Den var svår. Snooze är livsfarligt men också helt underbart. Semi-douche Arbetsförmedlingen douche or no douche
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Douche! Men absolut inte privatisera det som många åsnor bräker om.
Att gå omkring med sin handsfree trots att man inte är i ett samtal.
DOUCHE or NO DOUCHE?
At the gates of Eternity...
Moderator
2011-05-17 12:58
Douche! David Beckham kan bära vad som helst och det ser häftigt ut, men på gemene man, njaa... "Nya" Whoa-designenDOUCHE or NO DOUCHE?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Douche! Jag vill ha tillbaka den där nålen så man kan ha menyn fast till vänster. Plus att jag inte gillar hur kontakterna är, tyckte listan var bättre, då såg man förövrigt om någon ville bli vän med en också, nu måste man klicka in sig på ytterligare ett ställe för att se det. Att formgivningforumet är borta.Douche or NO Douche?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Triple douche!!!!!!! Vafan! Inte för att jag la upp något där, men brukade alltid gå in och kolla; whoa är fullt med folk som har grym talang. Låt oss njuta av det! Att modeforumet och reseforumet är borta, douche or no douche?
Kanske var lite snabb... Såg inte att dom hade flyttats till Blandat. But still
Producent
2011-05-17 13:37
No douche.. orkade inte kolla igenom om nån skrivit detta tidigare men: Tribal tatueringar?
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Quadruple douche!
Folk som piercar tungan och säger att de gjort de för "sin egen skull". När de själva vet att det enda folk tänker är "
Oh you would make a great dick sucker/pussy licker! ;) "
Douche or No Douche?
Douche! Granne med ett trumset.DOUCHE OR NO DOUCHE?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
No douche till bc, den orala njutningen är där oavsett :)
Producent
2011-05-17 13:58
No Douche Det blir nice med lite liv. Hahaha. Att festa varje fredag/lördag för att bli full och äckla sig i staden man växt upp i, och staden är inte alls så stor.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Douche! Att klättra upp i ett träd för att kissaDOUCHE OR NO DOUCHE?
No Douche! Sodastream smakerna?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
No Douche! Autotune?DOUCHE OR NO DOUCHE?
Douchéé SkRiVa veRsAlEr miTT i MeNingArnaDouche or no douche
Douche!
Modell för en dag-bilderna!
Douche or no douche?
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Double douche! Citera killinggänget på fester.Douche or no douche
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
No douche! Dom nya Scrubs-avsnitten Douche or No douche!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Douche! Avslutningen på säsong 3 av Sons Of Anarchy. Douche or No douche?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Battlerappare
2011-05-18 07:40
No Douche, sjukt bra slut ju! Att Simpsons fortfarande kör på?
douche, alltid douche efter 4 säsonger. äta frukost till ljudet av grannen och frugans livliga sex?
DOUCHE, så nasty att höra andra ha sex. Äggmackor?
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
No Douche! Smulor i sängen.Douche or No Douche?
Douche!
Arnold Scwarzenegger och vad som hänt nyligen.
DOUCHE or NO DOUCHE?
No Douche! Arnold is numero uno! Glenn Beck?
Look with your own eyes - See with your own mind
No Douche! :D MTVDOUCHE OR NO DOUCHE!?
Douche! Går ju bara massa jävla skit där nu med bortskämda snorungar eller typ "jersey shore". HatersDouche or no douche?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Douche, orkar inte med dom Folk som ska spela coola vid poolen men ramlar och slår sig istället? Douche or No douche
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Douche!
Folk som till exempel när de ska in på Wikipedia, först går in i Google och söka på det där (trots att de stavar det helt korrekt) och sen via Google in på Wiki.
DOUCHE or NO DOUCHE?
No Douche! Folk som sjunger med i musiken dom har i sina hörlurar.DOUCHE or NO DOUCHE?
No douche, lite gulligt faktiskt :) När bokförlag börjar ge ut en bokserie och sen bestämmer sig för att sluta med det. Douche or no douche?
No douche... Marknaden styr, köp fler böcker eller räkna med att dom slutar säljas.
Strandraggare
Douche or no douche?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Douche! Folk som skiter i att torka sig efter skitning då dom ska in i duschen efter.DOUCHE or NO DOUCHE?
Douche! haha finns det ens folk som gör det ? Jack Sparrow?DOUCHE or NO DOUCHE?
Han är ju en douche som man ändå tycker om... Så, no douche? Killar som helt seriöst skriver "no homo" när dem ska uppskatta sina killkompisar.
No douche! Analsex?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
no douche! (no homo) ge komplimanger för att man inte kan med att säga att någon är ful?
douche! män som noppar ögonbrynen, douche or no douche?
vegan power
Moderator
2011-05-18 17:24
No douche! Varför ska man behöva stå ut med unibrows? Att bli sur för att någon inte svarar när man ringer. Douche or no douche?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
douche om det inte gäller nügot viktigt, isf no douche. usama bin ladens död - douche or no douche?
vegan power
Haha, douche Usama bin ladens frus död?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
No douche! Usama Bin Laden´s låda med porr i bunkern Douche or no douche?
no douche - man has his needs. lärarna demonstrerar för högre lön i hellsingborg douche or no douche.
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
No douche! Lärare är underbetalda!
Dessa jävla stolpskott till biltillverkare som tillverkar den ena fula bilen efter den andra och undrar varför ingen köper deras bilar för och till råga på allt vill att staten ska bail them out.
Douche or No Douche?
No douche, älskar Saab och dem till skillnad från andra bilmärken - i samma prisklass är i sjukt bra kvalite, säkerhet och samtidigt får man en ruggig motor.. allt i ett! folk som klagar för att man blabla, för att sedan göra det själv. douche, no douche?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
douche folk som skriver uppenbara douche saker i den här tråden. Douche, no douche?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Douche! Har velat säga något jag också, men inte pallat då jag bara är glad att folk skriver och håller Whoa vid liv hehe.
Att ha pirayor som husdjur.
Douche or No Douche?
Douche! Dem vet att någon stoppar in fingret pga nyfikenhet. När ens kompis inte får följa med in på grillen som sällskap för att han inte ska köpa nåt?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag