I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är ett dåligt ligg för killar?

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-08-11 19:20
sayle

fint skrivet :)

Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-08-12 10:32
Hatten av för alla i tråden. Roligaste läsningen på mycket länge.

Ett dåligt ligg är när man vaknar upp i traumarummet på akuten med en Iphone 4 i storgången.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2011-08-12 10:36
Broder P24

stolgången menar du? :)
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-08-12 11:32
Osäkra tjejer är sämst i sängen, då menar jag inte "osäkra" som i mindre attraktiva men istället tjejer som inte riktigt har hittat sig själva ännu och inte vet vad de vill ha eller vem de vill vara.

Den osäkerheten gör att de blir väldigt skygga och vågar knappt prata, agera eller stöna under samlaget fast de njuter.

Oftast är de bara nöjda med att killen vill ligga med de och försöker göra så lite som möjligt för att inte förstöra på nåt sätt.

Jag råkade ut för ca 5 såna tjejer under mina yngre dar, man låg där och tänkte för sig själv.. fan vad tråkigt det här är... jag hade hellre r****t.

Nu borde de flesta kunna spåra ett bra ligg genom personens sätt, självförtroende och även humor.

Utseendet har aldrig nåt med saken att göra, tjejer som ser sexiga ut eller pratar/beter sig sexigt är oftast inga elit kn****re.

Man vill ha kemi/samspel egentligen, båda ska se, höra och känna hur den andra reagerar och sen anpassa sig efter det.
ich lebe fur hiphop

2011-08-12 13:35
enigma

Döda fiskar!

2011-08-12 13:55

Döda fiskar.
Don't!

2011-08-12 14:05
hahahahahaha!

EXAKT!
Moderator

2012-07-24 09:39
Vågar man hoppas på en återupplivning av den här tråden efter Åderpåles krönika?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Battlerappare

2012-07-24 17:09
Ja tror den är värd de.

2012-07-24 22:27
Haha jag älskar denna tråden.

och den här konversationen är sååå skön!

LillJ

då kan ju den personen kanske berätta varför den enda som smakar som eftersmaken när man spyr var mitt exs sperma och han var/är vegetarian?

Misery_chick

åt han mycket sparris?
det ger en rätt jävlig smak,.

LillJ

jag tror fan det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2012-07-25 03:05
Big turn off när tältpinnen rasar in
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Moderator

2012-07-25 09:25
Har jag ändå uppat tråden kan jag väl lika gärna bidra också.

När man är full och drar hem en brud mest för att få bekräftelsen av att känna att man kan och sen kommer på att man helst bara vill sova, men kör igång ändå. Då blir det jävligt dåliga ligg.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Rappare

2012-07-25 10:28
De sämsta liggen är när man själv är kass. Till exempel när man upptäcker att man är kissnödig precis när det liksom är för sent att avbryta, och sedan försöker få sexet överstökat så snabbt som möjligt så att man kan gå och kissa.

2012-07-26 10:35
AneekDivine F27

hah jamenvafan true story, sparris ÄR en riktig jäkla sarresmaksbov.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2012-07-26 16:20
När båda fumlar och vill olika saker, någon vill ha någontyp av mjukisdjursex och den andra vill leka porrstjärna (Händer ofta om nivån på alkoholintaget är väldigt olika mellan personerna och den ena är dyngfull och den andra salongs ungefär).

"Mjukisdjurssex" haha, dålig formulering. Menar alltså lugnt, passionerat kärleksfullt samlag.

Om en kvinna kommer åt med tänderna eller rider en våldsamt och osmidigt så man tror att penisen kommer gå av kan man aldrig slappna av, även om de inte gör ont för stunden.

Om en kvinna inte har nog mycket saliv i munnen när hon suger (Harkla er, ju längre ner från halsen spottet kommer ju bättre fungerar det som glidmedel)

Damer som är rädda för ögonkontakt.
`
Kvinnor som under inga som helst omständigheter vill pröva nya saker, speciellt om dom gillar något som killen inte är van med och kräver det men inte ger något i gengäld.

När kroppsspårket helt enkelt inte klickar, båda kan vara hur bra sexpartners som helst men de blir mest fumligt och man förstår inte vad den andra vill och mest.. försöker samsas om en position, muntliga konversationer brukar avhjälpa detta, men dom dyker oftast inte upp i början av ett förhållande / one night stands.
soundcloud.com/brormusk/sets

2012-07-26 16:22
Tjejer med tillgjorda läten etc kan också vara väldigt avtändande. Att stöna som en porrstjärna när man t.ex inledningsvis idkar ett väldigt passionerat samlag.. Usch...
soundcloud.com/brormusk/sets

2012-07-27 08:30
Dags att bli lite ärlig..

Visst sex och kärlek är inte samma sak, det vet jag också. Men vi är alla olika, även om jag kan ha sex utan kärlek också, så föredrar jag båda.

Jag hade ett "långt" förhållande i fyra år, för några år sen. Sexet började knackigt, men vi började inte i den ändan heller så det spelade mindre roll, men när vi började lära varandra i den delen också blev det fantastiskt. Men ur ren objektiv synvinkel så hamnade vårt sex ändå under medel om man jämför med sex som jag haft med andra. Jag har haft mycket bättre sex med många andra personer och för stunden så har det känts nice, fast samtidigt så brydde jag mig inte speciellt mycket om brudarna, för dem var som luft jämfört med min "första" kärlek.

Hade en brud som var riktigt jävla bra, vi började också i den änden typ. Hade ett litet kort förhållande, fast sexet alltid var riktigt bra, men tröttnade så pass mycket att jag inte ville ha sex längre, fast det var så nice.

Alltså för mig och antagligen för många till så är den psykologiska faktorn ganska viktig.

Förövrigt, så är ett dåligt ligg, en brud som är döda fisken, osäker, tar inte för sig, "tvivelaktiga ph-värden", porrskadad etc, vill inte testa nya saker... bah omöjligt, men det finns alltid saker som kan väga upp om det brister någonstans.. men framförallt så är det dåligt om jag känner att jag själv var kass.. haha.

PS: Fantastisk tråd.
Rappare

2012-07-27 15:05
Det där med porrskadad och inte testa nya saker går fan inte ihop. Det är ju för fan porrfilmerna man hårdanalyserar innan man går ut och super sig aprak för att sedan dra hem ett hiskeligt fruntimmer som näst kan beskrivas som en trafikolycka på E18 för att sedan pröva det man just har lärt sig.

Du går väl för fan inte på en fotbollsträning, lär dig nått nytt och inte använder skiten på match?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Battlerappare

2012-07-27 20:00
Coola killar fejkar lika mycket som nutidens fotbolls proffs

Rappare

2012-07-27 20:56
När man måste göra allt själv, tjejer utan inlevelse som bara vill få det gjort så snabbt som möjligt och sen allmänt sådana som bara överdriver och gör det till en stor grej att ha sex i ett förhållande, lite OT men vadfan, dåligt sexförhållande i ett förhållande eller vad man ska kalla det.

På en lite oseriösare nivå: Brudar som sabbar den enda kondomen man har genom att misslyckas med att sätta på den, brudar som luktar fisk (yes! , det har hänt mig)
Don't read history, write it.
Rappare

2012-07-28 05:15
Empire P28
Skönt att mitt allvar gick fram i texten -.-
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2012-07-28 13:06
Du går väl för fan inte på en fotbollsträning, lär dig nått nytt och inte använder skiten på match?
Nä, men jag lyssnar på vad mina lagkamrater säger åt mig när jag spelar match. Tycker att det är att föredra framför att försöka anamma divors spel från Serie A.
Rappare

2012-07-28 20:20
Tycker att det är att föredra framför att försöka anamma divors spel från Serie A.

Har jag nämnt att man ska knulla på proffsnivå? :D

Rappare

2012-07-29 02:45
Nä, jag spelar själv i Korpen och trivs med det. Nämnvärt är att jag inte snackar fotboll nu.

2012-07-29 09:17
aha! Så när killar pratar fotboll så pratar dom egentligen om sex. That make so much more sence.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2013-12-30 21:43
okej, sista uppen för en gammal favorittråd, nu innan nedstängning
namaste

2013-12-30 23:36
nästan så man öppnar skumpan nu istället!
Rahamadjan av GU-PA!
Battlerappare

2013-12-31 02:39
Arkiv diggers