[Skryt] - Vad är du känd för?
Ja, en riktig kukmätartråd. Men vad är just du känd för? Kanske inte i tidningar och sånt, men bland vänner? Eller på Whoa kanske? Hit it. Jag är känd för att kunna häva i mig myyycket bärs och grym på tevespel, kan även laga grym mat när jag känner fört! Vad jag kommer på just nu. Kör bara, köööör!
be the change
Jag har fett stor kuk! Vad jag kommer på just nu.
Hmm. Att jag inte kan få stryk i Tekken Tag Tournament och Tekken 5.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Att jag är förbannat rolig!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Jag är riktigt snygg. Tackar aldrig nej till en jolle.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2010-06-08 14:25
Oj oj vad tråden kommer spåra ut så småningom :D men ja... jag är känd för att lyckas klämma in mina käcka skämt om allting.
känd för jag är okänd.
Äger dig som staten
Jag måste tillhöra den absoluta världseliten på Tony Hawks Skateboarding (första spelet på PS) Fick även en puck i skallen när jag var på AIK-Leksand (1998) så matchen fick stoppas i 1min typ.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
För att jag är smart, verbal och språk-kunnig som en fadderpappa. För att jag festar in i helvete mycket. För att jag av nån anledning vet en satans massa saker om folk. Jag vet inte riktigt, det är fett svårt att uttala sig om vad man är "känd" för
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag kan rimma på hur många stavelser som helst :)
Jag är inte känd för nått. Jag är fett med underground yo!
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
ajusteja, att jag smiskar dom flesta till dammpartiklar när det kommer till att skriva texter. Det är nästan fånigt när det kommer fram folk börjar prata om sånt
att jag är dum. att jag sover mycket. att jag munchar som få andra. att jag gör bäst kladdkaka. att jag röker mycket. att jag är fattig. att jag hänger för mycket på whoa.
det är iaf vad folk alltid säger/tror om mig...
samma som skillz. -att jag är dum, mig kallar dom smart.
åh vi är likisar fridan! :)
skillz, jaaaa! :) jag är känd för att vara svag också. dom kallar mina muskler för senknutar :(
hahaha jag är också känd för att vara fett svag :) lat också iofs, sjukt lat.
skillz, vi är dåliga på att skryta.
Jag är nog lite känd pga alla olyckor jag råkat ut för. Om inte så borde jag nog vara det. Haft Malaria, ramlat från en luftballong, suttit i häkte i Atlanta osv.
Jag tycker också att ni är kassa på att skryta. Skriv istället om hur bra ni är på att spamma nattråden. ;)
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
skillz, man ska väl skryta om bra grejer! inte för att det är nåt fel att vara lat.
jag ser inget negativt i det jag skröt om :( bara bra saker! sen har faktiskt xpertize rätt, vi lyckades få 1000 inlägg i nattråden två nätter i rad!
okej dom två sista och att vara dum är inget att skryta med :(
Att jag jämt ser stekt ut. Börjar fan bli en börda, jag röker typ aldrig holk. En gång i månaden max, om ens det hahah. Jag har ett rätt känt nick på ett community, folk känner la igen mig där ifrån. Jag är enligt kompiskretsen, en jävel på att ragga.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Toastare
2010-06-08 17:56
Att jag är snygg Att jag är intellektuell och allmänbildad Att jag gillar att ta powernaps på ca 3-4 timmar.
Jag skyller allt på Emma!
Att jag har har varit i final i vem vet mest Att jag pratar danska flytande Att jag suttit fast i ett el-stängsel i 30 minuter
Producent
2010-06-08 19:29
en av världens bästa på NHL 2006 på gammla Xbox alrdig förlorat i det =) Känd även inom min kompiskrets att jag ofta hamnar i fyllecell ( brukar höra att jag borde ha VIP kort där snart )
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag är grym på guitar hero och kasta granater i worms. Kan kolla på sneakers på ebay tre timmar i streck. Jag kan somna vart som helst när som helst.
Testosteron cyklade in i en brevlåda och krashade ner i ett dike dårå. gjorde ont ungefär var 5e sekund men satte jag ner händerna i backen gjorde det helvetiskt ont. därför jag inte kunde komma loss. var typ 10 bast
i min omgivning... finns ingen som är hårigare än jag finns få som talar lika många språk som jag finns få som har rest lika mkt som jag finns få som GARVAR lika mkt som jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Justeja, jag står nästintill aldrig i kö eller betalar inträde någonstans heller
Jag får in ett ciggpaket i munnen, på höjden. Sån jävla claim to fame!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag är känd för att vara latast i hela världen. Och för att vara rolig och snygg. Och jag kan göra samma sak som Refused fast med en snusdosa, på bredden...
Jag är känd för att skita i allt.
För att dricka öl snabbt utan att försöka, det vill säga att om man ska tävla kommer jag aldrig först. Annars brukar jag vara några öl före alla andra. utifrån det e jag värdelös:)
Just because i stand over you don't mean you understand me
För att få stryk. Lyckades alltid åka på gängpisk förr. Vet inte varför men direkt det vankades fylla var det någon som ville banka på mig. Har hänt att jag blivit påhoppad av flera st, helt oprovocerat, hur många ggr som helst. Inte hänt på ett år nu dock, men polarna var aldrig förvånade när jag dök upp med bruten näsa och blåögon.
ar kand for min formaga att alltid hamna i ytterst markliga situationer.
Redaktionen
2010-06-09 13:14
Jag va känd för att kunna baka snus. Bodde i dalarna ett år. När jag kom tillbaka till sthlm så va jag den ända som kunde baka snus.
Förut va jag grym på att kolla på tv.. Det va jag också känd för.. Blev förjävla många timmar framför tvn varje dag..
Annars är det väl
wipeout ..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Jag är fett jävla känd pga Patrik & Lillen - vifta med händerna HAHAHAHAHAHA Också känd för att jag kan vara rolig och att jag har liten snopp!!
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
370HSSV Hahahah nu kan man ju tro att alla i dalarna kan göra det :O jag har aldrig hört talas om att man gör sånt här och jag har bott här i 10 år... kanske lite högre upp man roar sig med sånt.. vet inte vad jag är känd för, att vara stor och stark faktiskt.. På skolan och sådant.. Vet att folk är lite rädda för mig :O haha, sen för att jag såg ut som en kille när jag var liten.. såååå att vara jävlig lång att vara jävlig stark att vara rätt smart men ändå dum och den lilla pojkflickan... hmm
INGEN har någonsin vunnit över mig på Def Jam Fight for New York på Gamecube... ingen! And if anyone likes to challenge me, feel free to step up.
At the gates of Eternity...
jag har varit på gymmet i 8-9 timmar i sträck jag har tagit 270kg i benpressen jag har har även simmat i 19timmar utan att gå upp ur våran inomhus pool, stannade och drack lite cola zero ibland
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Moderator
2010-06-09 16:15
för några år sedan va jag han som "alltid va full" haha. Men har alltid varit mina stora händer och fötter också. Har alltid varit den som gjort sjukast/stördast grejer i min kompiskrets.
//TW
Att jag skatar och kan lite skit. Sen e de väll andra saker men vet inte vad andra tkr ja e känd för
Mitt förnamn och mitt afro.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Hehe fan då B. hmmmm kaxigheten antagligen.