Tatuerare med drop in eller tid över imorrn? 5/7 sthlm

Övrigt - Blandat

Tatuerare med drop in eller tid över imorrn? 5/7 sthlm

Har smått panik, råkade göra en tatuering under helgen med typ 500 promille i kroppen, den sitter synligt och motivet är idioti. jag måste göra en cover up på den så fort jag bara kan innan jag tar livet av mig.

är du en bra tatuerare? känner du någon eller vet du en salong med drop in eller som kanske inte har så mkt kunder imorgon måndag?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Du måste ju visa bild kom igen. Sånt här är ju priceless. Hur stor och var sitter den? Är det något avancerat du kräver ska ersätta den, eller räcker det med en svart boll typ?

kan även åka 10mil, uppsala, nyköping etc om jag måste.

hjälp mig nu sen ska ni få se på bild. hahaha

Åh detta är spännande. visa!

det är garanterat det fulaste ni sett! hade inte en aning om mästerverket när jag vaknade ens, haha fyfan måste hålla mig borta från alkoholen ett tag
HAHAHAHAHAHA!

Asså sorry man, skäms över att skratta åt ditt missöde, men shit asså, detta var fan det mest hilarious jag läst på nätet på länge.

Hoppas du får det fixat, ^^
va nej asså jag garvar själv åt det, fast sen ser jag mig i spegeln å blir påmind om hur ful den är! fan man lever bara en gång å det här hade varit ett minne för livet om jag bara hade kommit ihåg det :p
=D
mhm
Bild nuuuu!

visa bild är de som gäller asssså
http://www.myspace.com/luegoods
om du väntar till fredag så har east street drop in...men dom e dyra dock. kanske värt ja vet inte
vi är överallt!
bild kanske kommer vi får se. det som hamnar på nätet kan ju följa en livet ut... typ som en tatuering :p

låt mig säga så här den sitter på halsen och det ser ut som an 3årig anafalbet gjort den.

tatueraren hade nog om möjligt ännu mer alkohol i kroppen än mig.
de på east street är så satans dryga bara, och nedlåtande, jag hade INTE velat gå till dem med ett fyllemisstag.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
finnen i kassan e riktigt oskön haha...
men a det va dom ja kom på som har drop in...
vi är överallt!
priset spelar ingen roll i det här läget, den ska väck kosta vad det kosta vill!

kan inte vänta till på fredag, jag har en chefsposition på jobbet nu hade dom flesta säkert bara garvat men ändå. jag vill inte visa mig så här hahahaha
haha förstår det, men du vet att det finns om du nu inte hittar nått till fredag.
glid in annars på olika ställen o kolla om nån har en lucka...
vi är överallt!
jo jag ska göra det, bara gå in å tjata till sig en tid "men fan kolla hur jag ser ut snääälla" tror nog att första stället kommer ta emot mig efter dom ser eländet. annars måste jag antingen hänga mig eller ta fram vinkelkapen
Admin

2010-07-04 22:54
Kan du inte sätta ett plåster eller en kompress över och säga att du inte vill prata om vad som hände? Sen när du väl tatuerat över kan du bara säga att du gjorde den först men den blev misslyckad och du ville vänta med att visa tills du fick den som du ville ha den. Du behöver ju inte nämna omständigheterna.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jag vet en studio som har drop in måndagar mellan 12 och 19. Jag ger dig gärna namn och adress men jag är rädd att du måste posta en bild först.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Hehe, utpressning? :)
Producent

2010-07-05 01:52
det finns la någon i nyköping/oxelösund som har drop in om jag inte minns fel.
Jag undrar samma sak som JP, går det inte att ha kompress över tills du får en tid hos en vettig tatuerare?
Delam tange barat
I väntan på bild skriver jag bara Hej!
Du kan ju ta och åka runt och fråga i olika studios så tidigt som möjligt. Testa Tumba Tattoo exempelvis, det verkar ju vara nära dig. Vet att många gillar Hectors grejer men de är ju flera som jobbar där.
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
Fan du kan du ta bort den med laser istället för ersätta med en ny.
Don't!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Vafan, har det inte dykt upp nån bild än? :(
Walking the street of dreams
Hangaround

2010-07-05 15:41
Ligger i Tierp. Ca en och en halv timma med tåg från sthlm. Låt dig inte luras utav designen på sidan. http://www.crazyfreshtattoo.se/

Portfolio: http://crazyfresh.blogg.se/images/2010/untitled-1_86086438.jpg
Hangaround

2010-07-05 15:41
Ring så har du nog en tid ikväll eller imorgon.
Mitchy P11 Att ta bort en gadd med laser är ju något man gör över en eftermiddag sådär :)
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Jag tipsar om Stuck tattoo på Kungsholmen. Hill och Ville är skitgrymma.. och vad jag vet har Ville tider nu.

fejsbook grupp

http://www.facebook.com/group.php?gid=31822518150
Jag skyller allt på Emma!
Och jag vill säga att Stuck är bättre än Crazy fresh tattoo... om jag nu ska vara helt ärlig. Även om de är grymma och gör sin grej.
Jag skyller allt på Emma!
gnaget_90 P20
Jag har ingen aning om hur det fungerar, vet bara en bekant till mig som jobbar med sådant och tänkte att det kanske lät som en bättre idé. Men förlåt, ska allt se till att bli mer påläst ;)
Don't!
borde införas en regel för att trådar som dessa, SKALL innehålla bild.
 graffiti är som bäst, olagligt.. på en snutbil.
ja vafan, håller med Misery_chick, hade ALDRIG vågat gå till East Street med ett fyllemisstag till tatuering. dom var så jävla otrevliga och nonchalanta och dryga när jag gjorde mina tatueringar där så man undrar ju hur fan de kan ha kunder kvar..
you killed the part of me that cares.
varför säger ingen till dom på east street att snyta sig då?
sitter ni där o skäms hela tiden ni blir tatuerade eller vadå?

är dom så coola?
du vill ligga med mig men det går inte
Vad fan, ingen bild än?
Groupie

2010-07-09 14:52
kom igen, jag har följt tråden bara för att få se en bild x)
The purpose of life is a life of purpose
nu är jag väldigt besviken....
nej nu slåre fan slint i mig, vad i helvete är bildfan?

graffiti är som bäst, olagligt.. på en snutbil.
instämmer med föregående talare: langa pic!

Moderator

2010-07-12 00:34
Tycker trådskaparen ska bannas om han inte lägger upp bild snart.
Vardagshjältar som gått för långt.
hahahaha! underbart, nu måste bild upp! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2010-07-13 20:56
Picture or it didn't happened
//TW
hehehe många nyfikna. det som har hänt är att jag har levt med denna skit nu i 3v, har lyckats jobba varje dag utan att nån har sett eländet, men det sliter som fan på livet, inte träffat nån från familjen än, har valt att endast träffa en liten skara vänner som dels inte bryr sig/håller käften.

det dök upp en bild på facebook som jag snabbt tog bort taggen på :)

kan knappt gå till affären i rädslan av att träffa fel människa men nu på måndag ska jag äntligen göra en laserbehandling iaf! testar göra 2 å se resultatet, kanske blir det en cover up ändå om inte resultatet är godtagbart.

jag lovar att bild kommer så fort jag inte behöver lida för skiten längre. just nu vill jag inte göra det värre än vad det redan är för mig.
Kan lägga ut bevis på att jag inte ljuger iaf
Moderator

2010-07-16 18:27
Fan va jobbigt o springa runt o gömma sig för folk hela tiden =/

Bara för att få vara lite skadeglad så kan jag säga att alla jag hört med som gjort laserbehandling säger att det gör mycket ondare än att tatuera tyvärr. Att göra en tatuering efter att man laserbehandlat brukar inte förekomma, dels för att huden där blir som ett enda stort ärr vilket gör att det är skitsvårt att tatuera där, sedan så gör det förjävla ont att tatuera på det "ärret" också.
//TW
sjäva tatueringen kändes inte i mitt tillstånd jag var i då ;)

och i det tillståndet jag är i nu så skiter jag fullständigt i smärtan, det får göra hur ont det vill jag ska bara sitta där å le!
Någon får starta tråden "Gissa motivet på cypress gadd!"
Walking the street of dreams
och i det tillståndet jag är i nu så skiter jag fullständigt i smärtan, det får göra hur ont det vill jag ska bara sitta där å le!

En sak att prata om det, en annan att göra det :)
Don't!

HAHAHAHA!!! morons! :)

Jag har kör heldag imorrn, annars hade du kunnat köra hos mig.

Laser känns som att spänna ett rejält gummiband mellan pekfinger och tummen, sen sätta det mot huden, och spänna bak bandet med andra handen en riktigt bra bit, sen släppa. *SMACK*!!

Ha så kul och lycka till :)

Brought to you by Carl's Jr