller?
Jag och en polare kommer ha ett bord på sneaker swapen. Jag ska trycka t shirts med sneaker motiv eller text. Men det är så sjukt svårt att hitta på något bra. Vill inte baita något märke heller. Någon som har något förslag?? Jag har en del idéer jag ska skissa på. Så får ni rösta sen :)
Moderator
2010-05-18 23:09
Dom gråa är så äckligt cleana!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
det står iofs att den vita är varsity red åxå... å inte infra...
Jag skulle nog tro att de har skrivit fel. Det kommer ju en white/varsity red rätt snart. Den skulle gå bra med iofs.
känns ju inte som om dom har skrivit fel... känns som om det är just det som kommer... och jag är fortfarande tveksam till om det är infra på den svarta också... Det skriver ju tydligt att paket består av en infra och en varsity... så om du bara vill ha den vita kan du med andra ord köpa den i singelpack... Annars får dom ju inte sålt en enda av dom vita varsitys om dom kommer samtidigt vill säga...
25%på cali= Emil hjärta KG = Sant!
haha ska nog ta hem ett par 670 jag med. Då får man säga grattis att du väntade då :-)
Har hela whoa sneakerhead crewet kroknat bara för jag kroknat lite på sneakers? vad händer? köper ni nått kul? kommer det nått kul? ska alla sälja av sina samlingar på swapmeaten? Själv har jag snart sålt av 50 par... men där är fortfarande en del kvar...
apeman> så verkar nästan vara fallet. i mitt fall är det brist på pengar, samt lite väl mycket snack om NB på detta forum. jag känner mig bara jobbig när jag nämner senaste jordan släppet när alla sitter o pratar om den senaste grå/vita nb 6784798 8279-0.... ;) själv ska jag beställa hem jordan 2:an från usa snart eftersom den inte verkas släppas i svedala. sen blir det eventuellt en resa till ny, som jag redan nämnt, så då blire till att spara lite pengar till det. har du kroknat? vad har hänt????
Auktion från tradera. Ooh la la!
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
ehm... najs bild... härlig bakgrund...
grymma cons hifive! såg du de made in usa höga? lite sugen på de men risken är att de är lite stora
jtothegizzo vi måste va tvillingsjälar men tvärtom jag tycker det bara snackas jordan jordan jordan här:)
fresten såg jag att det släppts en ny vintage blazer som jag blev grymt sugen på eftersom jag aldrig fått tag på ett par höga svarta suedes
klockrena!! klar tvåa efter de gröna!
Jadu Apeman. Jag vet inte vad som hänt. Har ledsnat lite på sneakers, eller på det som släpps framöver iaf. Skulle vilja ha ett par jordan IVor om det kommer i en bra cw.
Hahaha vad fan är det för bakgrund! Den är nästan lika bra som snubben som ska sälja sitt bord på blocket.
Forumssignatur...<br>
Alltså, jag har inte haffat de skorna. Tyckte bara bilden var rolig..hehe Håller med både gizzo och poo...NB-Jordan-NB-Jordan...blablabla. Sen tycker jag att det släppts alldeles för tråkiga skor denna vår. De som jag sitter och väntar på är Bodegas Sauconys. Får jaga på ebay när de väl släpps.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/