Lacroix Om jag hade vetat att du hade ensamrätt eller att jag hade det så ohnej ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack du vet vem du är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och så laddar han efter allt jobb upp en bild där man inte ser jack shiet? Haha, ^^
hehe du fick det fixat :) GAIA hahaha
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
sarabraceface Gillar det röda håret måste jag säga!
Don't!
Vissa måste av olika anledningar ha opsec och dölja ansiktet. Hellre en bild än ingen bild i dessa fall tycker jag.
Two can play that game motherfucker
ska vi ha gangsterkrig eller?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
max payne kind of shit? jag håller mig för övrig fortfarande anonym därför att jag del säkerligen retat upp en massa folk o politikforumet, dels tycker jag bverkligen inte om att slänga ut min identitet på 2the internetz"... Jag har så att säga förståelse för att folk postar maskerade bilder, samtidigr som jag undrar varför folk inte kan anstränga sig för att posta intressanta bilder, om de nu måste vara maskerade....
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
App hade exempelvis en intresant maskerad bild, till skillnad från GlockReloaded.
oops tror jag vann
haha fy fan. enjoy
http://duckdown82.tumblr.com/
vad är grejen med dom där diamanterna som alla har? både på kläder och gaddar...
Själv tycker jag dom är snygga :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
vad är grejen med dom där diamanterna som alla har? både på kläder och gaddar... Den nya white-trash-tatueringen. Kommer likställas med andra bespottade motiv såsom tribals, kinesiska tecken och stjärnmotiv om ett par år. Best believe.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Moderator
2011-07-25 22:07
Jag är grym på seriösa bilder må jag säga^_^
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
tog en vattenpistol , vill inte visa upp riktiga vapen på bild ifall det skulle leda till nåt...
Moderator
2011-07-25 22:43
GlockReloaded, hahahhahahaha, diggar dina bilder
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
min superfina vän och jag!
Rahamadjan av GU-PA!
Enda sättet för mig att hålla ögonen öppna under blixt är att se riktigt förbannad ut.
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Battlerappare
2011-07-26 00:06
Din superfina vän var superfin.
Din superfina vän var superfin.
Producent
2011-07-26 23:07
rahamadjan Din vän är jättefin.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
rahamadjan, du är jättefin du med!
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
-- http://www.geekofthestreet.com --
supdawg grym view!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Ah den är ju rätt fin! :]
-- http://www.geekofthestreet.com --
bara för jag lurkar här ofta...
rip stephen perry
A.S.N.O.M
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Vad omtänksamt av dig apan...
Det finns många fina pumor här! ;)
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Längesedan jag var aktiv, har nyss hittat tillbaks. Såhär ser jag ut numer iaf http://i52.tinypic.com/246116v.jpg Och så har jag två barn ( det hade jag inte sist ;) ) En son: http://i53.tinypic.com/1zn0t34.jpg Och en dotter: http://i53.tinypic.com/14t7byv.jpg
Ad astra per aspera
Någon som kan få in bilderna? För helt uppenbart funkade inte mina IMG-länkar ;)
Ad astra per aspera
Redaktionen
2011-07-31 23:54
Tack!
Ad astra per aspera
Pojkflicka style.......
Ankan: skjortan, var har du köpt den? I like! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Köpte den i en affär i Oskarshamn men tyvärr minns jag ej vad den heter... Märket heter dock Cappuccini. Kan ha varit Kappahl eller Vero Moda... =/
Min första dag som 20 åring och precis gjort mig klar för min första dag på tshirt store. Gillar att jag ser ut som nyss fyllt 13. Men vissa har träffat mig vissa inte utseendet i verkligheten som räknas, jag är söt som jag är
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Grattis LillJ!
Cocktailparty i lördags :) (fast det bidde inga cocktails för mig)
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Moderator
2011-08-01 23:04
Hallonpaj Sofistikerat värre! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Tackar och bockar Squitle :) Kul att klä upp sig till tänderna ibland..hehe
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Jag gillar pajer :D
LillJ är för övirit väldigt lik en gammal klasskompis från hagaskolan, funderar på ifall hon har några syskon... (härstammar du från hissjötrakten)
Då har jag nog fel angående det... skön att få det ur sig iaf eftersom jag förbryllats ett tag...