|
|
|
|
|
Varför e det inte ok att gå med linne?
Vill bara börja med att klargöra att jag upplever att det inte är ok i skolan och inte i min umgängeskrets.
I skolan får man direkt kommentarer som "så varmt e det inte", "gay", "ooh har du blivit biff eller", "spännis" etc...listan kan göras lång.
Vill bara tilläga att jag inte går med nån urringning ner till naveln eller har nån baskettanktop utan helt vanliga linnen på mig!
Seriöst varför stör sig folk på det så mkt? Avundsjuka för att dom själva har kulmage eller pinnarmar? eller vågar dom inte bara?:p
Själv tycker jag framförallt att det är skönt, men det ser även cleant ut. Så varför allt detta hat?
(Inlägget ändrat av friktion 2010-09-17 12:20:34)
Haters gon' hate...
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
det är ok i min umgängeskrets*
Haters gon' hate...
|
|
|
ooh har du blivit biff eller
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
|
|
|
För att det är förjävla fult, på både tjejer och killar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
(och för att man har på sig kläder när man går ut)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Kan du inte bara sätta på dig en rutiig skjorta över det för fan linne är svinunket att gå runt med om du inte sitter hemma och relaxar din tomte
|
|
|
Går du på nåt 4-årigt särprogram förresten? Har så svårt för att föreställa mig "oooh har du blivit biff?" beteende på högskola/universitet.
Och förlåt för tre inlägg på raken, men det här med linne är verkligen inte ok!
|
|
|
|
Producent
2010-09-01 18:11
|
vad är det för fel på linne? typ som om att det inte är okej för tjejer att bära kjol(?) finns idioter till allt ;)
|
|
|
Har rätt svårt för kjol också, särskilt till ett linne. Fyfan.
|
|
|
du kan inte jämföra linne och kjol, svinnice med sån tajt kjol så böjer sig sån svinsnygg tjej ner boom halvaröven där...linne på dudes ser bara fel ut
|
|
|
svinnice med sån tajt kjol så böjer sig sån svinsnygg tjej ner boom halvaröven där
|
|
|
Händer säkert er svinofta...
|
|
|
det händer hela tiden boom halvaröven där, men nu återgår vi till linnena
|
|
|
bor man i lund och hänger pluggar på ehl så ser man sånt oftare än vad du tror. Härligt att någon feelar mig.
|
|
|
Jag har både bott och pluggat i Lund, men hade aldrig turen att uppleva boom halvaröven där. Kanske mest på Vipan sånt händer?
|
|
|
Ser att du är 21, haha även polhemskolan dude du vet hur bönder är ;). Jag snackar om ehl lunds univ. nu tycker jag du är löjlig som inte tror att tjejer kan vara lite horiga. Varför tror du hiphopare oftare snackar om bitches and hoes get down low suckin my Dick try it on the late night...hahaha
|
Producent
2010-09-01 18:49
|
Vet ej fan vart du bor, men här är det chill.
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
det är tvärchill att ha linne sålänge man inte är vältränad. ser sjukt töntigt ut med biffarmar och linne. jag har kulmage och pinnarmar och har ofta linne, helt ok på mig.
|
|
|
Snyggt med linne, dock vägrar jag själv för tillfället att bara bära linne då jag både gått ned i vikt och i muskelmassa haha.
Världen är allt för materialistiskt =) vem fan bryr sig vad man har på sig i så stora drag att man inte kan bära ett originellt linne =P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Beror mycket på vad det är för linne. Linne på tjejer är alltid ok, ett tajt linne på killar ser så fruktansvärt illa ut.
|
Producent
2010-09-01 19:34
|
And for the record, inget fel med en basketballjersey!
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
|
|
|
ä ha på dig vad du vill, linne är skönt :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
linne är ju tvärskönt! :) snygg som fan också!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
Jag säger bara underplagg.
Walking the street of dreams
|
|
|
Det är ju nice med linne på sommaren.
Och snälla folk... ha inte kläder UNDER era skjortor! Maken till gubbigt alltså.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
|
|
|
Refused
Öppen skjorta och linne? Bara att välja liksom, öppen skjorta och inget under = douchebag, öppen skjorta och linne = snyggt.
Sen om man har stängd skjorta är det idiotiskt att ha något under, om man inte planerar att öppna den... Nåja.
|
|
|
helt ok i min umgängeskrets, jag sitter i linne just nu. den ända som får klagomål för linne är jag, men det beror på att jag är lite för manlig för vissa pälsallergiker som inte tål min kroppbehåring.
I don't like mondays.
|
|
|
Man har linne när det är varmt, om det inte är varmt så är det väl lite wierd att ha linne på sig antar jag. Linne är snyggt tycker jag på både tjejer o killar, så länge man inte har wifebeater linne och ölmage..
my name is xelly smelly
|
|
|
Det beror på hur du bär linnet och vad du har på dig utöver det. Sen vad det är för linne. Det är dessutom enklare att komma undan med linne om man som kille är smal, inte pinnsmal men heller inte råbiff. Finns många olika sätt att rocka ett linne på. Det allra skönaste:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
ja det är fan bara rocka, oavsett årstid säger jag, vem bryr sig om vad som är "wierd" liksom?
Älskar linnet ovan!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
Tycker bara det är snyggt på smala personer. Ser bara flexigt ut om någon biff går runt i linne. TS, du har för mkt muskler.
|
|
|
Tycker också det ser lite töntigt ut på folk som gymmar och sånt. Vet inte varför men kanske för att man alltid smyg-misstänker att personen försöker flexxa. Däremot lösa linnen på smala snubbar kan se sjukt cleant ut!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
|
Moderator
2010-09-02 10:32
|
Jag är pinnsmal och rockar vanliga H&Mlinnen i XL. Jag tycker det är nice, men mitt ex var en stor motståndare till det. Men det var ju för att hon kopplade linne på killar till biffkillar med tighta linnen. Och det är ju jävligt fult. Fast skulle jag vara en sån och gilla det så skulle jag skita i vad andra tyckte.
Om dina vänner tycker att du är biffig och flexar så ge dem lite stryk bara. Det kan de gott ha, de klena jävlarna.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
Det är väl okej med linnen. Kan väl se sunkigt ut beroende på vem som har dom, men så är det ju med allt..
Tror du och dina vänner behöva växa upp lite
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
varför bryr du dig om vad andra tycker? du ska ju ha kläder på dig för din skull inte för andras.
one spliff a day keep the evil away!
|
|
|
Haters gon' hate :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
Det som trådskaparen beskriver stämmer bra in på hur det var på högstadiet. Nu är det snarare tvärtom, jag går oftast med långärmat, även om det är lite för varmt, och får höra t ex "Kan inte du ta av dig tröjan?" "Jag tycker du ska ha linne på måndag."
Kan tillägga att det nästan bara är tjejer/kvinnor där och jag blir sexuellt trakasserad regelbundet hahah (på ett skämtsamt sätt såklart)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
*där = jobbet
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
|
|
|
alltså jag går alltid i linne, ingen klagar på det, varför skulle man?
www.enrichopic.spreadshirt.se
YOU wont be disapointed.
|
|
|
marvingaye: hahaha! men om vi ska vara seriösa så ligger jag närmast andra bilden, liknande kroppsbyggnad och stil på linnet. fast mina linnen e cleanare tkr jag, kör på dom från topstreetwear som gör reklam på whoa. dom urban classics. igår körde jag vita adidas, mörkblå jeansshorts, det gula linnet från TSW och en brun skinnjacka över (som jag senare tog av när de blev varmare). ja tycker det ser bra ut iaf haha. många hatare här också men glad att några håller med mig iaf! Nattugglan summerade det bra: Haters gon' hate :) ^^
Haters gon' hate...
|
|
|
Wifebeater is the shizzle fo sho. Och varför denna hatkampanj mot linnen? Ska alla ränna runt i tshirts eller? Som i någon jäkla Gulanstore-reklam? I refuse. Linnen är för alla oss som inte har komplex för våra axlar. HEIL THE LINNE. (jag har lite för hög feber för att manövrera mina ord för tillfället, ber om ursäkt).
My heart lives in my vagina.
|
|
|
Sitta i en park på sommarn med grabbar i shorts och ett slappa linnen är nice, men i affärer, plugg, arbetet osv så upplever jag det som ohygieniskt. Säger inte att det alltid ÄR så, men jag kan inte låta bli att associera det till det.
HTTP://WWW.THATHYPE.COM / HTTP://WWW.GALAGOWEAR.COM
|
|
|
*Och slappa linnen
|
|
|
Alla ni som hatar på linnen borde kolla på Jersey Shore så att ni får er en ordentlig reality check! Dom har alltid linne på sig och som alla vet så är de riktiga trend sättare och vet vad som är snyggt!
my name is xelly smelly
|
|
|
På endel kan de vara ok med linne.. Men oftast tycker jag de kan se lite för "spännis" ut!:p
|
|
|
Haha, underbart xelly!
|
|
|
|
|
|
Ta på er ordentliga plagg och gå ut som män, inte bönder.
Yeah I said it!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|