Ebaypriser är ofta inte helt rättvisande. Över 300 dollar skulle jag inte betala för ett par Unions. Men det är klart, i din storlek kan det ju bli något knepigare. Vad har du för storlek förresten?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Åkersberga Centrum expanderar och har börjat med sin reklamkampanj inför premiären. Såg den här idag och tyckte det var lite kul. Jordan III TB.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ser ju ut att fungera iaf.
http://twitter.com/svartext
39 har jag ibland 40. Nja inte jag heller. Lite väl mycket. Men tror de bara gjordes i killstorlekar eller? Men funderar på att göra ett par customs av ett par vita/grå air force 180s. Men vet inte vilken färg man ska måla med.
candide: hehe det där var fan ganska random!
Forumssignatur...<br>
Urgh... Vad heter det där franska "nya" märket som ska/har släppa/släppt ett par runnersliknande sneakers i blått/grått-nånting?
Ja, de gjordes säkert bara i herrstorlekar. Vet inte hur lågt ner de går då men stl 7 är ganska svårt att hitta skulle jag tro.
Alkor: hehe, eller hur?
De här tycker jag är lite intressanta, de svarta iaf.
Urgh... Vad heter det där franska "nya" märket som ska/har släppa/släppt ett par runnersliknande sneakers i blått/grått-nånting? Tänker du på Veam?
TheMatt! Det ligger ett par Air Force 180 på tradera nu i storlek 41 vilket är 8 va? Så kan du gå ner en halv storlek så kan du ju plocka hem ett par retros och måla på dem.
Ingen som sitter på ett par hanon x NB 670 spitfire i size US8-8.5?
Forumssignatur...<br>
cool, ska checka dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.slagskottfilm.com/
Jag hittade aldrig nåra 180's på tradera :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det verkligen deg i High & Mighty tolvan, du får den osprättade LP'n för 15 dollares på ebay o diverse utdöende vinylbodar..?
haha, tack. varfør i h-e hitta inte jag dem.. de va najs.
vad händer...?
OMG Ima cop these jointzzz!!! En serio, Vad fan är det där för något? Ser ju ut som att någon blind tillverkare av fakes varit framme.
haha ser ut som reebok freestyle/någon supra modell
IMO the sickest jointzzzzz eva!!! COP COP COP!!! hahaha seriöst så är den nån ny jordan (l style eller nåt sånt) men shit vad fula!
Ez pass! :)
Forumssignatur...<br>
Grattis på bemärkelsedagen Canndide! kom det några nya af1's i presenterna?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Tackar poo! Jag har förbjudit födelsedagspresenter och det funkade, för första gången. Allt jag fick var en teckning från Emil.
Moderator
2010-09-16 12:57
candide Haha! Jag älskar hur jävla hårt han har snörat åt dom längst ned.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
http://www.blocket.se/stockholm/Nike_Dunk_High_Original_29081497.htm?ca=11&w=3 så bra...måste skämta...
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Hittade dessa på High snobiety idag och borde ju vara ett måste för alla tjejer som gillar Jordans.
Läs mer här: http://www.highsnobiety.com/news/2010/09/22/vashtie-x-air-jordan-retro-ii/
Always against the odds, one with the underdogs
Någon som kan hjälpa mig fastställa äkthet på ett par space jams? skicka meddelande isof
sjysst cw och pegasus är en jävligt härlig modell
Jag gillar den undre färgvarianten av Pegasusen. Den känns fräsh, men ändå så känns det som att det skulle kunna va en OG färgvariant. Den blåa sulan med färgsplatter, dom röda detaljerna, mumma!
Always against the odds, one with the underdogs
bra alternativ till vintern!
imorn ska jag kolla sneakers i Paris. Det är sjukt många alltså som har feta skor på sig!!
Grymt yet_schooled. Precis vad man behöver i höstmörkret. Lite feta pegasus. Dessa skall bevakas.
http://www.slagskottfilm.com/
hud går att förbeställa dom redan nu på crookedtongues och dom släpps någon gång i november. vore även intressant o veta om dom kommer till sns senare?(johan om du ser detta...)
HELP NEEDED! :) Försökte googla runt lite och kolla, men hittade inte nån bra sida. Nån som kan hjälpa med lite Jordan storlekar? Är inte womens us13 ganska jämnstora med men´s us11,5/12???
Hellsinki Sneaker Freak!
Rent generellt är ju wmns +1.5 mot vanliga storlekar i alla fall. :) Men det kan ju skilja iofs.
Forumssignatur...<br>
Moderator
2010-10-13 21:27
Back to da Future! Någon här som har tänkt ropa hem dom? Ingen sneakersamling är komplett utan dessa dyrgripar, och jag menar $15 000 är det väl värt för att kunna sniffa på Marty McFlys fotsvett? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
ibland måste man..
Can't break necks in boxes
Jag gillar att tvätta mina skor. Brukar göra det framför tvn.
Jag har faktiskt gett upp att tvätta mina. Jag borstar av smuts men jag orkar aldrig dra fram tandborstar längre.
Kan nån förklara för mig varför nike släpper en ny hiker af1 hi i år? Ser ju exakt likadan ut. Okej att göra en premium istället för en supreme och få ned priset, men samma färg, samma skosnören osv osv.. det är ju löjligt.
Det är ett konstigt släpp. Jag är iofs rätt nöjd då jag passade på dem förra året. Fint att få en ny chans på dem. Har inte bestämt mig än dock.
Jag tycker nike har slutat värna om "sneakerkunderna". Man har ju märkt att sneakerhypen har lagt sig en aning om man jämför med hur det var för 3 år sedan. Men jag tycker att när de gör så här, så är det så obvious att de skiter i de som köpte supremen och ville va lite ensamma om den.
Man märker ju av att den lagt sig iom mindre inlägg i den här tråden även.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Ja, det är ju lika fult som Jordan VIorna som kom i år. Varsity Red och sen ett Infra pack några månader senare. "Sneakerkunderna" är väl iofs inte den stora kassakon, så det är väl förståerligt att ett företag med vinstintresse riktar sig mot en bredare publik, men likväl trist om man är en av de som drabbas.
Nä, men denna sko är ju väldigt riktad mot sneakerkunder, i och med att den enbart säljs i sneakerbutiker och har ett hyffsat högt pris för de som inte är intresserade. Men som med jordan-skon är det ju en stor tabbe tycker jag. Jag tror att fler och fler nike-kunder kommer svika på sikt. Jag läste att i och med solebox nike-block har väldigt många sneakerheads i tyskland börjat skit i nike och det börjar nu synas i nikes böcker :) Men nike, adidas och rbk drar ju säkerligen in 90% av sina inkomster på athletic-delen av deras skor.