uppdatering: no douche på psyjunta, katter kan hänga ute ett tag utan probs.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Moderator
2011-05-30 11:09
Superdouche på iSaker! Tandvärk längst bak på tandraden. Douche or no douche?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Douche! Tandvärk är något av de vidrigaste som finns och jag hoppas du får bukt med det.
Studentflak
DOUCHE or NO DOUCHE?
At the gates of Eternity...
Studentflak är absolut inte douche OM MAN ÄR student. Annars är det douche. Hood när det är 20+ ute?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
no douche Att Marissa dog i slutet av säsong 3 i O.C? douche or no douche?
no douche, bryr mig inte. 30 grader, sol och ingen vind. douche or no douche?
vegan power
no douche, bryr mig inte. Hahaha!
No douche till din, Sleepysmile! 30 dagar är underbart!
Folk som bölar hela vintern för att det är för kallt och så fort det blir 12 + ute så bölar de om att det är för varmt.
DOUCHE or NO DOUCHE?
Douche! 11 åringar på whoa? douche or no douche
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
douche, ta på/av kläderna istället! Att Jan Björklund vill betygsätta skolk?
NO douche!!! grannar som snor din tvättid? douche or no douche?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
min var till BC99! douche på Nalis, de kan hålla sig till lunarstorm
jaojao_ missar i tråden? douche or no douche? :p HA!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
douche. man ska vänta på sin tur ;) När katten äntligen kom hem och man gått och oroat sig hela natten så dissar han maten jag öppnar åt honom och drar ut igen. Så... Otacksamma kattjävlar: douche or no douche?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
no douche, katter är katter. färdigmat douche or no douche
vegan power
DOUCHE! Krokodiler är mer tacksammare än katter!
Maria Montazami (som jag fortfarande inte fattat vad hon gör, men hon har fina bröst!)
DOUCHE or NO DOUCHE?
<Douche! Jag vill veta vad hon gjort innan om brösten ska räknas. Att få sin sista dricka utspullen men det visar sig att ny dricka fomma att åter finna när du följer skattkartan. OCH DÅ BÄTTRE DRICKA.DOUCHE or DOUCHE?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Hangaround
2011-05-31 08:08
No Douche. Alltid kul med skattjakt, och vem tackar nej till en bättre dricka? att lyssna på lumparhistorier (förutsagt att man själv aldrig gjort lumpen).DOUCHE or NO DOUCHE?
No Douche! Har hört en hel del roliga saker också :) engelsmän som whinar om hur dåligt det är där samtidigt som svenskar gör motsatsen och försöker dölja allt skit douche eller ej?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror inte jag förstår, men jag säger douche ändå!
Folk som gnäller på att invandrare måste lära sig svenska, men när jänkare, britter, australienare mm bott 20 år i landet och fortfarande inte snackar svenska, så är det bara gulligt.
DOUCHE or NO DOUCHE?
No Douche, engelska förstår man ju. Att kungen har gått på strippklubb? douche or no douche?
No douche.
Okej, en lätt då... musikgenren
"hard style" . Douche eller... ja, douche?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dubbeldouche! Coca-cola light? Douche eller no douche?
tror ditt förslag vinner trüdens mest douche... att idag (kristihim) även är herrentag här i tyskland. vilket innebär att typ alla män (framförallt frün mindre städer i medelüldern) drar till de större städerna, super sig skitfulla, har paradtüg med 1800-tals bilar dragna med hästar, slüss och härjar.. douche or no douche?
vegan power
fan mitt svar var till dödis. cola light - no douche. min früga kvarstür.
vegan power
No douche. Låter skoj om man är en medelålders tysk man från en mindre stad. Folk som alltid ska göra kaffe på jobbet men lyckas alltid göra det blaskigt. Douche or no douche
Hahaha, douche Folk som säger att de lyssnar på hiphop sen när man frågar vilken favoritlåt de har säger de "Love The Way You Lie" Douche or no douce?
hahah, douche Stalkers på nätet douche or no douche
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
douche. ps, I'm behind yoooooouuuuuu! Fan svårt och komma på fler. Persisk inredning? (Blommönstrade soffor med guldaccenter och glasbord haha) douche or no douche
Quadruple DOUCHE!
Att skriva tyska ü istället för å, bara för att man befinner sig i Tyskland? Ja, jag vet att det tyska ü't på tyska tangentbord sitter där vårat å sitter, but still :P
DOUCHE or NO DOUCHE?
Åbercool? No douche :) Folk som äger flera kaleidoskop samt tyger med batikmönster.DOUCHE OR NO DOUCHE?
No douche, batik är niiiiice! Folk som läser horoskop och tror på det som står, och därmed rättar sig efter det omedvetet? Douche or no douche?
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
no douche, bara okunskap keytar? (synt som man håller som gitarr)
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
No douche! Typiskt 80-tal och 80-tal äger, end of discussion!
Att Beck filmerna äntligen gick i graven
Douche or No Douche?
no douche ":P" smileyn, douche or no douche? ;)
vegan power
No Douche, har börjat använda den igen efter ett långt uppehåll :P att sleepysmile vägrar lära mig tyska, douche or no douche?
Douche! Kanterna på mjukbrödet.DOUCHE or NO DOUCHE?
No douche, man the fuck up and eat it!
Ketchup
Douche or No Douche?
No Douche har fan ketchup på allt man kan ha det till Polare som säger att dom ska kröka till helgen sen köper 3 burkar öl Douche or no Douche?
I.C.T.W Ill be heading out soon
Douche! Håkan Juholt? Douche eller no douche?
sleepysmile tror ditt förslag vinner trüdens mest douche... Hell yeah! Värsta skiten. Ever!
metastrof: du har ju inte ens frügat hallüüüü!! no douche, är inte tillräckligt insatt i vad han gjort pü sistone för att uttala mig. ikea, douche or no douche?
vegan power
No douche. Känns fett öfverklass att hata på Ikea
Ed Hardy-kläder
Douche or no douche?
WTF!!!!! DOUCHE! folk som aldrig säger hejdå. alltså i telefonsamtal, msn eller så. dom bara drar... (min systerdotter bl. a) och i filmer med. :p tar ju knappt nån tid att slänga in ett "vi ses/bye/hejdå/hörs" eller nåt! douche or no douche?
Douche! Inte okej, känns så oavslutat plus att man inte riktigt förstår att samtalet är slut... Haha :p Scary Movie filmerna, Douche or No Douche?
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Hangaround
2011-06-04 11:18
Beror på i vilket skede utav livet man befinner sig i. 2000 när den första filmen kom ut och jag var ca: 13, 14 år så tyckte jag det var skitroligt. Men idag så är slapstickhumor och dåliga parodier inget för mig. Men det blir No Douche i vilket fall, det är ju underhållning trots allt. Bröliga fulla män i grupp. Douche or No Douche?
Så douche det kan bli. Iförsig är deras motpart inte bättre.
Att Henrik Dorsins karaktär från Solsidan (Ove) ska spela David Brent/Michael Scott's karaktär i svensk "The Office"
DOUCHE or NO DOUCHE?
JÄTTEDOUCHE! Den logiska följden efter Ricky Gervais och Steve Carell är INTE Onkel Fester. Vitt vin och sprite. Douche or No douche?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Douche! Kan man inte njuta av vin som det ska drickas (rent!) så ska man hålla sig borta från vin.
Folk som insisterar på att visa en grejer på sin iPhone hela tiden
DOUCHE or NO DOUCHE?
IpHONE ÄR DOUCHE RAKT AV. AnalsexDouche or No Douche?