nej för jag säljer inte dem
ett intrång i upphovsrätten är ett intrång i upphovsrätten.. de sålde inte filer på swebits heller...
Tack før tipsen om finskor gossar och tøser!
yeah yeah
hifive
Vart tusan kan man køpa de dær svarta skorna du lænkade? Google sviker mig :(
yeah yeah
ledtråden finns nog i bildens adress. http://www.norsestore.com/shared/b/b072050a1c2a8f2c0976183ce67cdb2f_h356w534_max.jpeg
stick the fucking flag up yer god damn ass
poo P33 Jag kænner mig dum :( tack så mycket!
yeah yeah
nåt för perez?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe, funderar på om jag ska beställa eller ej. Men vet ej om de är ett måste. Beställde iaf gs 7orna :)
Hello everybody!
Har ett par Puma Suede som stått o dammat i min skohylla i 5-6 år nu, mest pga att dom är lite stora men nu hittade jag dom igen och undrar om det är någon som har nån info om dom (om det nu finns nåt kul att berätta).
Sömmarna går i 5 olika färger och man fick massa snören i olika färger till den när man köpte den.
Tror dom är köpta på Combination på Hötorget i Sthlm, men lite osäker. Vet att det var i nån affär där omkring.
Här har ni lite bilder på skorna, om ni tittar noga ser ni dammet =)
Formerly known as BobbyBlingBling
ja va ska man säga nonbei? de är jäkligt svarta men ändå inte;) Närå men de kallades The suede colors o kom ungefär när de började få styr på shapen igen efter nåt riktigt katastrofår.. Tror inte de är direkt limited eller nåt heller utan va nog en vanlig GR Om de har annat artiikelnummer än detta: 181649 14 snor jag gärna en bild av dig om du langar hit artikelnummer o fabrikskoden
Snubblade över dessa på MarqueeSole, riktigt nice tycker jag! Samma med de svart-vita, blir nog ett köp på båda två om de kommer mot våra breddgrader...
Hellsinki Sneaker Freak!
nej fastnade inte alls för dom. gillar inte low på den modellen... but maybe that's just me.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När det gäller Pooma så vet man vem som har kunskapen :) Nä, Soke...de där var bland de gräsligaste jag sett. Men du verker nere med Jordans, så du ser väl nåt som inte jag ser.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Poo Gissade inte att det skulle va nåt limited men hade själv glömt att jag hade dom i garderoben så det va mest kul att få lite info om dom. Här har du allt som står i tungan på skon, kartongen kastad sen länge: Factory: CDT-0107 Art.NO: 344349 01 Made in China
http://duckdown82.tumblr.com/
washington nationals
http://duckdown82.tumblr.com/
Skivsamlare
2011-03-06 17:18
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan: Jag har, beställde därifrån för några år sedan. Det gick snabbt och de var helt legit :)
What else is there?
Skivsamlare
2011-03-08 21:31
bman: Grymt, tack för infon!
Yes! In Concert — For the love of music
är i Paris nu, köpt as feta skor wiee
Tja alla sneaker nördar. Tänkte kolla om det finns någon/några som ev är sugna på att inhandla ett par Jordan deadstock plus ett gäng andra. Size 11. Deadstock Bla: J3 - Blackcat J6 3 st - Black/red White/red Oreos J8 - Aqua Använda men i bra skick: J1 - White / Metallic Silver – Midnight Navy J3 - White/Cement Grey-True Blue J7 Olympic - White/French Blue-Flint Grey J9 - White/Black/True Red J10 - Black/Dark Shadow J11 - White/Columbia Blue-Black J16 - Black/Varsity Red Lite osäker om det är allt då allt ligger magasinerat. Alla skor är Retro, har ett par slitna J6:or Black/Black-Infrared om du nu skulle va sugen på det. Om du är intresserad så skicka ett meddelande till mig så får vi se vad vi kan hitta på.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
har ett par slitna J6:or Black/Black-Infrared om du nu skulle va sugen på det. OG eller 2000 retro?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
retro..
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
dada> du sitter inte på några size 10?
Jag är intresserad av 2000 retro vior. Kan du kirra en bild eller två. Vad vill du ha för dem?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
härligt o se candide i köpartagen! då ska vi bara tjata igång apeman oxå så är det som back in the days
Ja, har nog inte köpt ett par skor på över ett år. Har inte kommit något jag vill ha på väldigt länge och jag har inte orkat jaga äldre släpp.
jtothegizzo: Nej.. candide: Allt ligger magasinerat. Ska dit i helgen o drar iväg lite bilder till dig då.
Hur mycket vill de ha för ett par Jordans?
What else is there?
Är det någon som vet ifall det finns sneaker mässor i Sverige i stil med sneaker con i usa där folk kommer och säljer skor?
sneaker swap meet som cali brukar organisera en gång per år är nog det närmaste du kan komma..
När och var brukar den hållas?
Under 2010 hölls den i slutet av maj tror jag det var.
What else is there?
Och det är i Stockholm. På nalen senast, Calis innergård dessförinnan.
Moderator
2011-03-16 22:17
Om jag kickar US 10 i Air Max vad bör jag då köra på i Puma suedes?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Squirtle UK 9,5
Moderator
2011-03-17 09:10
nonbei Tackar.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
perez> jag ser inga bilder från Opium. den ligger precis runt hörnet från den affären med galler för fönstret o massa jordans innanför (som du har fotat). du måste kolla in deras skåp med OGs! crazy shit. finns även en helt ok liten sneakerbutik nära Bastille. dom hade en massa annat än jordans också. om du vill ha tag på billiga converse så finns det en "afrikansk" marknad nära Pigalle som har converse för typ 20 euro. jag är nästan säker på att dom är äkta, men inte helt säker.
jag fota den förra gången jag var där, de bygger om där nu så inget att fota. Jag har aldrig ägt ett par converse. Har du varit på hiphop markanden?
Min lilla Jordan collection :)
Samtliga skor är inplastade :)
hiphop marknad? haha nej där var jag inte...
Får jag fråga varför dina skor är inplastade?
Får jag fråga varför dina skor är inplastade? Frågan alla ställer sig.. ser det inte skumt ut o knata omkring med inplastade jordans på stan?
Jag tycker alltid att det är lite synd när folk inte använder sina skor. Jag kommer ihåg några bilder från nåt år sedan där nån snubbe sparat sina Jordan ivor så länge att de smulats sönder. Blir skorna inte missfärgade av att utsättas för solljuset hela tiden?
realidad: Livslängden blir längre, och så gulnar sulan inte lika fort. Det bästa sättet är dock att ha dem i en frys eller liknande. Jag samlar på skor så jag brukar oftast ha 2 par av samma sko, så jag har ett par som jag går i och ett par som jag "stockar", som jag kanske kan sälja längre fram. Dom där svarta fyrorna jag har kommer jag nog aldrig att använda. Ebay priset ligger på 1000 dollar för dem just nu, och de stiger med åren som vin :) . Candide: Jo det har jag oxå hört, men känner att jag inte vill gömma dem i lådan :(
gizzo, japp du måste dit isåfall, de hade hur många små sneakerbutiker som helst, vissa hade fejk. Men många var legit.
:)