Jag gick på tegscentral skolan och har en storebror som är född 87. Vi är rätt lika varandra. Jag är uppväxt i Hössjö, så de är som åt andra hållet än Hissjö. Men flyttade ganska tidigt då mina föräldrar skillde sig till röbäck/böleäng och teg. Fast flyttade helt från hössjö som 13 åring. Sen har jag bott på Haga. Fast just nu bor jag på teg.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
de e lunch..
Om du nu inte har någon släkting... nåja...
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Fast jag kan nog påstå att jag ser nog inte riktigt ut sådär som jag gör på bilden, blev en skev vinkel.
de har jag men vi är inte lika hon är född 89.. men hon gick inte heller på haga. Hon gick i holmsund
Jahapp, då röstar jag på samma skogshuggande stamfader :P
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Apan Vet att man kan ta bort svarta block, besöker flashback då och då som alla andra ;) Vet inte varför man seriöst skulle vilja se våra fula nunor bara, finns ju en anledning att jag censurerat bilden från början haha :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
smygreklam för t-shirt store..
rätt uppenbar reklam tycker jag. inte ens ansikte med i bilden ju. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bjuder på den här! Glädje.
Don't!
Skivsamlare
2011-08-04 20:10
vad är grejjen med att så många tjejjer ska stå hjulbent när de ska fotas?!?!
jag gör det omedvetet faktiskt.. precis fick ett kommentar att whatsup med att jag står inåt med fötterna när jag tar bilder.. sen har jag precis börjat kolla och jag gör fan de på de flesta bilderna jag ha tagit. Så jag kan inte svara på frågan jag gör de heelt omedvetet fast jag tycker inte jag ser hjulbent ut på bilden.
fast de är typ samma fråga som "vad är grejen med att de flesta killar lägger upp ena foten mot väggen och stödjer sig mot den med armarna i kors eller ha händerna i fickorna?"
fast de är typ samma fråga som "vad är grejen med att de flesta killar lägger upp ena foten mot väggen och stödjer sig mot den med armarna i kors eller ha händerna i fickorna?" är det ju inte alls.. vi gör det för att det ser tufft ut
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
P&L förra året! Haha, brun var man iaf...:)
"Visst är det vackert.."
Nyare variant av tanten, den till höger är undertecknad.
Jag måste bara ta med den här också! Höggravid och med knät fullt av kärlek <3
Ad astra per aspera
Skivsamlare
2011-08-05 03:55
Andelen tjejer i den här tråden amazes me. Bra skit.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Adam du är snyggare
http://duckdown82.tumblr.com/
golf, yeah!
agerade billig (läs gratis) arbetskraft när farsan la nytt golv i källaren!
Haters gon' hate...
vad är grejjen med att så många tjejjer ska stå hjulbent när de ska fotas?!? den frågan ställer jag mig ofta. ser bara obekvämt ut. obekvämt och fattigt. yes
pistol
Jag tycker det är gulligt.
Kaal snygga muskler :)
jag ser inte hjulbent ut på min bild, jag har sådär smala ben och skrev vinkel på dom, förlåt då :( de kändes som de syftades på min bild. hjulbent då står man på utsidan av fötterna så benens inre sida bildar en cirkel.
Skivsamlare
2011-08-07 12:11
Kan vara så att jag la upp denna i förra bildtråden, men kanske inte!
Don't!
Jag, my old buddy gramps och en annan kompis
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
6 år på whoa, första bilderna =)
Mitchy - har funderat länge hur du ser ut kroppsmässigt och på din fråga. Fan vad glad jag får se bild på din kropp. Jag säger stl L :)
Sitter och vrider på norbergfestivalen :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Dubbelpost, men här är det norbergfestivalen igen, i vårat härliga camp.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag har ingen aning om jag lagt upp den innan.
men jag tänkte att det här får vara min hejdå bild i bild fourmena.
lite trött så där änna på att de är samma folk i samma poser på de flesta av bilderna då tjabo.. så hejdå bildtråd! (jaa jag vet att jag gjorde samma sak i förra bildtråde, men nu har jag insett hur tråkigt det egentligen är haha)
så godnatt på er! :)
Från i lördags, efter saloon showen på High Chaparral :)
Bjuder på en extra bild från Old Mexico också, tog tåget dit både lördag och söndag. Tar "hela två veckor, med den vansinniga hastigheten av 12 km/h" ^_^
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Jag och min favorit trixie! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Ni har likadana piercingar fast horisontellt/vertikalt! ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
*myskille*
gör coola saker hela dagarna
Ja jävlar vilken mysig kille :)
folkhome, så fin! ^^ Xelly, fan vilken skön bild!!!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
-- http://www.geekofthestreet.com --
Skivsamlare
2011-08-10 21:07
utemewbel: vad står de på ditt bröst?
-- http://www.geekofthestreet.com --
& så ser jag ut :)
Producent
2011-08-14 09:17
Såhär ser jag ut nu för tiden. Kortklippt och grejer!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jag till höger på MF Doom
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.
agerar ryggsäcksvakt utanför en affär i köpenhamn, förmodligen i slutet av månaden med tanke på hårfärgen, heh.
bullpicnic moffmoff
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?