Jag kan misstolka allt, I got a talent!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator
2010-06-09 19:39
En sak till, min äldre bror har från sina yngre år (13-14) fått behålla sitt CS-nick av någon anledning, det är "kunne". Alla, och då menar jag ALLA kallar han för det, förutom släktingar typ haha. Men ingen (utom jag och några få till) har någon aning om vart namnet kommer ifrån typ. Han är rätt välkänd i sundsvall och genom det så är det många som känner igen mig som "kunnes brorsa". Händer var eller varrannan gång jag e på krogen att någon främling frågar "är det du som e kunnes brorsa?". Riktigt irriterande faktiskt, förklarar för dom att jag inte heter "kunnes brorsa" och att dom gärna kan kalla mig Tobbe. haha
//TW
min sång röst och min sköna tanke sett
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Mitt musciserande, mina kläder, lagar sjukt god mat, är nog den mest upptagna hobbypsykologen i mina kretsar och håller alltid förfester, mitt gamla band. Tror jag.
Att jag håller i cyphers och battles i stockholm och så har jag väll varit och battlat lite här och var ^^.. det och så gör jag jävligt bra grillat kött, enl mig och mina polare + familj och släktingar och random strangers som har ätit av det
Follow the dao, right about....NOW!
Att jag alltid drar till mig psykopater och annat märkligt pack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
att vara otroligt skillad med nuube tuuben på cod4. ( obehagligt skillad öht @ cod4.) annars musiken eller min stökiga lgh.
work some magic
är väl känd för: den som rappar typ hela tiden. blir ozzy osborne när ja är fett sliten haha somnar alltid sist ;) och för att ja är en skön snubbe helt enkelt.
Som en norrlänning känner jag mig hemma i tråden. Då norrlänningar är kända för att kunna skryta om sina förmågor. Så nu jävlar. Jag kan spöa vem som helst Jag kan dyrka lås med locket på snusdosan Jag kan peta upp en hel snusdosa under läppen med enbart hjälp utav tungan Jag är en mästare på högaffeln Jag kan hinka två liter hembränt utan att bli det minsta berusad Jag kan hoppa bungyjump med mina skosnören Min volvo 240 går lätt 250 på ettan Jag kan använda min snus som airbag Min hembrännare gör den godaste spriten i norrland Jag är känd för mitt dåliga tålamod, och dricker därmed min mäsk istället Jag kan hugga träd med mina tånaglar Jag rakar kuken med vinkelslip Jag torkar arslet med sandpapper Jag använder min borrmaskin som öron-tops Min skoter är snabbast i världen
Wurrup?
Nej men.. Bland vänner och sånt är jag väl känd för snubben som alltid flummar omkring och gör hela världen till ett skämt. Försöker alltid liva upp stämningen liksom. Därav mitt "namn". Annars är jag väl halvkänd för "musiken", att jag är en jävel på online rollspel. Hyffsat skicklig på engelska och att jag dricker grymt mycket oftare än en 17 åring borde göra. Det är väl vad jag är "Känd" för. Antar jag. Är även känd i trakten för att vara "En jävel på att slåss". Vart dom fått det ifrån vet jag dock inte, då jag inte slagits på fyra år. Men det är väl bara bra, slipper man folk som ska jiddra med en.
Wurrup?
Jag är känd för att vara värsta partytjejen och för att jag är rolig. Sen är jag känd för att jag är så lång också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du glömde att du är grym på pokémonljud mellon!
Graffare
2010-06-11 12:55
Enligt min flickvän är jag känd som ett bra "pojkvänsmaterial". Alla hennes tjejkompisar säger att hon har en sådan otrolig tur som träffat en schysst kille etc. (vi har varit ihop i 7 år). Själv tycker jag det är konstigt, men å andra sidan är det roligt :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
tokfan : Haha! Ja det är sant men det är ju en ny talang så inte mycket folk som känner till!
Underhållning jag såg att ditt första inlägg var fake eftersom du skrev att du rakade kuken med vinkelslip. Norrlänningar rakar inte kuken Jag är förresten rätt känd för att jag var grym på att glidtacklas när jag var yngre, i fotbollssammanhang då
Att jag är stark som fan och skitsnabb
- men nog om dig nu.
Choppa Det vet du ju! sluta tjaffsa nu annars pekar jag finger
- men nog om dig nu.
jag har alltid rätt även fast jag har hur fel som helst. nu förtiden är det dock ingen som argumenterar med mig längre för jag ger mig aldrig
Min ölkagge Jag är dryg (sägs det iaf)
Hej, Träffat Jacob?
Att alltid bli fullast på fester.. =(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Känd i klassen för att vara snygg Känd bland vänner i övrigt för att vara en bra kompis Känd för att vara jävligt bra i diverse spel sedan vet jag nog faktiskt inte.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Men vadfan, ni är ju inte kända över något ni förklarar ju bara hur ni är som personer.. Åtminstonde de flesta.
Don't!
Producent
2010-06-12 19:56
Jag är känd för att ha sjukt bra minne. För att jag gör musik och kan mycket om musik och dricker mycket starköl.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag är kännd för att vara Whoas med hatade rappare :)!
Jag är känd för att käka mycket benzo
Känd för att jag kan alla Eminems texter uttantill haha. (förutom det nya albumet)
jag är känd för att kunna bli extremt vindögd när jag vill, går alltid hem hos brudarna.. jag kan även knaka mina knäskålar jävligt bra när jag böjer mig ner, det är rätt najs..tjoflöjt!
Jag är nog känd för min feta musik ;) Sen är jag en riktig talang på att fixa in hur många pers som helst i en konstig situation.....
Bruzz: Du går in på en mack med pistol o rånarluva o säger "hej en 88'a och en comviq kompis 75", eller?
I min vänskapskrets har alla en superkraft, man får inte välja den själv och den är ibland helt värdelös som superkraft (en kille kan t ex. förstöra skämt som ingen annan). Min superkraft är att kunna hitta gratis alkohol och droger på festivaler. Vet alltid vem man ska fråga eller vilket tält man ska sticka in huvudet i. Oerhört användbart. Insåg också i helgen att jag är GRYM på att rida elektrisk tjur.
My heart lives in my vagina.
Th1ef Det där kan alla tjejer som ser bra ut, det är ingen superkraft, kallas sexuellt utmanande... :)
be the change
hahahahahahahahahaha thief du är rolig. Du har ett utseende som gör att man vill ta fram sin flaska vodka, sin karta roppar o bara "läääääääääääääääääääuuuuget snäckan, ska du komma in i tältet en stund?" *hoppas att hon inte har en rapewhistle* skämt åsido. Fast sant utan våldtäktsdelen
Moderator
2010-06-14 12:24
Jag kan inte ett piss som är värt att vara "känd" för, ändå verkar alla häromkring veta vem jag är. Ytterst förvirrande att alla vet vad man heter och vem man är när man aldrig förr sett människan.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Producent
2010-06-14 13:02
Beats, sjuk humor och dricka öl...
JackVegas- + MRSalesman Grejen är att jag kryper in i tomma tält och letar alkohol. Spelar ingen roll om mina tjejkompisar öppnar 20 tält och jag bara ett, det är alltid jag som hittar en bag in box eller liknande. Inget med utseende att göra. Det är en superkraft. Självfallet är det ingen konst för mig att bli bjuden på alkohol, men det är ju knappast någon sport. Vad gäller droger brukar inte folk bry sig om hur deras kund ser ut, får de kränga sina varor är de glada hur som helst. Och roppar är inte precis vad jag brukar köpa på festival.
Fan kryper du in i tomma tält för din lodare, tror visst att roppar är vad du brukar köpa på festival
Lagar brutalt god köttfärssås, brukar få till fint kött vid matlagning också. Skrivit lite i lyricismforumet på whoa, vet inte om jag är känd, men jag var väl igenkänd i just den forumdelen när jag var som mest aktiv. Är också känd för att vara försenad oftare än andra.
Vanilla För jag är en tjuv? Duh? Brukar köpa dödsknark och dra genom ögat, så äre
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Bäst på grillen, bäst i köket och bäst i sänghalmen. typ sådär
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Jag är bäst i kortlek
stampa med leroy.. haha fyfan! =]
be the change
Producent
2010-06-15 01:09
Har mycket otur.
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
Hon med de nybakta bullarna, de stora ögonen, oidentofierbart ursprung och håret som alla tycker är svart fast det inte är det. Mest ytliga saker. De egenskaper som rör min karaktär är inte så smickrande. Och de som faktiskt är smickrande är inte lämpliga att ta här.
Delam tange barat
Jag lär ska vara känd för att jag snart kommer vara publicerad författare, i samma bok som bland andra Pst/Q och Daniel Boyacioglu, det är häftigt. Annars, bland de som känner någon som känner mig, är det nog musiken som kännetecknar mig. Kanske. Det, eller att jag varit mycket tjock.
..att använda twitter på fyllan. iallafall vad mina kära vänner påpekar då och då..
kul att de körs
sugadaddy, for real? hahah jag brukar fan köra dom där på fester när man ballat ur haha, troligtvis bästa videon någonsin!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker