blir svårt att intervjua sig själv... + att min "samling"... börjar minska drastiskt... säljer ju av hela tiden nu...
varför ska du intervjua dig själv? du kommer ihåg mig när du nöjer dig med 2000 för overkillarna:)
stick the fucking flag up yer god damn ass
va ska du med intervjun till menar jag
Till en artikel... pluggar ju till journalist nu vettu...
just fan! tur man inte bor i skåneland då:) nonbei är väl malmöit?
Poo Jupp, jag är malmöit men kan varken kalla mig samlare eller har en ordentlig samling sneakers. Har en del dojor men har mest handlat på känsla fram tills förra året då jag började kolla efter lite udda modeller. Har precis börjat sätta mig in i sneakergamet på riktigt.
Formerly known as BobbyBlingBling
Apeman Har en polare som sitter på en cortez-samling på 100+ par, intressant?
kan ju inte bara slänga ur mig hans namn.... så jag får fråga något om han, om det är samma kille som jag tror det är...
aha ja det va en rolig fråga iaf... typiskt o-latino o ha 'fro väl:) Den intervjun med de bilderna vill jag läsa o se.. 100 cortez är fan inte några
Apeman Jupp! Det är samma kille, ser ut som Afroman, förnamnet börjar på S. Tänkte som Poo, hans samling kan ju va intressant med tanke på att den är fokuserad på en modell i huvudsak.
Poo du gillar marinblått på dina NB! :)
Forumssignatur...<br>
nonbei... ok... bra tips, vet vem han är... ska faktiskt träffa han en kort stund på torsdag. kan fråga om han är intresserad då...
Var det annars nån här som beställde Cement III´s från Shelta när de släpptes på natten? Fan vilket strul det var, åtminstone för mig!?Caliroots var ju smooth as butter, 00:00 kom sneakersen till salu, tog min size och skötte betalningen, och var då alltså inloggad färdigt och refreshade sidan 00:00. Shelta däremot, samma grej, var inloggad färdigt, och 00:00, kommer det upp på mäns storlek att det är "Sold Out". GS kunde man bara få size5Y. Försökte några gånger med att refresha sidan, inget hjälper, och till slut loggade jag ut, och när jag loggade in pånytt så då först kom alla storlekar upp, och då hade ju min 11,5 gått. Så jag tror jag tog en 11, eller kanske det blev 12, för jag blev så förbannad att jag inte kommer ihåg! Och vafan, man kan ju inte ens kolla sina orders på Shelta´s sida?!? Dessutom så har jag inte ens fått mail från Shelta om min order ens är ok? Syns på PayPal att betalningen gått, så då borde man ju få info från Shelta eller hur? Cali har däremot lagt iväg mitt paket redan! Så, i detta syfte tycker jag Cali skötte sig bra här. Sådärja, nu vet ni alla att jag är pissed på Shelta! :)
Hellsinki Sneaker Freak!
Och så, fortsättning på min senaste post... Ringde Shelta idag för att fråga om min beställning. "Öööh, vi skulle just kontakta dig..." Och då var det ju redan klart för mig att jag inte skulle få min order från dem. Frågade hur det var möjligt att min Pay Pal betalning har gått igenom till dem direkt, och att de fått sina pengar, men att de inte betalt tillbaka eller ens kontaktat mig. "Vi har lite problem med Pay Pal och vårt eget system, dina pengar har nog kommit in, men vi sålde dina sneakers till en annan." Okej, tack som fan! Jävla mongon! Meddela om det direkt då för helvete, inte så att jag måste ringa och fråga vad fan som händer!... Så, nu vet ni att jag är ännu mer pissed på Shelta!!!!!
Hellsinki Sneaker Freak!
Äh men vad fan, nu fick jag nyss mail att de hade mina sneakers på Shelta ändå?!? Så nu får jag dem anyway...bra där! Skulle säkert göra dem själv lättare att de fixade sina system så att de fungerar...?!? Men bra! Då kommer jag väl att ha 4 par av Cement III´s! Och ett par till tjejen! :)
Hellsinki Sneaker Freak!
Fler bilder på chianti o plum 1500!! (o i rätt tråd för er gnällspikar :)
tokigt bra asså!!
mm, ser riktigt bra ut. den lila färgen ser lite blek ut på bilderna men ska tydligen vara mer lik og plums i verkligheten. sjukt länge kvar tills de kommer dock :)
Skivsamlare
2011-01-25 19:15
Ahh, de är fina. Ser fram emot det släppet!
Yes! In Concert — For the love of music
realidad, den lila är ännu bättre i verkligheten än vad de är på de där bilderna. helvete vad bra dom är!
Jag tycker att de röda ser bra ut. Johan; Är det nån fest planerad i samband med All Gone-släppet på fredag? Vilken tid släpps boken och vad kommer den att kosta?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide, japp det blir fest, vi börjar i butiken (viktigt att OSA) med Michael från La MJC som kommer signa böcker. Har inte priset än tyvärr, men vi har båda färgerna. Kolla eventet här: http://www.facebook.com/event.php?eid=172669939444612 Sen fortsätter vi på Clarion efter det. Kom förbi, det kommer bli kul!
Mökke bra de där NB alltså.
Forumssignatur...<br>
tänka sig att poo är så inte på 1500... blivit såld sen du köpte solebox lr?
what the.....?
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
NO! Do not want! ABOMINATION!
apan>> Joooo kärleken har väl vuxit fram sen jag fick de o diverse hyper o så.. Det är ju en rejäl sko.. Lite mer som ZX8-9000 typ.. Så nu har jag bestämt att de ska få sällskap av först o främst UKG som inhandlades idag o sen förhoppningsvis chianti o plums i sommar nån gång om det finns seconds såklart..
Asså dom där lila... Dom retar ju min köpnerv... Dom röda är åxå snygga, men fan, har ju både sns å overkill...
haha jo men de är ju en helt annan modell kom igen nu;)
Försöker ju skära ner... ska inte köpa varenda par som det kittlar till i habegäret då... Det är svårt nog å va rationell så som det är just nu ;)
du får skriva rapport om kvaliteten på UKGs när de kommer in poo! vad fick du betala?
720 spänn.. när jag kollade först skulle jag fått de för 660 eller nåt men det paret såldes o jag fick gå upp en halv storlek för o hitta en bra bin
Kom förbi Hallonbergen om ni vill ha fräscha Nike kopior....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha missade all gone men kom på det nyss o tog nog fan den sista bruna.. Lite löjl att den lite lite mer limited ska vara en hunka dyrare dock
Bra där poo, vore synd att bryta en svit. Ja, det var lite konstigt att den bruna var dyrare. Den enda butiken jag vet som haft en prisskillnad på de två. menmen...
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Saknar ju '06 oxå men den får man väl punga upp ett par tusen för om man stöter på nån gång
Måste ju hoppa in och posta en bild på mina AF1ID som dök upp förra veckan.
Försökte att inte spåra ur för mycket, vet inte om jag lyckades. Det är ju lätt att bli lite för kreativ på NikeID om man som jag gillar färgglada sneakers.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./
Pacman meets Superman typ...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymma Orphic! Jag måste haffa mig ett par ID's en dag. Vart gjorde du dem? AF1 finns inte på Nike.com va? Berlin? London? Vad kostar det?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Dom la upp AF1 på NikeID på julafton eller juldagen, vet inte hur många men det fanns någon gräns så det var först till kvarn som gällde. Kostade 1900 kr ungefär med frakt.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./
Jeremy Scott är i farten igen....
Nån borde verkligen kolla upp vad det är för droger han tar... Antingen så är de sjukt trippiga, eller så är det så att de verkligen inte funkar...
Vad har hänt? NB 1500 UKG bara 1199:- på sns? det var ju nästan ett helt överkomligt pris..
Haha såg det jag med!! då sparade jag ju 300 mindre än uträknat.. ffs
Så såg mina ut iaf... fick lov o gå upp en halv storlek mot solebox o det va baske mig tur för de satt perfekt!! Felet jag hittat va ett punch-hål längst ner på tungan... Kan leva med det:) annars känns de rätt suveräna.. Mycket bra!
Då blir det en beställning för mig också :)
enda chocken va att sock linern va bomull.. hade inte ens reflekterat över det innan:) men de rekommenderas varmt!!
Snubblade över den här bilden apropå inget..
J.Crew x New Balance 1400 Suede Pack
Inte helt dumma! hade inte mått dåligt över de i hyllan
Så jävla fina de där 1500. Helvete jag behöver vinna lite pengar eller nått. Har inte råd med något. Vad är ett punchhål förresten?
Forumssignatur...<br>
poo: de där två färgerna släpptes väl förra året?
j crew släpper ju ytterligare 3 färger av 1400s nu i dagarna.
jag tar gärna alla 5!
jo det va förra året.. o nej riktigt shysst modell o passa bättre i helmocka än 576orna från förra året.. punchhål typ ett litet hålslagarhål var det.. slintit när de gjorde snörhålen kanske.. kom inte på ordet på svenska först