och för att svara xelly så är det douche.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
douche grande;p lappa igen en tråd som tappar spåret lite?
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Douche att Blweria ändå är en del av allt detta lappande? Douche or No Douche?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
No douche, lappar är soft. Bagare med bagarmössor hemma i sitt egna kök. DOUCHE or NO DOUCHE?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
haha tack för att du stod upp för mig d-beck! Haha galet mycket douche!! UFC (Ultimate fighting championship) douche or no douche?
my name is xelly smelly
Sorry hehe, var sömndrucken och glömde :D Förresten så är det bara ballt att ni infogar bilder haha.
No douche på UFC! Bästa som finns inom MMA.
Faktumet att man inte kan leva på hip hop idag utan att behöva göra en låt med David Guetta.
Douche or
No Douche ?
At the gates of Eternity...
Så mycket douche att jag vill ARGH!!! "&¤&%%%/""#/#!!!!! Folk som parkerar utanför linjerna Douche or No Douche?
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Moderator
2012-01-09 23:23
Blandat. Jag gör det ibland (när det finns minst hundra lediga platser runtomkring och jag inte hinner/orkar fixa till det) då är det såklart NO DOUCHE ! Men när andra gör det och det bara finns intilliggande parkeringsruta kvar då är det sjukt jävla DOUCHE ! Killen med gitarren på festen,DOUCHE or NO DOUCHE ?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Universums rövhål, douche är för snäll beskrivning!
Snubben som tror sig ha klurat hur världen funkar genom att ha sett Zeitgeist filmerna.
DOUCHE or
NO DOUCHE ?
DOUCHE! Snubben/bruden på bussen med för mycket parfym.DOUCHE or NO DOUCHE ?
Douche som fan. Speciellt om det är på morgonen, vad är planen? Stinka ihjäl hela din skola/arbetsplats med din äckliga J-Lo parfym? DOUCHE!!!!
Sean Banan
DOUCHE or
NO DOUCHE ?
Douche! Microsofts sökmotor Bing? Douche or no douche?
Fuck karma, I don't need karma!
Douche TabascoDOUCHE or NO DOUCHE ?
tabasco är douche men tabazco är sjukt nice. Tjejen som indirekt lägger sig i andras förhållanden, tex "du kan inte prata med honom, han har faktiskt flickvän så håll dig borta!" douche eller no douche?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator
2012-02-10 13:12
douche Gå barfota inomhus douche eller no douche?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Fett no douche. Knäckebrödsätning i sängen.DOUCHE or NO DOUCHE ?
Om det är någon annans säng så är det douche deluxe grande Döda uteliggare för att få odödlighet. DOUCHE or NO DOUCHE?
:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
No douche, upp till dom Röka nere i tunnelbanan (inte på tåget eller under rusningstrafik, utan tex kvällar och nätter) Douche or No douche
Fan smådouche på den. Att prata i telefon?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator
2012-02-11 20:04
Douche. Family guy? Douche or no douche?
Ibland Douche ibland No Douche. Jag är upp och ner med den serien, när den är rolig så är den riktigt jävla rolig, men när den suger så är den verkligen sämst. Så jag får säga "No Douche".
LMFAO
DOUCHE or
NO DOUCHE ?
Jag vet inte vem LMFAO är men dom ser ut som två käcka grabbar. No Douche. "Jag är player 1 för vi är hemma hos mig" DOUCHE or NO DOUCHE?
:D
Moderator
2012-02-12 10:59
Jag säger fan no douche. Det är lite smådouchigt egentligen, men någonstans känner jag ändå att den som äger konsolen ska få vara player 1. De som tycker att Mr Cool vann mot Shazaam,Douche or no douche?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Megadouche! Folk som röstar på honom borde automatiskt få sitt konto på whoa anstängt. Folk som har ringt på hemtelefonen efter 2004?
What, förstår inte frågan hehe?
BC, dom som fortfarande ringer till folks hemtelefoner och inte bara till mobilerna. Svarar på den: No douche! Hemtelefoner är underskattat The Walking Dead säsong två, Douche or No Douche?
Moderator
2012-02-13 19:33
Douche, den suger. Att jag svarade före BC99 när jag vet att han skulle velat svara på den.Douche or no douche?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
No douche, han behöver helt klart sättas på plats ibland.
Fryspizza, douche or no douche?
No douche! Kallnat te.DOUCHE OR NO DOUCHE ?
Douche!
Att västvärldens befolkning utan tvekan bara verkar bli mer och mer korkad?
DOUCHE or
NO DOUCHE ?
Douche, konformismen breder ut sig.
Bilar (filmen), douche or no douche?
Douche om det gäller första filmen, mindre douche om det är andra (den var helt okej) Facebook chatten Douche or No Douche?
No douche, utan den chatten hade man varit tvungen att använda msn. Däremot tycker jag den är bedrövlig på att hålla sig i skick.
Alla hjärtans dag, douche or no douche?
Douche, fattar inte varför folk måste ha en dag för att uttrycka sin kärlek, get a grip. Douche - no douche: Att fritidshemmen håller på att försvinna samt fritidspedagogernas status är idag näst in till obefintlig.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Douche! Rulltobak?
No douche. Vincent Vega, nuff said.
Lars von Trier, douche or no douche? (vet iofs vad BC tycker ;))
Douche . Överskattad som få och en allmän douche! Se hans filmer så kommer ni fatta poängen.
Melodifestivalen?
DOUCHE or
NO DOUCHE ?
Douche! Vart är schlagern? Och att dom håller på med alla deltävlingar, eller vad dom nu än kallas, är ju bara trams. Lura folket på pengar och skit... Transformers 4, planerad för premiär 2014 Douche or No Douche?
Douche! orka spektakelfilmer Lukten på fingrarna efter man ätit ostbågar Douche or no douche?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Lite sent svar men....Douche på lukten och douche på ostbågar överhuvudtaget. Systembolagets öppettider. Douche or no douche?
Moderator
2013-09-10 19:27
Douche Tjocktröjor på sommaren. Douche or no douche?
No douche, sommarnätter kan krävas påpälsning Fyllemat på nattbussen?
Producent
2013-09-10 22:11
No douche, så länge det inte är en hipster med hemmagjorda korvar eller nåt 9gag - douche or no douche
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Riktigt jävla douche Martin betner - douche or no douche?
Menar du MAGNUS betner så är han fett jävla mycket NO douche
Människor med bra syn som bär låtsas-glasögon. Douche eller no douche?
Moderator
2013-09-10 23:11
douche Folk som har gula hattar. Douche or no douche?
Redaktionen
2013-09-11 00:36
No douche. Hatt är ball. Gult är inte fult. Skriva kärleksbrev! Douche or no douche?
namaste
No douche! Aldrig fel att yttra känslor :) Folk som envisas med att skriva/snacka engelska trots att de suger häströv på det? Douche or No Douche ?