Douche När man trampar på en glas och det spricker vilket resulterar i att hela foten blö'r?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
No douche, glas ska inte ligga på golvet/marken. (Små) Barn på flyg/restauranger/cafén/och dylikt, douche or no douche?
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
lär väl säga no douche fastän jag egnetligen stör mig på det. mitt svar douche, no douche?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
klurig en, men no douche. allt är inte douch bara för att man stör sig pü det sü ditt svar är ju ändü helt korrekt och därför no douche. blanda engelska och svenska i skriftsprük, douche or no douche?
vegan power
no douche. blanda in ü i svensk skrift...?
No Douche! Lieber Deutsche (om det nu betyder det jag vill att det ska betyda) mitt nya användarnamn? (HipHop är mitt gamla som jag sakta men säkert kommer sluta använda)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
no douche om man bara har tillgüng till tyska tangentbord. annars douche. spotifys nya regler, douche or no douche?
vegan power
No douche, inte mycket med 100 pix för allt spotify ger en skoskav?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
lieber deutsche betyder f.ö. hellre tyskar... antar att du haft läroboken lieber deutsch i skolan? :D
vegan power
Det betyder "älskar tyska"
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator
2011-05-18 23:54
Douche. Att matheew och sleepysmile hoppade över Metastrof. Douche eller No douche?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
stor douche. svar till metastrof; no douche. sü länge du är nöjd är det no douche. bubbelvatten; douche or no douche?
vegan power
Douche. Överskattat som fan.
Att det inte går att köpa semlor året om.
Douche or No Douche?
At the gates of Eternity...
No douche. Att man fortfarande inte vet vem mamman är i HIMYM. Douche or no douche?
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
No douche! Barney levererar ständigt! Fjortisar som alltid ska göra så jävla mycket ljud och prata högt. Douche or no douche?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
No douche. Det är en fas 25 åringar som inte växt ifrån det? Douche or no douche
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Obvious douche is obvious! Just det faktum att Veronica Maggio är 30. Srsly. Douche or no douche?
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
No douche, vad annars? Folk som står stilla på rullband som om det vore rulltrappor. Samtidigt vägrar samma personer respektera rulltrappelagen om att stå till höger eftersom det "ju inte är nån rulltrappa". Douche or no douche?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Hangaround
2011-05-19 12:19
Douche!!! Bodde på blåa linjen ett tag och på morgnarna när det var stressigt till jobbet var det där jävla rullbandet en mardröm. Och på kvällarna hade alltid någon tryckt på nödstopp så att de stod stilla.
Pojken som insåg att gatuvåldet är farligt. Undrar när han skall uppmärksamma Liban Yusuf som dödades på plattan i Lördags. (Förlåt, svårt att vara opartisk).
douche enda anledningen till att han upptäckte att gatuvåldet var ett problem var för det var hans nära vän som blev ihjälslagen. Arbetsmoralen på Mc Donalds?douche or no douche?
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
no douche Med tanke på hur mycket d måste göra.. folk slänger inte sitt eget skräp. Folk som inte står med ett trappstegs mellanrum i rulltrappor.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
No douch, är det trångt så är det trångt. Man får förvänta sig det när det kommer till storstäder.
Folk som skriver "gay" till allt. Syftar främst på att jag hade den här bilden uppe på Facebook ett tag och fick höra den ena homofobiska kommentaren efter den andra.
Douche or No Douche?P.S Är det bara jag som straight kille som tycker den bilden är hur gullig som helst? Speciellt om man vet vilka de är och bakgrunden till det hela?
P.S Är det bara jag som straight kille som tycker den bilden är hur gullig som helst? Craig David? Var det inte du som skapade "den" tråden för en jävla massa år sen :P
Psyjunta : Jo, då och nu, får jag fortfarande höra att jag skulle vara någon sorts smygbög haha. Tror jag var typ 19-20 när jag skrev den tråden. Jag är 28 snart, lyckligt gift med en kvinna och fortfarande lika säker på min sexualitet. I'm straight as an arrow! :)
Douche Dra upp skitgamla trådar/saker folk har sagt i diskussioner :PDouche or no douche?
No douche! Ibland är det kul :)
Lars von Trier
Douche or No Douche?
Douche Har nog inte sett en enda av hans filmer (kan åtminstone inte återberätta handlingen i en enda) men det blir alltid ett sånt jäkla snack när han kommer med nåt nytt. Uppseendeväckande hit och dit och sen så verkar det mesta bara bottna i nån form av nakenhet. Kanske är det No Douche ändå, och folk som blir förnärmade och skakade av von Trier till den milda grad så att jag drabbas i andra och tredje hand är Douche? Äh, Ernst-Hugo sa't... För att återknyta till BC99:s homofråga: Termen "no homo". Douche or No douche?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Douche! Lönt att behöva påpeka att man inte är homosexuell så fort ger en komplimang?
Justin Bieber?
DOUCHE or NO DOUCHE?
No douche, han gör bara det han "blir tillsagd" att göra - och håvar in miljoner samtidigt. Who can blame him? Severus Snape, Douche or No douche?
No Douche, förstod lite varför han var han som han var efter allt han fick gå igenom. och han var intelligent o rätt så självständig jämfört med dem andra som var anhängare till våldmårten. Folk som på allvar tror att dem är bättre än alla andra, som tror att dem i framtiden kommer bli kända musiker eller vad som helst, samtidigt som dem ser ner på alla andra som om vi inte är lika mycket värda. Douche or No Douche?
Douche. Actions speak louder than words Polisen (som organisation och institution, inte individuella poliser) Douche or no douche
No Douche Individuella poliser kan va dumma, men utan polisen som organisation skulle nog inte samhället fungera. Skulle vilja säga nåt mittemellan, men eftersom det är svart eller vitt så blir det no douche :) Folk som inte kan äta nånting för att allt är onyttigt enligt dom (förutom vegansk och ekologisk kost såklart).Douche or No Douche?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Moderator
2011-05-20 21:11
Douche. Om du nu syftar på hipsters som har käkat skräpmat i hela sina liv men nu precis fått upp ögonen för Food Inc och vill framstå som pålästa. No Douche om du däremot tänker på "vanliga" människor som gillar att äta nyttigt. SmartphonesDouche or No Douche?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Douche! A phone is something you call and text with. Behöver inte ha en inbyggd microvågnsugn i min telefon!
Föräldrar som låter deras barn göra allt de vill.
DOUCHE or NO DOUCHE?
Douche, man ska bry sig om sina barn fjortisflickor som beter sig fulla av en 0,5 cider Douche or no douche?
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
No douche, det hör till i den åldern. mössa på huvvet jämt och ständigt douuucje or no douche!??
"life's a garden, dig it."
No douche. Konstant mössa är en livsstil. Hipsterfrisyren: längre uppe på huvet bakåtkammat och kortare/rakat på sidorna (som frontmannen i Movits har). Douche or No Douche?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
No douche, alla har sin stil Min tammus var sjuk så jag gjorde té åt honom och när téet blev kallt värmde jag det i micron sen sprängdes flaskan Douche or no douche?
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Douche Din farsaDouche or No Douche ?
"life's a garden, dig it."
No douche! Han ställer alltid upp när det gäller :) Dexter Morgan - seriemördare Douche or No Douche?
Dexter Morgan är mega douche Chuck Douche eller No Douche?
stick the fucking flag up yer god damn ass
No Douche, den är helt ok! kassettband - douche or no douche?
vegan power
No douche! Kassetband är nostalgi. By the way, who the fuck is Chuck?
Noomi Rapace och hennes påhittade namn.
Douche or No Douche?
no douche, noomi är ett bibliskt namn. mikaela lovén (http://micah.myshowroom.com) (14 år och gravid/15 år och mamma), douche or no douche?
vegan power
Syftade mer på Rapace som hon och hennes exman hittade på som efternamn till sig själva, Noomi/Naomi och dess varianter känner jag ju till sen innan :)
ah... det kände jag faktiskt inte till, trodde rapace fanns sen ja.. innan ^^
vegan power
Men för att svara på din fråga. Douche! Barn ska inte ha barn. August Strindberg Douche or No Douche?
douche för hans kvinnosyn, no douche för hans geni. metal, douch or no douche?
vegan power
no douche om du menar musikstilen asså? såna som nördar in sig på olika alkoholhaltiga drycker såsom öl,whisky eller vin? Douche eller No Douche?
stick the fucking flag up yer god damn ass
no douche metall används ju överallt i vårat samhälle, att hata metall är ju som att hata god mat! sen musiken metal, no douche. det finns en hel del bra låtar, även om jag sjäv inte tycker så värst mycket på metal. rikemans kids som plötsligt bestämmer sig för att bli gangsters genom att bli kaxiga med deras dc-skor o new era kepsar osv? Douche or No Coudhe?