upp, sånt här är ju kul tokigt sammanträffande när jag blev polare med en snubbe som heter Tom (samma som jag, men inte detta som är sammanträffandet om du trodde det!) vi blev polare via en gemensam kamrat, efter typ ett år snacka vi om släktingar vi har av nån anledning, så visade det sig att han Tom och jag Tom är tremänningar. det va sickat. sen en gång så sa en polare att han hörde en låt på family guy, tjatade om den låten i en kvart men han kom inte på vad fan den hette, så sa jag skiiit i DET för fa-an!! sen slår jag på play på radio-funktionen på spotify med typ 80-rock, hiphop och country (?) förklickat. låten som kommer blir Journey - Don't stop believing. och det var den låten han gnällde om som var på family guy avsnittet! vi blev helt lyriska (har en ganska tråkig vardag) sen sprang min morsas favvo katt bort för 4-6 år sedan, vi har delade åsikter om tiden... men så i sommras trilla morfar av pinn, och samma dag kom kissekatten tillbaka! illa tiltyglad, utan ett öra, ett köttigt sår på skallen, och utan förmågan att jama (har inte med saken att göra men vill pointera hur hård kisse det är). Tror inte på reinkarnation eller whatever, men kusligt sammanträffande :)
"life's a garden, dig it."