Bildtråd - Kylskåp!

Övrigt - Blandat

Bildtråd - Kylskåp!

Äkta mtv cribs anda så skapas en bild tråd, jag vill se vad du har i ditt kylskåp!

PS: Kan inte ladda upp nån bild saknar överföringssladd :(

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Haha nice initiativ, ska bli intressant ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Ingen kylskåpsbild, dock ett bättre tillagat kvällsmål!
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App P20 - Enjoy your hjärtattack?
pissigt att särskriva bildtråd.
Jukkz, nu var det ju inte direkt "dinner for one".

Vi var två.

Faktiskt.
pra krejjer, ska fota det där lässna helvetet till skafferi under helgen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi är överallt!
Producent

2010-01-29 19:21
dansk fatöl och korv är så jävla snyggt det går. ska se om jag har kameran hemma...
jagvillocksåhaenblog.com
Den med mest grönt i gifter jag mig med!
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
Everlast P19

du måste ju lägga upp en bild på ditt kylskåp som det är nu, jag gissar att det där är inför ett party. surprise whoa crib!

Där har vi skönheten.
Jag ser en trend som uppenbarligen måste följas, här är mitt lilla kylskåp;

Sen undrar ni vart alla pengar har tatt vägen som ni skulle betala hyran för :D

Nä men vafan det är inte pimp my kylskåp lägg upp en bild på hur den ser ut nu!
"pimp my kylskåp"
hahahahaha
www.code26.com grafik och konst.
App P20
WE GOT THE MUNCHIES
Måste säga att många kylskåp i tråden påminner mig om stocked fridge, fast en mer manlig variant:
ärligt talat äter ni ingen mat? era kylskåp ser så jävla stereotypt svennebananiga ut, yeääääääää jag är 20 får köpa öl o har flyttat hemifrån
hahahah, håller med ovan, where is the food?
Maten finns ju på McDonalds o pizzerier osv!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Midas
Bigup till den första och hittills enda verklighetsanknytna kylskåpsbilden. En fråga dök dock upp i huvudet; rymmer inte flaskan högst upp in i "flaskhyllan"?

Till er andra:
Sköna alkokylskåp ni har. Ser snyggt ut, men man börjar ju undra om det där är vardagsutseende eller uppladdning inför en väldigt trevlig tillställning. Hade varit kul och veta "whats the occasion". :)
Jag provade nu, och det gjorde den ju! Trodde per automatik att den inte skulle få plats där, av någon anledning. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Mitt kylskåp såg ut sådär i början av förra sommaren efter en Tysklands resa... Vanligtvis är det bara tomt. Nu har jag iförsäg sambo så då är det fullmatat med mat...
Det mörka längst ner till höger är en nötytterlår.

tredje hyllan uppifrån är till hälften full med vattenpipstobak. tror jag har 20 olika smaker.

Potatis, paprika, aubergine och lök finns iaf i grönsaksväg.

Amazighen will remember
i dörren har jag hemlagad blåbärssaft, MASSA buljongtärningar, vinäger, ketchup och soja bara. inget värt att ta bild på
Amazighen will remember
Påtal om kylskåp, har ni tänkt på hur mycket onödiga grejer det oftast finns i dom?
Vart kommer allt sådant ifrån?

Och mitt stora kylskåp kan sammanfattas;
cola+bacon+teryakisås+mjölk+ost.
Det har alltid och kommer alltid att finnas där.
Amazigh

Du bör ju torka ur ditt, ser lite skitigt ut där.

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
fan va alla har konstig mjölk hemma
Bara norrmejerier är gott nog, den gröna.

Påtal om mjölk.. Vad fan är problemet med svenska mjölkproducenter? varför görs ingen 3.5-4%ig mjölk!?!?
prinsen i hundkostym.
Amazigh F21
tredje hyllan uppifrån är till hälften full med vattenpipstobak. tror jag har 20 olika smaker.

Potatis, paprika, aubergine...

jag trodde först det var tobakssmakerna du räkna upp, o tänkte potatis wtf? :P
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Manager

2010-02-01 08:12

Översta hyllan

Mjölk, kokosmjölk, matlådor med spenatsoppa och en pastarätt, ägg, smör, kattmat.

Andra hyllan

Crème fraîche (en naturell och en smaksatt av årets kock med getost, honung och rosmarin, finns inte i butik ännu), ost, Oatley matlagningsgrädde, smör, hallonsylt, mangomarmelad, fikonmarmelad, lingonsylt, apelsinmarmelad (jag äter inte ens marmelad, haha).

Tredje hyllan

Tahini, paprika, gurka, tomat, röd mangoldsallad, machésallad.

Fjärde hyllan

Blomkål, avokado, vitkål, citroner, lime.

Lådorna längst ner

Morötter, gul lök, rödlök

Skåpsdörren

Kaviar, ett par olika Tartex, fruktpuréer (körsbär och plommon), buljonger, ishavsrom, plastcitron, soja, grön thaicurry, röd thaicurry, två flaskor ättikssprit, färsk dill, vitlökssås.
Redline!
Jag skall fotta mitt när jag kommer hem :)

Annars håller jag med om att det finns mycket svennebanan över folks kylskåp :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Dr.Octagon

Den crème fraîchen verkar ju galet god. Vad är det för märke? Och hur fick du tag på den?
Manager

2010-02-01 09:59
Nattugglan: Det är Arla. Jag snodde ett par burkar när jag var på Årets kock i torsdags.

Den är rätt god även om det kunde vara lite mer av smakerna.
Redline!
två flaskor ättikssprit? varför två st?
I stay so hungry that if 50 Cent came to rob me
he'd be part of my charity
Manager

2010-02-01 20:03
Tombombadilla: Bra fråga. Jag har tyvärr inget svar. Båda är använda typ en gång.
Redline!
Dr.Octagon leder hittills!
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "

Mitt kylskåp :)
Alla äger mitt kylskåp förutom Midas.

Måste fixa sladden!
Moderator

2010-02-01 23:21
Ta bort broccolin och kattmaten så känner jag mig nog mest hemma i Nattugglan's kylskåp :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Skåpet

Översta hyllan:

Naturell Philadelphia, pastrami, herrgårdsost, salami, Zoegas, pågens energi osötad, lingongrova.

Övre mellan:

Keso - ananas/passion, kiwi, crème fraîche, skånsk senap, rödbetor, lingonsylt, bostongurka, önos smörgåsgurka, diverse barnmat från hipp/semper/nestle, bregott.

Mellersta mellan:

bregott, omega 3-ägg, bacon, blåbärssoppa, nyponsoppa, blomkål, bregot, rocculasallad, felix ketchup, kattmat.

Undre mellan:

Broccoli, champinjoner, brysselkål, haricots verts, sockerätror, provencalsk sallad, kruksallad, pärltomater

Nedersta:

Potatis, morötter, rödbetor, björnbärskräm, persika-maracuja yoghurt.

Dörren:

Översta hyllan:

Tomatpuré, tartex, kalles kaviar, hapå, skånsk senap.

Översta mellan:

Gröna oliver fyllda med citron, sötstark senap, senapsill, hovmästarsås, svartvinbärsgelé

Understa mellan:

Pimentooliver, dijonsenap, habanero/tequliasalsa, gingermarmelad, tomatsill, slottsenap, fiskdressing, thousand islanddressing, citron på flaska.

Understa:

Mjölk, matlagningsgrädde, ananas/apelsinjuice, hamburgerdressing.

Tyvärr råkade min kära sambo handla massa senap av någon konstig anledning till jul. Vi äter senap väldigt sällan, och den sort som går åt mest är dijon. Någon i desperat behov av massa senap???
Galet bra kylskåp där nattugglan!, du leder nog hitills!
prinsen i hundkostym.
Men nattugglan har ju barn, då räknas det inte :)
Haha, det är sant. Nu har jag ett fullfjädrat "vuxenkylskåp".

Ingen öl, inga snacks, inget weed :)

från ett kollektiv jag bodde i, vi var 5 pers som delade på detta å det var sällan mer än såhär mkt i..
www.code26.com grafik och konst.
Haha, mitt kylskåp är nice. Jag köper mest saker när man ska äta det. Är lite smådrygt att storhandla med kollektivtrafik.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas, du måste väl ändå ha kött i frysen då? går ju inte handla varje gång man äter, måste bli äckligt dyrt då.
Jag har lite räkor och fisk i frysen, ja. Men jag förstår inte varför det skulle bli dyrare av att handla varje gång. Finns ju givetvis basvaror som håller länge men grönsaker och sådant köper man ju alltid samma dag, och typ grädde eller sådant till såser.
jagvillocksåhaenblog.com