AF1orna ser helt sjuka ut. Inget som kommer till svedala antar jag?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Det sjukaste va väl paret längst ner med stjärnformad swoosh:)
stick the fucking flag up yer god damn ass
fler bilder på AF1:orna
Formerly known as BobbyBlingBling
Stjärnformad Swoosh vart ser du den? Du menar Converse loggan?
ja jo inte så ofta man ser flera märken ihop sådära
Dom där 3orna ser jag ganska nice ut.
Forumssignatur...<br>
om man kollar in närbilderna på 3an så ser man att det är nåt annat mönster, eller "grafik". tycker det förstör ganska mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok det låter inte så nice.
Forumssignatur...<br>
Lite som julafton
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Att sitta o vänta på släppet. Nån som vet vad dom kommer kosta?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
1500s brukar väl ligga runt 1500:- i Sverige?
alright!
PHANTACi x Green Hornet x New Balance MT580 Verkar nice, gillar NB850 som fan.
Någon som vet om den dyker upp i Schweden?
Kan va dom snyggaste 850 jag sett.
enligt insas blogg är dom ett släpp nu...
rätt ball, även om jag inte tror att jag klär i högklackat...
580 ska det naturligtvis stå :)
Fick nyss hem mina Cool Grey 11´s, men, jag tror jag skulle gilla dem bättre med samma nyans gråa snören, eller t.o.m med "icy-blue" snören som på sulan? Fanns inte på SNS/Cali/Shelta, nån som vet var man kan hitta on-line? Och de borde ju vara runda...
Hellsinki Sneaker Freak!
Yes! Red/grey....slår aldrig fel. :) Lite sur blir man att det droppas bilder
FEM månader innan release. 1 månad borde vara tak.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
frågan är ju om de är så red? ser grå rosa ut på min skärm
då får du nog fixa din skärm tror jag. Ser ut som klassiskt rött enligt mig.
Can't break necks in boxes
Äh, nu är du lite vrång whosa. Runorna är en nice touch tycker jag, om man inte visste vad runor var så skulle man säkert bara tro att det var något slags 'elephant print'-aktigt. Det är inte som att de gjort en Alife-grej och satt vikingahorn på dojorna direkt. Tycker de varit ganska subtila.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tyckte åxå sns höll fanan högt på dom där asics... rätt så najs... bättre än dalahästreeboksen iaf...
Ape!! Det var jag som mailade honom om de skorna! sen la han upp dom. Men de är så fake som de kan bli.
Cheers jtothegizzo ! La in en beställning till Fully Laced, tror Cool Greys kommer vara mycket bättre med grå snören! Och de där länkarna som Nonbei postat, skamligt att fakes spridit sig upp hit ända till norden! Bort med sånt säger jag! Den som hämtar in fakes och försöker sälja dem som äkta vara borde fan dömmas till att måsta gå i Crocs för resten av livet!!!
Hellsinki Sneaker Freak!
Så släpper vi colettes nudå o spanar framåt ist kommande 577or tex!
lila ser helt okej ut. vill gärna se hur vita snören passar.
Håller med dig realidad. känns som dom skulle vara riktigt heta med vit snörning
Can't break necks in boxes
tror de är GR hade gillat lila med lite grå mesh på tårna... MEN! för o vara nb o lite flippade var de ju fortfarande rätt cleana
Är det dags för nästa hype? April är det som gäller, om ni inte redan har läst det på ALLA sneaker sidor som finns.....
Sorry sns! Var tvungen att få ett par aj3 cement så beställde på cali... Orkade inte stå i kö i minusgrader heller...
bordeux hade jag när jag gick på högstadiet... så den är ett must have!
Det står april på sneakernews.com men de har haft fel förr.
första mars står det där iaf...
Var ute och köade i Helsingfors idag. Var lite skeptisk till om jag skulle gå eller inte, men det var bra att jag gick! Var uranför Popot (http://www.popot.fi/) en timme innan de öppnade. Stod där för 45min. ensam till det dök upp en annan kille. De öppnade, jag hamnade köpa 11us, eftersom de inte fått in 11,5us, och killen som stod bakom bad också om att få 11. Bad luck! De hade bara fått in 1 par per storlek...så det var ju tur att jag gick i tid! :) Var nån och köade vid SNS? Var det mycket folk? Som sagt, i Helsingfors var det rejäl kö med 2 pers! :D
Hellsinki Sneaker Freak!
Jag vet bara att det var lite struligt att komma in på caliroots hemsida när man skulle betala inatt, och imorse fanns det bara size 10, 11 o 12 kvar typ. Footlocker i gallerian i sthlm hade inte fått in dom, de skulle komma nästa vecka och samma sak hände SNS. Orkade inte stå i kö i kylan för att betala, o sen gå hem utan ett par nya kicks... Shelta har bara 9,5 kvar, men SNS verkar ha en del storlekar kvar om nån har glömt bort släppet.
Ingen här är väl intresserad men här är iaf
60 par clydes... mmm... finns ju mkt kul där... e de till en crate lr?
jo fotade rubbet idag men har ju så kass kamera o kasst ljus så det blir nog inget av det
... men du måste ju har mer i dina skohyllor än clyde? var e dom andra fotona då? mr black sword ;)
har du kvar dina solebox?? trodde du sålde dom!
Mer info om den röda 576an tack! Ser bra ut!
Vet inget om den real förutom att den är rätt ful:) lite svårt för de där grisskära detaljerna:) o ingen mesh på tårna sänker den lite mer men bättre än nylon iaf insett att jag inte kan med såna med nylon Nja la ut de på kicksxchange men ingen nappade.. Är dessutom grymt kluven till de tror inte jag skulle vilja va utan heller fast jag inte vill ha 1500:- låsta i de heller
E här någon av er som postar från Malmö (eller någon annan stans i skåne) som har en gedigen samling? Och i så fall skulle vilja ställa upp på en intervju?
du själv kanske?