|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
vinoshitto: snackar du borttagning eller tatuering nu?
|
|
|
Jag snackar tatuering. Vi har tillgång till laser, men den sköter inte jag.
Vi är i norrköping också, så det är antagligen inte runt knuten för dig.
Brought to you by Carl's Jr
|
|
|
Laser är ju sjukt dyrt och resultatet blir ju fult.. tror det är bättre med en coverup.
sjukt att du inte kan träffa dina vänner? Vad har du för vänner? Mina hade inte brytt sig om jag hade ett hakkors, fitta eller dvärg på halsen. De hade nog tyckt jag var dum i huvudet som gaddat in det, men de hade kunnat ta det.
Jag gissar på att det är ett hakkors och du är jude..
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
Gjorde första laserbehandlingen idag och det kändes inte märkvärdigt alls, körde av hela tatueringen på en gång dom flesta brukar ta ett par pauser, men jag var som sagt mkt målvedveten gällande detta. Dyrt tycker jag inte heller, 800kr lätt värt det i mitt fall!
Kan redan nu 8 timmar senare se lite resultat faktiskt!
|
Moderator
2010-07-19 21:51
|
Men förihelvete. Bild!!1!11
Vardagshjältar som gått för långt.
|
|
|
cypress_hill Gav det resultat?
Don't!
|
|
|
cypress, om den försvinner, då kan du väll iaf vara så snäll att lägga upp bild efteråt : D
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
bild kommer tålamod
resultatet kommer inte på en gång utan processen pågår under 6v men lite bleks den på en gång ja. har en till tid om 6v igen efter 2 behandlingar lär man inte se mkt av den hoppas jag
|
|
|
Jag upprepar... Vad fan, ingen bild än?
|
|
|
Seriöst. Upp med bild. Det kan ju inte alls vara så allvarligt att man inte bara kan skämta bort det liksom
be the change
|
|
|
Jag håller med föregående! släng upp bild nu eller gå o lägg dig...
BAHA!
|
|
|
spelar ingen roll hur mkt ni tjatar, jag är väldigt noga med vad för info om mig som kommer upp på nätet. och när det gäller såna här grejer så kan det spridas överallt helt bortom min kontroll, när jag inte längre behöver lida för skiten IRL kommer bilder.
nu en dag efter behandlingen kan jag iaf ännu mer blekning iaf. känns riktigt gött
|
Producent
2010-07-20 23:04
|
aah jo, folk kan kidnappa ditt hus om dom ser din gamla tatuering :(
|
|
|
Så du tror folk vet vem cypress_hill på whoa är, och BRYR sig om en tatuering? Och vad spelar det för roll om den kommer upp senare, då ser dom ju fortfarande att det är du om du inte klippt bort det, och kommer fråga dig, och då ser man på din hud att den är laserbehandlad.
Det blir ju lika mkt skit i vilket fall om någon skulle bry sig.
Herrejävlar, jag tror jag skiter i den här tatueringen, han trollar ju.
be the change
|
|
|
Så... Om jag förstår det rätt kommer vi alltså att få se en bild om 6 (!!) extremt långa veckor? Helt oacceptabelt, vilket jag tror att dom flesta andra, liksom jag som har följt tråden i väntan på en bild, också tycker! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
Jag vill härmed uppmana ALLA att inte skriva här mer, låt han skämta för sig själv istället, troll!!
BAHA!
|
Hangaround
2010-07-21 20:43
|
Fuck this. Ta bort tråden förhelvete.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
Hmm.. Börjar misstänka att hela tråden bara är påhitt. Synd iofs, hade varit en kul story om den var sann.
|
|
|
aah jo, folk kan kidnappa ditt hus om dom ser din gamla tatuering :( haha:D
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
|
|
|
Tatuera över en oläkt tatuering!? det gör ingen seriös tatuerare.. Gnugga extra hårt när du tvättar tatueringen, gå och ta en lång dusch eller bada bastu! då kommer skinnet att lösas upp och det går att dra bort skinnet utan att du får några ärrbildningar. Var noga med att tvätta den och smörja den efter Bastu/duschen. Själv åkte jag spontant till Vietnam 2 veckor efter det att jag hade tatuerat mig, höll armen undan solen under hela vistelsen. Pga den höga luftfuktigheten så ville aldrig tatueringen läka och skinnet bokstavligen smälte bort över tatueringen. När jag kom hem så var den i stortsett 20 år äldre fast utan blow outs! Vart ytterligare en sittning på sleeven.
|
|
|
Tatuera över en oläkt tatuering!? det gör ingen seriös tatuerare.. Måste man vara _ seriös_ för att vara en bra tatuerare då?
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
|
|
|
cashu6:
nej jag fick reda på det också, blev därför tvungen att vänta i 3 veckor, och har man väntat i 3 veckor kunde jag lika gärna ta en laserbehandling tänkte jag. dina andra tips är ju lite sent nu men det första jag gjorde när jag kom hem var att raka mig över stället å sen stå med en scotchtrasa å rispa men utan resultat. men som sagt levt med detta i snart 4 veckor så man börjar vänja sig, längtar dock till nästa laserbehandling då ska jag be dom köra på med lite högre styrka.
|
|
|
och till alla er som tror jag trollar: räckte det inte med bilden jag la upp? tror ni jag bad en polare ta med en maskin till en camping å ta med 7 polare ut för att arrangera en bild så jag kan trolla på ett forum som jag varit medlem i 9år bak i tiden?
jag blev medlem 2001 och skulle börja trolla nu helt plötsligt? yeye tro vad ni vill men tjat funkar inte på mig. slipper gärna visa bilden så tjata på ;)
|
|
|
Vad är det din polare har runt halsen? Ser ut som guldpläterade flipflops :)
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
|
|
|
|
|
|
evolution: det är utmärkelsen för helgens största toffel.
|
|
|
Sååå idag har jag äntligen gjort en cover up och jag är läskigt nöjd! Lite ovanligt med en första tatuering på halsen kanske men men.
Tyckte tatueringen gjorde mer ont än laserbehandling fastän ingen av dom gjorde speciellt ont. 2 erfarenheter rikare ;)
Har lyckats hålla det hemligt på jobbet och nu först kan jag träffa nån från familjen igen, känns riktigt bra
Bild kommer upp i dagarna och ni som vill se får skriva ett meddelade till mig, vet du med dig att du var en idiot i tråden så försök inte ens tex jackvegas, idiot eller dieallot
|
|
|
Alla vill ju se såklart, bjussa!
|
|
|
Är inte tatuerare kinkiga med att köra hals om man inte är fullt utsmyckad över resten av kroppen? Jag är jäkligt sugen på att köra halsen men har inte överdrivet med tatueringar på kroppen, en liten på handen och en på underarmen, that's it. Undrar bara om det har blivit mer accepterat att köra hals? För det ser ju annars skitsnyggt ut!
Och släng upp bilder, vill se, annars pma! :).
Men då.
|
|
|
u.u
Nej det är nog från tattuerare till tattuerare, min första tattuering var på halsen andra på handen och tredje i ansiktet och dessa 3 tattueringar är det 2 olika seriösa och duktiga tattuerar som gjort. Tattueringar på hals och händer är väldigt vanligt nu, tycker man ser det på var och varannan människa man möter.
Blind Folded Studios!<br><br>// Mimic
|