I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är ett dåligt ligg för killar?

Övrigt - Blandat

2011-08-09 21:25
LillJ

Syftar du på mig?
Haha javisst är jag 80-talist. Men varför skulle jag ha mindre koll på läget?
Ad astra per aspera

2011-08-09 21:26
Låt oss se mer gnuggande tjejer helt enkelt! :D haha
Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-08-09 21:26
Ska vi göra en undersökning?
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-08-09 21:27
Jaha ni är fortfarande inne på tvål-snacket... boooring!

agge : jag snackar massa dynga bara, läste fel.

ne jag har bytt till gnuggandet.

2011-08-09 21:30
Javisst är den mer inne vid gnuggande, men det utesluter inte att det fortfarande sker penetrering, bara att det blir klitoris-stimulans samtidigt, vilket är väldigt trevligt. Så ja, gnuggande är skönt även för killen!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-08-09 21:32
vad vare för snack om att gnugga va THE BIG NO?

2011-08-09 21:34
Ja inte var det jag iaf, tror det var shitmannen.. Men det var väl också för att det bara var gnuggande, och ensidigt monotont sex är ju inte så spännande oavsett om det är gnugg eller annat.
- Det släcks.

2011-08-09 21:34
montont..?

2011-08-09 21:42
Från wiki:

Monoton Av grekiska monos en/ensam och tonos ton. Ord med betydelsen enformig eller entonig, men med tiden har betydelsen förskjutits mot att även innefatta betydelserna ständig upprepning samt även trist och tråkigt.
- Det släcks.

2011-08-09 21:43
fast jag tror inte det handlar om att det är monotont, det handlar om att det ska vara skönt för båda. Jag har i och för sig hört killar säga att de tycker gnuggandet e skönare än in och ut, så det är väl olika det med.

2011-08-09 21:45
Tack för den fina informationen, men jag är rätt efterbliven i svenska språket och svårt att förstå fakta från wikipedia för jag tycker de står så konstigt, jag vill bara ha pang bom ett svar rätt ut - typ man gör samma sak hela tiden utan att variera.

Inget illa så, jag har bara sjukt svårt för att läsa sånt där. Men jag tror jag förstår.
fast de stod ju de där. Tror jag.

2011-08-09 21:47
VA-Ra - hört detsamma faktiskt.

2011-08-09 21:50
monotont är motsatsen till variation. Om det hjälper dig!

2011-08-09 21:52
Jag tror det handlar om att det är monotont, för monotont, ensidigt sex utan variation är väl inget som strävas efter?

Omväxling är skönt!
- Det släcks.

2011-08-09 21:53
va-ra - de gjorde det.

nu är jag med i matchen igen, fast ska inte komma på eget ämne de spåra bara så jag hänger bara på.

2011-08-09 21:58
Jag tror det handlar om att det är monotont, för monotont, ensidigt sex utan variation är väl inget som strävas efter?

Jo jag kan hålla med delvis. Fast om något redan är skönt så ser jag inte någon poäng med att tex ändra ställning bara för att man måste ha variation. Däremot så kan man variera hastighet (snabbt/långsamt) eller ömhet/hårdare tag.

2011-08-09 22:00
Jajo visst är det så! Men bara för att man kör samma ställning behöver det verkligen inte vara monotont, som du säger så beror ju det på själva utförandet, snabbhet, hur man vrider kroppen osv. =)
- Det släcks.

2011-08-09 22:01
då är vi överens! haha!

2011-08-09 22:59
fontänorgasm, är de av tändande?
Manager

2011-08-10 00:46
Nä, det är en egotripp :)
Redline!

2011-08-10 01:12
det bästa är som lilj säger när hon kör ända upp och ända ner... ett tag.. sen kör den va nliga ridningen sen kan du luta tjejen framåt för att verkligen komma djupt.. sen brukar jag avsluta "ridsektionen" med att plocka upp henne och köra antingen mot väggen eller bara ståendes på golvet (hållande henne då såklart)... sen när jag inte orkar hålla längre lägger jag ner henne i missionären.
Poet

2011-08-10 01:13
Men man ska fan inte drunkna av skiten, then it's just nasty. :P
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-10 01:25
drunkna? i vad? en pool?

2011-08-10 01:37
Ni vet att det finns andra forum på nätet att dela sina erfarenheter och fantasier i ämnet va ;)
Ad astra per aspera

2011-08-10 01:39
Aggrobaggro F28; Är du meddlem? ;)

2011-08-10 08:11
booom-shakalalalalaala : du missuppfattade mig, för jag sa att de är inte nice att köra ut och in leken. Det jag nämnde va att köra in hela djupt, sedan så gungar jag på den när den är inne djupt så att den rör livmoder tappen.

2011-08-10 08:50
killar är besatta av fontänorgasmer. Får du en med dom så kommer dom jaga dig livet ut. Jag förstår inte grejen med det. Vanliga orgasmer är tusen gånger skönare.

2011-08-10 09:41
Jag har fått de flera gånger med min nuvarande pojkvän, men jag tycker bara de är jobbigt, nästan så att de blir pinsamt. De blir bara blött och omständigt. Fast jag tycker inte de är oskönt, men håller med om att vanliga orgasm skönare. De värsta är att jag tror jag har kommit på grejen som gör att man får fontän, och inte riktigt hunnit kontrollera de ännu, så de blir mest bara att jag måste vänta ett tag innan jag kommer för annars kommer jag läcka liksom. Sjuuukt jobbigt när man har de as skönt. För då försvinner känslan i orgasmen. Att de som dör ut bara. Så då kommer man inte, de blir som mest avslutat. Hänt 1-2 gånger bara iofs.

2011-08-10 11:37
För mig är ett dåligt ligg när tjejen ligger där och förväntar sig att jag ska göra allt jobb, fan ta för er lite är vad jag har att säga då. (kanske vill känna mig lite underlägsen, vad vet jag). Men döda fiskar i sängen är inget att ha, precis som en kille vill jag också att tjejen ska styra och ställa ibland. På så sätt kan man få det bra, och man får det att bli som man vill att det ska vara.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Moderator

2011-08-10 11:42
Jahaa, lärt mig nått nytt igen, i brist på kunskap så har jag fått för mig att när en tjej får fontänorgasm så är det de ultimata för henne.
//TW

2011-08-10 12:43
Ordet fontänorgasm är så sjukt vilseledande. Låter som om det skulle vara tusentals liter som bara forsar fram. Jag blev skitskraj när jag hörde talas om det någon gång i högstadiet. När jag väl "såg" en i verkliga livet var mängden vätska typ < en matsked.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2011-08-10 16:00
Nä alltså när man läser om det så beskriver dom det som det bästa som kan hända en kvinna, men jag tror fanemej det är män som skriver det för det stämmer inte alls. De enda som killar gillar med det är att de inte går att fejka en fontänorgasm, att dom verkligen ser att man kommer. Varför ser dom bara inte till att lära sig hur man ger tjejer en vanlig orgasm lixom?

Det ultimata tycker jag är när en kille får igång hela kroppen, tar på den överallt och inte bara går rakt ner och börjar gräva i fittan direkt. Fattade inte varför det är så få som har förstått att det är sånt vi gillar, men när jag såg mina första porrfilmer för några år sedan så förstod jag varför. Helt jävla snedvriden industri det är.

2011-08-10 19:24
booom-shakalakk

Nej ;)
Ad astra per aspera

2011-08-10 21:51
HAHA du LJUGER!!!!!! =)

lilj: ah ok jag tycker det är riktigt skönt också typ sida sen fram sen bak sen runt lite.. det e riktigt nice.. så har mäkt att många brudar gillar det.. men det är som du säger att den går upp mot tappen..

när det gäller "fontänorgasm" så är det ju när man stimulerar g-pungten.. man kan kanske få det av clitrubbing också.. men om man stoppar in 2 fingrar i en tjej och sen vecklar dom "uppåt" krokar dom lixom då känner man ju som en blåsa eller bubbla typ.. det är den man ska stimulera för en riktigt snabb orgasm på en tjej.. vart västskan kommer ifrån det vettefan? kan det va "blåsan" ?
Manager

2011-08-10 22:16
Haha, krokar dom! Det är ett steg ifrån det ökända bowlinggreppet :P

Redline!

2011-08-10 23:22
G-pungten HAHAHA... du har pung på hjärnan. Punkten stavas det!
Moderator

2011-08-11 00:41
Va-Ra Erkänn att du njuter när du kan rätta andra?.
Jag har under en längre period uppfattat dig som en smart tjej med IQn på rätt nivå(även om du inte haft några större disskusioner), men i denna tråden så finns det nått inlägg där du dömer ut andra, men egentligen är det du själv som låter dum när du letar fel på allt som andra skriver och att du tycker du e såååååååå duktigt när du rättar andra?

Om jag ska vara ärlig så tycker jag redan att du är en sopa utan att jag ens har träffat dig.

komigen nu, HUGG HUGG HUGG ännu mer mot alla andra, bevisa hur jävla smart och tuff du är :P....
//TW

2011-08-11 03:56
jag tror inte det är så bra att en som har tagit sig rollen att vara en moderator att klanka ner och vara lite för ärliga mot andra medlemar.

2011-08-11 03:56
MEDLEMMAR

2011-08-11 04:25
shitmannen as otrevlig utan anledning i en rolig tråd, teh fuck e up med det

//yde - skrev här bara för att veta va ja läst
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-08-11 09:03
Shitmannen

du har rätt, men jag menade det som skämt. Jag är sjukt ironisk som person och det hör man inte när man skriver, eller när man inte känner mig. Jag ska försöka tona ner ironin :P

2011-08-11 09:08
men erkänn... lite roligt är det med någon som skriver PUNGten istället för punkten i en tråd som handlar om sex :D eller tog du illa upp boom shakkala..

2011-08-11 11:06
Alltså... "pungten" var ju en rolig felstavning, ingen anledning att bli helt anal över det shitmannen.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Manager

2011-08-11 11:53
Hundra spänn på att shitmannen var full när han skrev det där 00:41.
Redline!

2011-08-11 12:05
HAHAHAHAHAHA PUNGTEN...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-11 12:13
nu försvarar jag honom lite, men jag tror han bara hakade upp sig på pungten eftersom jag dissat honom rätt hårt i mina senaste inlägg.

Fast det har inte med honom personligen att göra, mer än att jag är bitter på killar som tror att de är skitgrymma på sex bara för att de gör som på porrfilm. Sen när man säger till dem att de inte är skönt så sårar man deras stolthet och istället för att rätta till sig så kommer de med anledningar som"alltså inga andra tjejer har klagat". Inte för att shitmannen varit helt sån, men han blev ett måltavla för min bitterhet :P Sorry shitmannen! ;)

2011-08-11 17:44
I fantasin vill jag ha en tjej som är porrig och villig till nästan allt! Tills att jag mötte henne, jag såg att någon annan skrev ungefär detta tidigare. Men Deam tänkte jag. Hon älskar det här. O Jag fick köra fullt ut. Oh schit stönade hon, å fy fan! Jag blir så kåt att jag vill ge dej en smäll, sa hon. Jag träffade henne som min KK. Men 3 av 10 kvällar kunde jag inte komma vad hon än gjorde. Efter ett tag insåg jag att allt kändes så överspelat. De kändes som om hon ville att jag skulle få uppleva mina drömmar. De gjorde jag till en viss del, men insåg att det samlaget var så känslokallt av båda.. De var rå sex med dildo i ett hål, jag i ett annat och mitt fingret i hennes mun. De ända som var fränt var att säga de till mina vänner.. Hon var dessutom en 8-9 men inget jag skulle visa mina föreldrar. Hela hon lyste porr. 
Innan dess hade jag en flickvän som jag kom varige gång från början till slut. Vi hade ofta sex å höll ihop i två år men jag tyckte då att de oftast var väldigt tråkigt. Jag sa de även till henne. Någon månad efter porrtjejen hade jag sex med mitt x igen och insåg att man är minst två i ett samlag och vågar man inte säga hur man vill ha det är man den som är dålig i sängen. Och även om ens partner inte vill gå med på ens egna idéer beror de på att men inte fått henne/honnom tillräckligt bekväm, trygg eller tillfredställd. Så man ska inte skylla på sin partner om den inte gör som man vill. För alla är olika och partnern kan inte läsa tankar.

/Sayle

2011-08-11 18:27
jag måste verkligen börja hänga här mer igen.