http://img803.imageshack.us/img803/1193/34352414187133755527513.jpg Jag till vänster och en vän ute på en ö mitt i havet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tidigare på kvällen, längst till vänster igen.
trixig åhhh fittja, vilken vacker bild :)
Moderator
2011-07-02 18:04
skillz, hahhah var fan omöjligt att hitta till coop där, lyckades tillslut och fick min glass!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
haha skiten är ju så stort och syns väl nästan från norsborg? ;)
Moderator
2011-07-02 18:11
skillz, precis vad jag också tänkte.. tills jag klev av tunnelbanan, hahahah):
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
fin bild, lillebror :D
Ibland ser jag ut såhär... Gul.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag och 2 kära vänner. till höger.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Jag älskar dom här trådarna! :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Hoho, vilken jävla blick.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Fin bild EPF :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Redaktionen
2011-07-04 13:36
åh, kul med EPF. fast hon såg inte alls ut som jag trodde eller kom ihåg.
namaste
håller med.
pÄN: Inte sönderpundad då? :D ÅderpåleOne: Fast det måste ju minst vara..4 år sedan du såg mig sist? :P Och samma med junkgirl! :D
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Cuntmuffin <-------- Bästa nicket ever! Nali: Söt sailorbaby. Pojken bredvid ger dig galna travoltablickar. Här är en bild på mig som jag ser ut nu. Hittade en asfin gammal 50 tals skjorta med stora blommor på som jag bär typ jämnt.
doGG: haha, gull!
blaze_we HEJ!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Fast nu ser väl iofs EPF exakt likadan ut som hon alltid gjort, även om bilden var väldigt bra :D
Look with your own eyes - See with your own mind
niobe din skjorta var snygg men du äger skjortan på alla sätt å vis...!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
niobe - du e fiiin
"life's a garden, dig it."
Pen jo, men jag glömmer jämt hur vuxen hon blivit sen... hrm... 6 år sen. heh. fan nu känner jag mig uråldrig.
junkgirl: jag va bara 16 då, man ändras en del! ;)
Fortfarande kär i EPF, men men.
Trött kille sitter och surfar!
EPF är vacker!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Niobe , jag älskar skjortan! Du passar sjukt bra i den.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Krossad anka: WAWAWIWA djungeltema grymt
ööööööööh ?
jennie-is-back är också vacker!
En bild i någorlunda normaltillstånd också, så ni inte bara får tråkbilder på när jag är på jobbet :)
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
http://duckdown82.tumblr.com/
Gammal bild
Lite nyare bild
Ännu nyare bild
Ja nu ser jag ut såhär.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Bagheera har väldigt fin färg på sina ögon :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
sechiii
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
hehe piercingen i ögonbrynet är inte kvar för den som kommenterade d!
LGTM
Bra!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
jagade brunbjörn med tumnageln. detta är
fångsten
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
duckdown Du ser fett manlig ut, som en actionhjälte. En riktig Clintan blick du fått till där. Får säkert brudarna på fall med en iskall oneliner.
sen har jag en då jag är mer mig själv -09. http://i.imgur.com/RrAgk.jpg småfet osv... . . .
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
sama Är du "True" BLG då ;) ? Ser gärna en bild där du har på dig en :) Blivit lite av vår kompiskrets inofficiella Tisha, vi brukar ta på oss en sådan allihop när vi är utanför staden och dräller. Lite skoj när folk ser vart man är ifrån, samt att den är väldigt snygg. (Vissa kör den även i BLG men inte alla i kompiskretsen)perveterad_Bäver Tackar Tackar, den gick hem riktigt bra på P&L. Många som diggade den och kommenterade.
6 månader sedan
smögade i smögen igår
pistol
CupCakeRaid P23 Snicksnack, bara för att hela du är röd så är inte dina ögon det på bilden, haha..
haha. okej då, i was just tryin to blend in bland er på whoa
pistol
Åh fina junkie! Så vacker i solen.
What I said, yo!
va ute och dans' lit' förra helgen
här....dansar jag inte
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.