oj! köpt 6 par denna månad
6 par... inte alls avundsjuk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag brukar ha stenkoll på AM1 men har missat dom här totalt. Hjälp mig.
Hehe, trodde att du hade köpt dem först. Mitt hjärta stannade nästan. Kid Robot...
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ah, nu när du säger det. Men still, pinsamt att jag totalt tappat bort dom.
beställde nyss ett par bordeaux i födelsedags present åt killen som han ska ge till mig
haha perez det där är inte okej :-)
http://www.slagskottfilm.com/
det är ju så man gör Perez! Till min födelsedag beställde jag Jordan III från sambon och Jordan XIII "Playoffs" från morsan =)
Formerly known as BobbyBlingBling
Så gör min flickvän med mig med :-)
hahaha, inte så kul när man vet men man måste ju ha dem o vill ha dem. Men killen tycker att jag är tråkigast i världen att köpa present till.
om man ändå hade det så... min flickvän vägrar ge några som helst kommentarer om mina skor (såvida hon inte tycker dom är svinfula) eftersom det kan sporra mig att köpa fler par...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va omg! min kille gilla inte heller mitt sneaker intresse förut, men det är bättre nu o han har börjat köpa mer själv. Men är ganska extrem av mig så de har nog smittat han lite hehe
ska jag köpa grand piano air max 1orna???? har velat sen de släpptes
haha, har velat köpa dem sen de släpptes men sen har jag velat om jag ska de lr inte mena jag
Haha har själv funderat på det Perez. Kom själv fram till att det finns/kommer fetare.
Jag vill Grand Piano. Köp dem!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Nääää :) Det är väl dem med patent läder på?
Forumssignatur...<br>
Patent läder = Sexy Swag!
mumma
Ska vi alla ta hem ett par kanske. Nu när jag ser dom på bild så blir man lite sugen ändå.
Dinkli... Jag hoppas att du inte gav mycket mer än 1399 för dina Hanon Reeboks, de släpps på SNS på lördag tillsammans med Colettes Court Victory Pump.
candide.. Jag gav 1500 kr med frakt nästan exakt.. Det är helt okej, fick dem tidigare och så slipper jag köa för att få dem, sen så vet jag heller inte om de finns i min strlk. Dom är väldigt nice måste jag säga, nästan så att jag vill dubbla upp :)
Reebok Pump X
Hanon vs Bodega
Galet sköna skor !!!
vilken är bäst
2:an fast får jag ge ett förslag? eftersom det är jordan 3 så kanske du ska göra nummer 3 fast med 3 skor istället för 4...? bara en tanke. fixa 2:an i medium eller large (beroende på märke på tee) så skickar jag pengar på direkten!
Titta vad jag fick idag av snälla Karhu :)
perereerzrzrzrzerzoroo den hemlige! fanns det något schysst i lådorna? Jag vet inte vad det är med mig, har inte köpt något på hela året, och det är inte likt mig. Har verkligen inte tyckt att det har kommit något fett, eller så är det bara jag som har tappat intresset lite. Behöver inspiration för att komma igång igen!
Can't break necks in boxes
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
Är feedback det bästa sättet att se om en säljare på ebay är pålitlig? har hittat en säljare som har lebrons entourage i nästan alla storlekar, adressen är korea 0och som har 100% positi feedback. Vad säger ni? är det bara att slå till???
hur många bra feed är det? och har han många bilder uppe? så de inte bara är en bild
Tyvärr så vet jag inte om man alltid kan lita på det, har sett många på ebay med positiv feedback som ändå försöker kränga fakes. Precis som pereZosOo säger kan det vara en ledtråd hur många positiva feedbacks och hur långt tillbaka i tiden. Är det verkligen säljaren som tagit bilderna på skorna eller har de använt någon random bild från nätet? Vissa använder tags för att att bevisa detta.
What else is there?
Jag brukar även kolla på hur många par de har av samma sko osv. Om den har väldigt många av en relativt "limiterad" sko så kanske man ska dra öronen åt sig.
Always against the odds, one with the underdogs
Dada Hur mycket vill du ha för Jordan 8 "aqua"?
nonbei Har inte alls funderat på pris. Svårt att sätta ett pris på något som man ägnat hela sin själ till.. Ge mig i stället ett bud, låter det rimligt så är dom dina.
Who said anything about carving you up, man? I just wanted to carve a Z into your forehead.
Dada Är det OG? '07:or? DS eller inte?
kom o köp!
S-XXL 200:-
frakt 50:-
:D
Har en fråga angåede SAMPLE Sneaker. När man ska handla skor över ebay eller liknande så kommer man över skor som det står att de är en SAMPLE. Alla dessa skor (air jordan) är mycket dyrare att köpa än vad samma sko är som inte är Sample. Min fråga är varför det är så?? Det är väl inte annorlunda material eller något sånt, snarare tvärtom, det känns som att en sample sko kan jämföras med en BETA version av någon mjukvara eller dylikt. Dvs att den är sämre. Någon som köper sample och vet varför det är så?
pereZosOo: Jag älskar din blogg, puss
http://duckdown82.tumblr.com/
Dinkli: Oftast handlar det nog om att samples inte finns i en speciellt stor upplaga vilket gör den "coolare" för kidsen som vill ha något som inte alla andra har.
Hittade detta förut idag. Genomgång av vilka sneakers som Jerry Seinfeld har på sig i serien: http://www.complex.com/sneakers/2011/04/seinfeld-nikes/
Always against the odds, one with the underdogs
Dinkli, som realidad sade, så är ju samples som namnet säger endast ett "smakprov" så att säga. Endel av dem kanske någon gång kommer i produktion, men inte alla. Och de är ju förstås de som inte kommit i produktion som är de dyra, för de finns väldigt få av dem. Och vad kommer till kvaliteten, så är det oftast samma som på de som kommer i produktion eftersom en del av samples skickas ut till diverse folk för "wear test", alltså att se hur de slits och håller etc... All in all, hittar du några samples du gillar till rätt pris, slå till. Åtminstone om det handlar om J´s...
Hellsinki Sneaker Freak!
nonbei Det är retro, använda 1-2 gånger.
Längesen det kommit nåt nice från SB, men dessa måste jag nog säkert försöka få tag på...
Hellsinki Sneaker Freak!
bman o perez> sorry att jag inte svarat. tack för tipsen. det var iaf en snubbe i hong kong som sålde lebron entourage för 200 dollar och han hade ett gäng storlekar. han hade endast bra kommentarer. jag kollade inte hur lång tid dom gick tillbaka, men det gör inte så mycket just nu. ska spara pengar till new york i juni istället. blir väl en 6-7 par där istället... soke> riktigt coola! dom ska jag lätt slå till på. nåt release datum o pris ännu?
Jtothe... Släpptes i veckan på Kix-Files, såldes genast slut, men lär komma i snar framtid till vissa SB accounts, mer än det vet jag inte...och kommer väl vara ganska limited?!?
Hellsinki Sneaker Freak!
bordeaux på lördag då... lr?
apeman> så klart jag jobbar på lördag o söndag så jag förbokade på shelta, klockrent! cali brukar iofs släppa dom på nätet samma dag men vågar inte hoppas...