|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Somebody asked if i knew you, A million memories flashed through my mind but i just smiled and said, I used to....
|
|
|
gud vad snygga killar här finns på whoa alltså galet Okej here u go:
Everybody has the right to their own opinions. Never judge somebody based on their wants, needs, desires or feelings. It is what it is. Accept others truths or GSUM
|
|
|
Hej Biologisk,
skulle jag kunna få ditt hår?
Tack på förhand!
Vänlig hälsning Brazen
Cuntmuffin: Tack ^^ en riktigt tjusig en är vad han är
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
|
|
|
Biologisk hah posta din profil bild istället :D abbs
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
|
|
|
Gillar Mambaas ögonbryn! :)
JMD, Jag Måste Dansa!
|
|
|
Hej Brazen, ja du kan köpa det för 55 dollar på the chinese hair dollar store in Maryland Laurel. :-)
TekOne: hehehe tyvärr är den för XXX för att posta här inne :-D
Everybody has the right to their own opinions. Never judge somebody based on their wants, needs, desires or feelings. It is what it is. Accept others truths or GSUM
|
|
|
Biologisk Varför då ha den som profilbild?? Tease...
JMD, Jag Måste Dansa!
|
|
|
hEJ sHORTY!
Ja det är en bra fråga :-D
snygga dreads du har
|
|
|
Biologisk Visst är det... en bra fråga alltså... Tack :) Dem är dock borta nu och jag är rödhårig.
JMD, Jag Måste Dansa!
|
|
|
Rött är alltid snyggt på tjejer
|
|
|
Biologisk skrev: Rött är alltid snyggt på tjejer
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
|
|
|
|
|
|
 Chilla lite med Natti från CunninLynguists  Jag i mitten, Münchenbryggeriet
4/20 24/7
|
|
|
Biologisk haha skicka ett privatmess till mig då ;) där e inget XXX nog haha
elelr hru gammal e du först kanske haha
|
|
|
|
|
|
sööööööt
|
|
|
riktig musflicka
/ Deedz. www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
|
|
|
Saknar Cuntmuffins bidrag i den här tråden :(
Blåmesen>Kräftan
|
|
|
 jag och lilleman :p
|
|
|
nähe  verkar inte funka någon får hjälpa :P http://imageshack.us/photo/my-images/407/37381417695691344511751.jpg/
|
|
|
Här är din bild en0rm :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
|
|
|
tack hallon... haha oblyg size
|
|
|
inget fara, väldigt fin bild på er!! Å här är jag i lördags :)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
|
|
|
...oj min bild blev också ehhh väldigt stor
|
|
|
Somebody asked if i knew you, A million memories flashed through my mind but i just smiled and said, I used to....
|
Hangaround
2012-04-24 11:03
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW enorm!
|
|
|
|
|
|
 Ahhh tofflar på begäran. Halvt sliten bild från tidigare idag!
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
|
|
|
|
|
|
what? haha
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
|
|
|
ja, du ser ut som lara croft
|
|
|
 Samzon, how u doing?
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
|
|
|
 ^^
Tutilooooo
|
|
|
Mambaa tjeeeena :)
|
|
|
lösenordsskyddade bilder.. why? använd imgur.com!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
Moderator
2012-04-26 15:27
|
Eller imageshack!
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
 Så då :D Vadå, om det är "lösenordsskyddade" bilder .. Kan ni andra inte se då eller whaat? Haha fattar nada :)
Instagram: Kohtamaki
|
|
|
näe då kan vi inte se :(//
den senaste funkar, tajt!
"life's a garden, dig it."
|
|
|
Bara för jag använde imgur.com! :)
Instagram: Kohtamaki
|
|
|
TeKoNe P29 Tack, detsamma! :p och jag tycker du är fin när du ler haha
Yun_DI P22 haha jag kräver en förklaring på det där.
för övrigt en väldigt typisk "nuna"-bild men det var det mest whoa-acceptabla jag kunde hitta på. Lånedator är alltid härligt.
- men nog om dig nu.
|
|
|
 från igår!
|
|
|
Står det Carpe diem på väggen? Snälla säg att det inte står så....
SMÅLAND!
|
|
|
gör coola saker hela dagarna
|
|
|
oklart haha kan göra de.. dimmig kväll
|
|
|
vad ere för fel om de gör det?
|
|
|
samzon, inge illa menat bara frågar, varför har du solglasögon inomhus på varje bild? bara undrar :) och tror han syftade på att carpe diem är rätt kylshigt :P
|
|
|
haha bra fråga en0rm.. jag äger inte ens ett par solglasögon egentligen..det är bara slump hehe
|
Moderator
2012-04-30 10:55
|
Varför skulle man inte kunna ha solglasögon på sig inomhus? Det är ju snyggt.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
Battlerappare
2012-04-30 19:06
|
|
|
|
Nostalgi: Haha, det är en grej i min krets i guess. Musflickor är brudar med lite sneda ögon och hela den grejen. Inget negativt : )
/ Deedz. www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
|