|
|
|
|
|
Vad är den äckligaste lukten ni vet, upplevt, äckligast på jorden?
Den äckligaste lukten jag vet har jag varit tvungen att ta mig genom tusentals gånger i min uppväxt. Det är en gammal gubbe som bor med sin schäfer/blandras/mörk hund och ovanliga katt i min byggnad. Ja har alltid varit tvungen att ta mig in i hans trapp och förbi hans dörr när jag sålde Kvp på lördagar och söndagar (mina goda kunder bodde våningen över honom). Det luktade helt sjukt!, samma lukt hela tiden, ingen tillfällig doft, riktigt starkt, i hela trappen! Det är hans personliga, hundena och hans hem som skapade detta. Jag var alltid tvungen att hålla andan när jag sprang förbi hans våning i trappen... Han är riktigt äcklig, luffig, trashig. Och hunden var psykiskt störd (var nära att bli biten rejält en gång) Det ända jag kan säga om lukten är att det luktar BRUNT. Inte bajs, natur, brunt mögel eller allt annat som luktar äckligt som råkar vara brunt. Den lukten som jag beskriver som "helt enkelt Brunt" existerar bara där. Jag tog dit ett gäng polare i området och alla höll med. Äckligaste unika lukten som finns på denna jord.
Om ni vill lukta och uppleva så finns den i Lorensborgsgatan 11F i Lorensborg, Malmö...
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
När jag var mindre hade jag många släktingar i Enköping, och jag själv bodde runt 55 mil bort, så ofta hände det att vi gjorde roadtrips och åkte ner för att hälsa på. Minns att varje gång man åkte in i Hudiksvall spreds sig en BEDRÖVLIG odör som skulle kunna döda varje människa runt en 5 kilometers radie. Andra verkade inte reagera, men jag tyckte att det verkligen stank så fort man kom i närheten av Hudiksvall.
Wurrup?
|
|
|
spontant på rak arm så kan gammal bakfull alkoholistavföring lukta något helt fantastiskt jävligt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
Underhållning: det är pappersbruket i Iggesund som doftar så himmelskt, hehe!
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
En gång hittade jag och mina vänner en svart försluten soppåse med fem STORA, ruttna gäddor inuti. Den hade legat och förpestat hela kvarteret i flera veckor den sommaren och när vi öppnade den fick vi en smärre chock... kommer nog aldrig få se så mycket likmask igen i mitt liv. Man kunde höra dem kräla runt i en slags helvetisk ormgrop från flera meters avstånd.
Inte nog med att gammal fisk i sig luktar fördjävligt...
En kompis fotade det för övrigt så om nån hemskt gärna vill se postar jag mer än gärna.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
wasteapa01 P24: Ofan! Och ja, jag vill se! :D
Wurrup?
|
|
|
You asked for it! 
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
wasteapa01 P24
Det är lugnt. Jag antar att det ändå är försent att käka glass.
MUSIC IS MY DRUG, NOT ENTIRELY BUT I MEAN.. HEY!
|
|
|
Oh, fyfan vad vidrigt! :O
Wurrup?
|
|
|
Roadkill efter någon vecka. Mår fortfarande illa.
|
|
|
en kompis som har typ 20 råttor och då råttor pissar överallt luktar det starkt piss i hennes lägenhet och mysk utanför
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
|
|
|
För 2 år sedan då min kompis bajsade så jävla hårt att det FAKTISKT luktade 20 meter bort i korridoren
|
|
|
Surströmming, hands down.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|
|
|
|
|
|
ja surströmming, det tänkte jag inte på, oavgjort värst, gör ju fan ont att andas i närheten av skiten.
|
|
|
den gröna wonderbaum (eller vafan de nu heter) granen som ska dofta någon form utav vanilj. blev skadad av den när jag blir mindre och spyr bokstavligt talat när jag känner den lukten, USCH
|
|
|
^ samma här, fyfan för vanilj...
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
|
|
|
Glömde packa upp en träningsväska innan jag åkte till Thailand, när jag kom hem möttes jag av doften, öppnade väskan.. Gammal möglig matlåda, möglig handduk och en halvfull shake med gainer pro.. Just odiskade shakers har en helt galen doft.
|
|
|
Jag ska testa äta surströmming innan sommaren är slut, tror jag kommer gillare!
En gång för kanske 7 år sen så hade det på diskbänken hemma hos mina föräldrar stått en plåtburk orörd i några månader. Jag blev nyfiken, tog upp den, öppnade den och blev bokstavligt talat slagen i ansiktet av en vägg av stank som var utom denna jord! Det var ris, kyckling och sås som hade fått gro i en väl förslutenburk länge länge. Glömmer aldrig den stanken.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
Producent
2011-08-17 04:30
|
Min käre far är typen som samlar på sig ton efter ton efter ton med ölburkar innan han bestämmer sig för att ge mig dom så jag kan dra och panta skiten för att han är för lat för att göra det.
En dag gled han över till mig med 5 stora svarta sopsäckar proppade med ölburkar, körde mig till Konsum så jag kunde panta allting. Hann panta tre säckar, och när jag knöt upp den fjärde möttes jag fan av den värsta stanken jag nånsin känt. Halvfulla ölburkar som kanske legat i flera månader och häckat i säckfan. Att anmärka är att det även var extra varmt den dagen (mitt i sommaren förra året) så lukten förstärktes ännu mera.
Vad som var ännu vidrigare var nog att en del av ölen stelnat till nån skum form utav isglass, fast ändå inte för det var ju så jäkla varmt D: Var liksom en feeeet klump (ja, KLUMP!) av öl på vissa av burkarna.
Inte okej.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|
|
|
wasteapa Shit vilket äventyrligt gäng du och dina kompisar måste vara ändå. Drar runt på kvarteret och öppnar soppåsar. Jag hade aldrig kommit på tanken.
|
Toastare
2011-08-20 00:00
|
wasteapa01, jag har larvfobi..som jag trott jag kommit över.. jag började gråta av bilderna. Plus att jag tänkte på stanken. Jag är sjukt doftkänslig, alltså har bra luktsinne och kan bara tänka mig det där.. fy. fan. ...fyyy fan. nu gråter jag igen.
Jag skyller allt på Emma!
|
|
|
Scrotum: in the hood.
BountyBoo: larva dig inte, he he he!
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
det finns en man i lundtrakten. han bor i en liten etta och är sjukskriven för schizofreni. han är fast i en snead syratripp. Killen som i flera timmar står och tittar ut genom fönstret. frågar man honom hur gammal han är svarar han 20... tusen och skrattar ett riktigt läskigt skratt. han har jättelångt skägg, 5 katter som inte ens är hans egentligen utan bara är där. myror har han också, många. i kylen har han olika smetar och degar som han slängt ihop men aldrig ätit. på golvet i köket är det fullt med döda växter, jord och krukskärvor. på spisen ser det ut som att han i akut diarre satt sig och skitit som fan. vem vet, det kan ju vara gammal intorkad köttfärssås. han städar inte, för det säger han är opersonligt. I mitten av "vardagsrummet" har han ett typ tre meter högt BERG med olika sorters skräp. allt från pizzakartonger, gamla konservburkar, räkningar, äppleskruttar, teckningar till ja.. allt. rymdskepp kallar han det. utifrån att jag läst tripprapporter av honom på flashback vet jag också att han kissat i soffan ett flertal gånger. Så bodde han i 3-4 år innan polisen en dag dök upp och borrade upp låset och kidnappade honom.
min bror bodde vägg i vägg med mannen. Lukten? Imagine!
|
|
|
Jag var tvungen att stå upp i ett tåg helt packat med människor för någon vecka sen. Fanns inget syre och det var jävligt soligt ute den dagen. Jag var helt kickad och lukten av ren koldioxid, svett, mat och annat gott och blandat gjorde att jag svimmade på riktigt. Vaknade upp mitt på golvet och alla glodde som fan, dörrarna öppnades exakt när jag reste mig och jag var framme.
Jag tycker att lukten av människor är den äckligaste, speciellt om man skulle trycka ihop dom i ett trångt utrymme och sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
gamma mjöl inlindat i bajs
Young gunna married to the streets no wedding ring
|
|
|
Jag har en schizofren granne som ALDRIG tvättar sig. Dessutom går han med samma kläder året om. Alltså vinterjacka på sommaren. Ibland skäller han ut sig själv för att han luktar så illa. Dessutom har jag sett honom köpa massa rengöringsmedel för hemmet på ICA, så hans lägenhet lär säkert vara skinande ren.
Men karln luktar riktigt illa.
Ok, lik och bajs och sånt luktar såklart värre.
Redline!
|
|
|
Lik, utan tvekan. Den var så påfrestande att jag än idag mår illa av att tänka på det.
|
|
|
Taskigt att ingen hjälpte dig när du svimmade, kasper.
|
Toastare
2011-08-21 16:41
|
Kasper, sjukt att ingen hjälpte dig. Det som är jobbigt med moderna tåg, man kan inte öppna fönstren. Jag är lokförare och jag lider när jag ser att ventilationen inte fungerar som den ska och tåget är fullt så man inte kan flytta dit den funkar.
Wasteapa, höhö ...och jag kollade bilden igen!
Jag skyller allt på Emma!
|
Hangaround
2011-08-24 01:44
|
fetinfekterad septum luktar ju inte sådär asgött heller kan jag lova. värsta är ju att skitinfektionslukten inte försvinner förrns man tagit ut smycket och dragit en jävla tops genom håle' några hundra gånger. underbart när det är 30grader varmt och solen står på!
samtalet. ultimatumet. ställd mot väggen gjorde jag mitt största misstag, saknade ensamhet - resultatet av mitt val.
|
|
|
Hade en död råtta i elskåpet som jag hittade först efter 4-5 veckor. Stank så jävligt i halva huset under tiden. Råttan var till hälften rutten/bränd. Söt, äcklig och rutten odör som jag i dag mår illa av att tänka på.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
|
|
|
Hittade precis gammal vispad grädde som hade stått i kylen ett bra tag och nu möglat. Det stank och luktade så illa så att jag fick kväljningar.
|
Hangaround
2011-08-24 17:15
|
Aspa Bruk. Åker förbi varje dag, luktar äckligt varje gång.
/r/whoapunktnu
|
|
|
när jag jobbade i kassan på coop så kom de ibland kunder, äldre gubbar, som stank överjävligt. det går inte att förklara den stanken. men det var så illa att man fick hålla sig från att inte kräkas rakt över kassan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Döden.
|
|
|
Den gamla klassikern stinkbomb. Luktar ju förjävligt verkligen... Hade sönder en sån kapsel i skolans ventilation för ett antal år sedan, vi fick en akutrast för att det luktade så illa.
|
|
|
Något så enkelt som svett kan få mig att må riktigt dåligt!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
|
Producent
2011-08-26 13:41
|
äckligaste var när vårat fotbollslag samlade in pantburkar för föreningen, så var det en kärring på minst 75bast som öppna dörren när jag och en kompis plinga på.. och hennes jävla andedräkt osade så fort hon öppnade munnen. och den stanken var så vidrigt äcklig, stank ruttet. och det satt kvar i näsan flera dagar efteråt. mådde illa som fan i ett par dagar, bara jag tänkte på det höll jag på spy. så nu klarar jag inte av dålig andedräkt alls.
|
|
|
1: Brunnar i kök som inte blivit rengjorda på år och dar(FYFAN). 2: Blod/varet ifrån en Pilonidalcysta.... daemn.........
det var det värsta jag har kännt som jag kommer på just nu..
be the change
|
|
|
JackVegas - HAHAH vart fan hittar du det där att sniffa på^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
|
|
|
förmultnande lik. helt klart.
|
Skivsamlare
2011-08-29 17:40
|
2: Blod/varet ifrån en Pilonidalcysta.... daemn......... Var det din egen??? Ifall det var det, luktade det så mycket även fast den sitter på andra sidan kroppen från näsan nästan? Eller bad du om att få gegga runt lite med varet haha?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
|
|
|
Jag säger som några andra. Variga och infekterade jävla sår är fan det äckligaste jag vet när det gäller lukter..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
1: Brunnar i kök som inte blivit rengjorda på år och dar(FYFAN). Det räcker fan med en vecka alltså, riktigt vidrigt.
|
Moderator
2011-08-30 17:31
|
Just odiskade shakers har en helt galen doft.
På senare dar har jag också blivit jävligt känslig för röklukt, mår sjukt illa utav doften från en cigarett.. Annars frukt som möglat ett par veckor, det är vidrigt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
jag tycker fan surstömming är värre än kadaver.
|
|
|
beror på i vilket stadie av förruttnelse kadavret befinner sig i tycker jag.
|
Hangaround
2011-09-02 16:26
|
Fast häromdagen var jag på nått jävla avfallsverk i Örebro. Det gjordes gödsel där. Det sved i halsen. Vidrigt.
/r/whoapunktnu
|
|
|
tårgas gjorde mer ont än var äckligt. försöker komma på något som slår kadaver.
|
|
|
jag arbetade på ett äldreboende där en av damerna hade cancer i underlivet, den lukten går inte att sätta ord på.. och då har jag ändå varit inne i burhönsfabriker, doftat på surströmming, ruttnande djur, liggsår och torkat diverse konstigt människobajs.
|