Herrejävlar, detta är djupare än vi tror. Efter att läst förstainlägget gjorde jag efterforskning på talet "11", till min häpnad upptäckte jag att mycket länkas till talet... 11. WHY? Jag gjorde en googlesökning på "number 11, what does it mean?" Jag rotade igenom jävligt många konspirations-sidor och kände att jag tog mig närmare och närmare svaret. plötsligt poppade en sida om maya kalendern upp på min dator. WHY? Jag läste att maya kalendern slutar 2012 vid vintersolståndet, dags att googla vintersolstånder 2012. Till min stor häpnad fann jag att vintersolståndet dec 2012 är: År: 2012 Dag: 21 Tid: 11:11 WHY? herrejävlar, jag lära fortsätta vid det här laget, jag gjorde en sökning på 11:11 för att se om bibeln har något svar.. till min föga överaskning fann jag att 11:11 är ifrån "revelations" som är uppenbarelse boken på svenska. okej vad står det då? "And after the three days and a half the breath of life from God entered into them, and they stood upon their feet; and great fear fell upon them that beheld them. " låter orden talar för sig själv, men min undersökning fortsätter. 3½ dagar efter "dommedagen" så skall gud få oss att återuppstå. WHY? Googlade "ressurect 3 ½ days" det jag fann fick mig tappa andan, ingen annan än JESUS själv återuppstod efter 3½ dagar efter sin korsfästelse. allt är sammankopplat spänningen tätnar.. puss
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet