2 frågor: 1. ni som sålt via paypal äre drygt dyrt o jobbigt o få ut pengarna till ett konto? 2. va bojjan med på brunchrapporten häromsistens?
stick the fucking flag up yer god damn ass
det är inte speciellt jobbigt att få ut pengarna till ditt konto bara du skriver in det rätt första gången :) sen ligger bankkontot kopplat till paypal och det är hur smidigt som helst. växelkurserna är ju dock oftast inte så jättetrevliga, och paypal tar väl runt 4% av beloppet i avgifter. har du fått några napp på kxc eller?
oki nä verkade smidigt. har visst inte lagt till kontot.. få se om det kommer in nåt bara mina skor verkar mest bara passa mig:)
det är rätt drygt att det är så dyrt att skicka paket från Sverige ut i Europa och resten av världen. Kostar ju runt 35 Eur att skicka ett paket bara i Europa om det ska gå att spåra. Många köpare som bangar på det. Jag brukar oftast inte ta ut mina pengar från paypalkontot utan betalar andra köp me de pengarna i stället. Slipper man alla valutaväxlingar.
jo så har ju jag med gjort om jag lyckats sälja nåt men nu äre pengar jag behöver inte nya par:)
Skivsamlare
2011-04-12 22:47
2. va bojjan med på brunchrapporten häromsistens? Que?
Yes! In Concert — For the love of music
nä men då vare inte du då:) en bojjan va med o dominerade nyhetsquizzet på fredagar för 2-3 veckor sen så jag fundrade om det va du
spons av Karhu originals
hmm vet inte vad jag ska säga om dom där...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
props för spons perresorooror!!! få se ett par på då svårt o se hur de ser ut där!
:D ja lite kul faktiskt
Bordeaux släppta på shelta! Finns 10 o uppåt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur har det gått för bourdeoux idag då? Kommer senaste köpet tråden översållas av sånna nu?
mina skickas från shelta på måndag så de kommer upp nästa vecka... men de som släppte dom idag (shelta, sns o cali) har alla relativt många storlekar kvar, så åtgången har nog inte varit strykande. lite mer "hype" i svedala skulle inte skada. tycker självklart att det är skönt att man inte behöver stå o köa MEN det skulle göra "samlandet" lite roligare om det var lite mer hype...
förresten ape, du har väl varit i NY ett antal gånger? har du några bra tips på sneaker spots? ska självklart gå till flight club o rivington club men har du några andra tips?
Det bästa tipset jag har är att våga utforska. Gå in i obskyra butiker på fulton street i brooklyn, gå in på bakgator där du skymtar en rolig skylt, åk ett varv till shoppingstråket i harlem... Alla andra ställen har alla likadana konton som alla andra. Annars är ju ett tips att handla från new york headset via solecollector medan du är där... Meet ups blir billigt. + att du måste äta din vikt i reeses peanutbuttercups...
Headsen såklart! Jävla smartphone!
perez: riktigt nicea de där tycker jag. Känns som en modell du inte skulle köpa också :)
Forumssignatur...<br>
SNS har bordeaux kvar i alla storlekar såg jag nyss, inte riktigt den efterfrågan som hypen lovat kanske? Skippar själv den o lägger mina cash på VII "Cardinals" eller III True blues i juni. Sen kommer ju III black cement och XI "Concords" i höst...
Formerly known as BobbyBlingBling
Skiter i hypen, bordeaux var mina första jordans way back when... Så dom var givna för mig... True Blues känns ju bara så jävla b att de släpper i år igen... Haffa två par förra året... black cement till julen är nog fan det enda skoköpet som känns spikat nu under resten av året...
Vad jag menade med mitt förra inlägg var att det hade varit lite 'roligare' om det verkligen var så att man var tvungen att köpa samma dag för att vara säker på att få sin size. Nu kan man juvänta tills i typ juni o fortfarande kunna köpa dom på Footlocker... Hypen i sig gör inte att jag köper ett par kicks, men den bidrar till varför jag köper dom damma dag som de släpps. Tycker det känns bra... Låter säkert skit töntigt, men sån är jag. Men ape, concords är ju ett givet köp!
jt nej, det är dom inte ;)
alkor, hehe ne sant :) Någon som vet om de blir något sneaker swap detta år?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jtothegizzo Fick lite mer info om Nike SB´s "Space Jam" Dunk. Kommer inte att komma till europa, endast väl asien och usa. Fick infot från en av Finlands SB accounts... På Kix-Files hade de fått in fler idag, sz11us gick för 280$ så jag skippar! :) Hoppas på att hitta billigare nån annanstans...
Hellsinki Sneaker Freak!
vore fan kul o köra en liten whoa meetup då! inte bara gå o funder om han eller hon är han eller hon härifrån typ:)
Klart vi ska styra whoa-häng. Jag känner aldrig igen nån.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
blire inte klurigt alla bor ju på olika ställen
Men många av oss dyker väl upp på swappen? Då kan vi kanske ta lite ölhäng efteråt.
Shit också, skulle ha varit kul att komma över på swappen och kanske sälja/köpa lite, men jag bokade precis en resa till Riga för den helgen... :/
Hellsinki Sneaker Freak!
soke> tack för infot, får kolla på flight club i ny i sommar fan jag missar swapen, ska på bröllop i uppsala då...
en god öl tackar man aldrig nej till.. någon som ska ha bord till swap meet?
jag funderar på att köra ett bord faktiskt. Får se, jag är eventuellt mitt uppe i en flytt då också.
Forumssignatur...<br>
alkor, vi kan dela om du vill, vet ej om ja kommer vilja ha ett helt själv
alkor, har du några bra nb's du tänkte sälja? jag tror vi har samma storlek :)
SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ SHELTA!!! Jag mailar dom o förbokar AJ 7 Bordeaux för typ en vecka sen. Jag bokar i st 10. Jag får ett mail där det står att jag har bokat i st 10,5. Jag mailar tillbaka o säger att jag vill ha st 10. Jag får ett mail där det står att jag har bokat i st 9,5. Jag RINGER o pratar med nån snubbe som säger att jag har bokat i st 10 och att DE KARTONGEN LIGGER FRAMFÖR HONOM och dom ska skicka den asap. Jag cyklar hem som en galning, krockar nästan med en stor jävla gatusoparbil, hämtar o öppnar paketet och VISST FAN HAR JAG FÅTT FEL JÄVLA F**T STORLEK!!!! HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA!!??!! Ahhhhh.... Och nu har dom självklart inga st 10 kvar och jag har inte råd att lägga ut 1500 för ett till par innan jag får tillbaka pengarna från shelta, som jag antagligen inte får förrän jag har skickat tillbaka skorna (+ att det är fucking PÅSK nu så därför kommer det ta ytterligare några dar...) Summa summarum; jag kommer inte handla på shelta igen!
Skivsamlare
2011-04-19 21:57
poo: hehe ok. tyvärr inte! Är jag i stan då så kommer jag givetvis dyka upp på swappen och ställa på en öl eller två i solen efteråt.
Gizzo , i feel you, de är fan duktiga på att strula till det på Shelta...hade problem med White Cement IIIorna från dem... Kickz.com har kvar "Bords" sz10, beställ från dom! Sitter själv och väntar på att de skulle lägga Flint XIII eller CG XI på rea så att man skulle kunna dubbla på dem...
Hellsinki Sneaker Freak!
OMG! Tyree skaparen av sneaker serien sneeds rockar min tröja!!!! :D
Fick ett mail från shelta där de skrev att min 10 fanns kvar! Vilken tur! Perez> e-props!
Soke> hojta gärna om du ser att CG11's går på rea på kickz.com. Jävligt sugen på dom!
Han tror ena skon är en telefon och den andra har han på en t-shirt, märklig snubbe det där.....
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
^ Du fick mig att le där, om det är för att det var roligt eller för att jag är uttråkad vet jag ej :)
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
perez: hmm ja kanske det. Jag ska ev dela med en kompis. Men ingenting är bestämt än. Jag vet inte ens om jag kan vara med än heller. Men vi kan ju höras om det :) realidad: Hmm jag har inte sådär jättemånga NB. 670bb eller 670 norse project är väl de bästa.
Forumssignatur...<br>
Perez nu tar du och gör en tischa med ett par air max på!
...eller så får jag börja köpa jordans.......nääääää
Blev ett par air pegasus till från usa.
Väntar även på ett par am90 från jdsports.co.uk som skickades den 30! Man undrar lite om de la ett kilo knark i skokartongen eller om brevbäraren gått och dött.
Mailade iallafall igår ett svar på förra veckans fråga vart skorna höll hus.
Formulerade mig simpelt: "Hi! Nope, still no shoes......."
Hahaha har fortfarande inte fått svar. Jaja vi får se om de dyker upp.
Är även lite sugen på dessa:
http://www.slagskottfilm.com/
Yes fick bli skorna ovan samt dubbla på ett par clae russel från 2009 som de reade ut på size för 40 pund. Inte riktigt säsong men de är grymma vinterskor i alla fall.
Skivsamlare
2011-04-25 23:14
/hud: Det är jag med! Har mailat SNS om honeycomb cw:n tidigare i år och de ska få in den! Vet inte datum dock.
Glömde helt bort att jag beställt skor från size så jag råkade beställa am1 wallabeeeees. Får ta det lite lugnt nu.
Nån som har nån aning om vad Wolf Grey V:an kommer att kosta på Cali/SNS? Shelta har 173€...blir ju fan billigare att beställa från Asien...via Kicks-Crew får man dem för 205$ (inkl. shipping), som blir ca. 140€...
Hellsinki Sneaker Freak!
Honeycomb CW:n finns på Athlete's foot och Caliroots nu
Formerly known as BobbyBlingBling