Varför e det inte ok att gå med linne?

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
är det varmt har man linne på sig? vad fan är problemet?

sen om andra inte tycker att det är snyggt, stackars dom då?
Är det varmt kan man fortfarande ha något mer stilfullt, som en kortärmad skjorta. Nej, det är synd om han som har linnet, fortfarande. Varför nöja sig med ett linne när man har råd med något som är minst lika skönt men som gör dig tio gånger stiligare?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
frost P23

och alla måste tycka att linne är fult? herregud, korkad är bara förnamnet.

Och linne är fortfarande luftigare och skönare än en t-shirt/kortärmad skjorta, och kan även vara snyggt.

Känns som att ni tycker det är fult för att ni har fått för er att så fort man har ett linne på sig så är det för att "visa upp sig" (och självklart finns det sådana nissar också).
frost: kortärmade skjortor är till för butikspersonal på bensinmackar o dylikt.

och om linnen är bonnigt vad är inte då skjortor om vi ska dra en parallell enligt ditt tänkande? det blir vad man gör det till.

Gött mooos
 Haters gon' hate...
Ohh snälla någon berätta för mig vad jag ska ha på mig, låt oss alla se exakt likadana ut. Skulle jag börja gnälla som en liten bitch om kläder jag anser vara fult på folk skulle jag få hålla på i en vecka oavbrutet.

Fucking mobbarmentalitet deluxe:
"OMG han/hon har linne på sig, jävla slödder alltså. Fan vad kung jag känner mig i rosa skjorta, killstring och en kuk i röven."

Nu använder jag iofs linne under tishor, tröjor etc. men har nära polare som glider i linne enbart på överkroppen på sommaren och har ingen problem med det. Tolererar även stackare som får för sig att glida runt i rosa skjorta. Seriöst orka ägna tid och störa sig på andras klädval så länge de inte stinker.

word kaneida!
 Haters gon' hate...
Kaal
haha bulls eye

vs

Enkelt val för mig.
Jag tycker helt klart att bonden är bättre klädd.

Jag är inget fan av manliga armhålor så jag tycker att bära linne offentligt är ganska äckligt.
mer linne känns det som, om nu folk stör sig så ofantligt är det ju roligt med.

^^
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Är det varmt kan man fortfarande ha något mer stilfullt, som en kortärmad skjorta.

hoho! han skrev "stilfullt" och "kortärmad skjorta" i samma mening.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
nej fyfan, det är de fulaste en kille kan använda. USCH! det ser inte bra ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vägrar tro att alla här inne som tycker det är fult med linne på killar tycker alla modeller av linnen är fula på alla typer av killar. det är liiiiiiiiite skillnad på ett tajt linne med hög krage och breda axlar på en fet kille med manboobs än på en wifebeater på en kille som lyft lite skrot, som säg Lance Gross. Men så är ju Whoa generaliseringars högborg.
Groupie

2010-09-02 22:14
läste bara första inläggen man hallå, jag tycker snyggt som fan på killar, och jag som tjej går väldigt gärna i bara linnen, enkelt och snyggt helt enkelt!! om du har en bra kropp så finns det fan inget snyggare än linnen! helt seriöst. isåfall tycker jag det är värre med ett lite längre linne och inga byxor, fan gå utan byxor jämt! nää linnen får 2 tummar upp hos mig
The purpose of life is a life of purpose
Moderator

2010-09-02 22:42
Vem går runt i linne men inga byxor?
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Tydligen tjejen på bilden, ser ut att vara tagen när hon är ute och går :S
Skrattar åt:
1. Sexiga linnebruden på Kaneidas bild för att hon omöjligt kan ha varit engelsk.
2. Snubben som skrev att kortärmade skjortor är stiligt.

Leve generalisering!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Producent

2010-09-03 00:01
vem fan bryr sig om andras åsikter angående hur man klär sig?

jag kör linne om jag vill!! linne är götttttt
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se
Linne kan vara snyggt och det kan vara fult, det beror på.

För övrigt ser ts ut som en spännis, så det kan ju ha med kommentarerna att göra
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
säg vad, ser ut som en spännis? på tal om generaliseringar...

men men, imorn blir det linne på högsta....menar högskolan. uppdaterar med kommentarer som lär komma:p
 Haters gon' hate...
bilder där man karatesparkar utan tröja på sig osv
Sen är du blond också, blonda killar är lite tveksamt rent generellt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Haham, jag skrattar sönder åt bilderna på TS sida. Karate i trädgården bland tvättställen! Så jävla gata!
men ffs.
vill du ha linne så ha linne.
alla tycker inte det är uncool med linne på killar, och även om alla gjort det så är det ju bara de som framstår som pinsamma som anmärker på andras kläder.

jäkla dumheter, åh, vad irriterad jag blir.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Vältränad kille med linne:

Ser spännis ut? Javisst.
Snyggt? Javisst.
Homo? No homo.

Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Groupie

2010-09-03 08:01
kaptenkrok och -napoli-, haha hade inte sett den bilden men så klart menade jag inte på det sättet! blev ju fel när bilden låg i tråden. man småfjortisar som går runt i linne som går över rumpan och tights eller i värsta fall, ingenting.
The purpose of life is a life of purpose
detsaarvidu

Haha! Går du på något särprogram själv? Drygare kommentarer får man ju leta efter med tanke på att linnen ÄR ett klädesplagg som täcker typ allt som behöver täckas enligt de sociala klädkoder och normer vi har i samhället. Sen att du tycker det är fult är ju en annan sak, men konstigt eftersom du ogillar det på tjejer också där linne lär vara det vanligaste överdelsplagget genom alla trender och tider..
you killed the part of me that cares.
phatie

Fast det var väl inte hans val att använda linne som fick mig att ifrågasätta vilken typ av skola han studerade vid?

OOOH STUPID ME ATT VARA DRYG, SKA GENAST SLUTA UPP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ps, tror du på fullaste allvar att min ogillande beror på trend och tid? Skärp dig, förhelvete.
detsaarvidu

Haha, "skärp dig för i helvete" :D Alltså, du missuppfattade den där trend/tid grejen, fattar inte hur du kunde blivit arg över DET. Jag reflekterade bara över att jag tyckte det var skumt att du tycker linnen är fula på tjejer eftersom det kanske är ett av de mest använda klädesplagg av tjejer genom typ ALLA tider och dessutom inte är ett trendkänsligt plagg. Ett plagg man alltså borde vara väldigt van vid att det förekommer och används och därför inte ser på som kanske varken fult eller snyggt. Skitsamma, kan jag inte förklara det bättre än så här kommer jag inte kunna förklara det alls. Så förstår du inte vad jag menar får du helt enkelt lita på mig när jag säger att jag inte menade något illa eller var ute efter att provocera. Linnen känns bara så sjukt neutrala för tjejer, inget man typ ens tänker på är varken fult eller snyggt.
Dessutom syftade jag inte på ditt ogillande av linne utan snarare "(och för att man har på sig kläder när man går ut)" när jag undrade om du gick på särskola själv. Bara för att klargöra det.

Lustigt och lite konstigt också att slänga ur sig dryga kommentarer till andra men inte kan tåla att en dryg kommentar tillbaka. Vad förväntar du dig?
phatie

Trosor är också sjukt vanligt men jag vill nog påstå att där också finns ett snyggt vs fult urval. Jag förstår nog tyvärr inte vad du menar, och skiter fullständigt i om du menade något illa eller provokativt.

Det handlade liksom inte om huruvida linnen är trendigt, utan om att du missförstod min särskolefråga.

Dessutom syftade jag inte på ditt ogillande av linne utan snarare "(och för att man har på sig kläder när man går ut)" när jag undrade om du gick på särskola själv. Bara för att klargöra det.

Förstod återigen inte särskilt mycket. Herregud, vi är snart en hel klass här!
Fantastiskt hur enkelt det är att trolla. Man skriver en sak och hela tråden exploderar av knee-jerk reactions. Refused, you've let me down.... :(

Sorry for the pain I cause you lot. TS bestämmer givetvis själv vad han vill gå klädd i, men för att besvara frågan "Seriöst varför stör sig folk på det så mkt?" , säger jag att de anser att det är fult. Svårare är det inte och det finns ingen anledning att ta det på större allvar.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
hallelujah

Behöver jag säga något?
my name is xelly smelly
Det JAG undrar är hur någon vågar säga "så varmt e det inte", "gay", "ooh har du blivit biff eller", "spännis" till trådskaparen...

Han e fan CHUCK NORRIS!!!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

hahahahahha underbart.
Tycker personligen bara att linne inte är så snyggt på killar.

Chuck Norris är inte klädd i ett linne på bilden ovan.. Så fort han spände sina biceps blev ärmarna på hans tröja så skraja att dom sprang iväg.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Fattar inte heller grejen, linne e sjukt najs
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Måste få vädra (om någon vädrat detta så ber jag om ursäkt) den ödmjuka åsikten att killar inte bör tillåtas använda linne om de har hår under armarna. Det är ett kriterium. Nästan det viktigaste.
ha på dig linne om det känns nice för dig. Skit i vad andra säger eller tycker. Det är deras problem, inte ditt...

Moderator

2010-09-04 11:46
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Hangaround

2010-09-04 12:20
Linne, att bära eller icke bära. Ja, det är frågan.
Lite aldrig på någon som har på sig linne.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Inlägget som gjorde min dag var lätt "svinnice med sån tajt kjol så böjer sig sån svinsnygg tjej ner boom halvaröven där"

alltså ts kan ju inte vara på riktigt med sina karatebilder va?
antingen driver han och är hur ball som helst eller så är han tvärseriös och därför ännu ballare. jag satsar min tjugolapp på det senare dock. haha

kortärmad skjorta på snubbar är värre
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
ää kortärmad skjorta är också skönt, kortärmad skjorta med linne under kanske är grejen
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Jag har linne på mig fatt ja e Hård!

Hajjar ni?!
Great som Tony Tiger!
Enligt mig finns det bara ett sorts linne som är snyggt på killar. Douchebag linnet. Ni vet, det som ba hänger och slänger. Sen ska du även vara orakad och lukta svett samt unken sprit. Kan inte bli manligare.
Wurrup?
Jag tycker inte om linne på alla killar, men vissa kan passa riktigt bra i det. Skulle aldrig påpeka ifall någon bar ett, så det är i såna fall din vänner som är aningen omogna som ens orkar ge helt meningslösa kommentarer om vad du har på dig. :)